Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności zarządzania
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu
Koordynowanie pracy podległego zespołu w zakresie obsługi Klienta i realizacji zadań.
Nadzór nad terminowością i prawidłowością wykonywania zadań.
Tworzenie i aktualizacja procedur.
Inicjowanie zmian do aplikacji/systemów obsługujących proces, określanie wymagań biznesowych, testowanie nowych rozwiązań.
Kontrola wewnętrzna – ryzyko operacyjne.
Raportowanie.
Rekrutacja/wdrażanie nowych pracowników.
Okresowa Ocena Pracowników.
OPERACJE MASOWE:
Terminowe kończenie umów leasingu operacyjnego, finansowego, konsumenckiego, pożyczki, dzierżawy.
Aneksowanie umów leasingu (przedłużenie, przedterminowe zakończenie, zmiana harmonogramu, wyłączanie przedmiotu z umowy).
Działania przedwindykacyjne.
Wyjaśnianie ew. niezgodności w rozrachunkach z odbiorcami.
Realizacja zabezpieczeń – zastaw rejestrowy, umowy przewłaszczenia, umowy odkupu.
Wydawanie opinii o współpracy.
Przygotowywanie dokumentów dot. transakcji sprzedaży przedmiotów powindykacyjnych w tym WDT i Eksport.
Współpraca z departamentem finansów i rachunkowości , ryzyka i windykacji, prawnym.
SYSTEMY: EVO,SAP, Microsoft Dynamics CRM, Back Office System
Nadzór nad terminowością i prawidłowością wykonywania zadań.
Tworzenie i aktualizacja procedur.
Inicjowanie zmian do aplikacji/systemów obsługujących proces, określanie wymagań biznesowych, testowanie nowych rozwiązań.
Kontrola wewnętrzna – ryzyko operacyjne.
Raportowanie.
Rekrutacja/wdrażanie nowych pracowników.
Okresowa Ocena Pracowników.
OPERACJE MASOWE:
Terminowe kończenie umów leasingu operacyjnego, finansowego, konsumenckiego, pożyczki, dzierżawy.
Aneksowanie umów leasingu (przedłużenie, przedterminowe zakończenie, zmiana harmonogramu, wyłączanie przedmiotu z umowy).
Działania przedwindykacyjne.
Wyjaśnianie ew. niezgodności w rozrachunkach z odbiorcami.
Realizacja zabezpieczeń – zastaw rejestrowy, umowy przewłaszczenia, umowy odkupu.
Wydawanie opinii o współpracy.
Przygotowywanie dokumentów dot. transakcji sprzedaży przedmiotów powindykacyjnych w tym WDT i Eksport.
Współpraca z departamentem finansów i rachunkowości , ryzyka i windykacji, prawnym.
SYSTEMY: EVO,SAP, Microsoft Dynamics CRM, Back Office System
Projekty
Back Office System
Rysowanie map procesów biznesowych, kończenia umów.
Określenie wymagań biznesowych procesu kończenia umów.
Testowanie systemu informatycznego w obszarze kończenia umów, rozliczania szkód całkowitych i windykacji.
Udział we wdrożeniu systemu informatycznego
Wsparcie użytkowników biznesowych
(dokumentacja i komunikacja z dostawcą oprogramowania w j. angielskim)
Określenie wymagań biznesowych procesu kończenia umów.
Testowanie systemu informatycznego w obszarze kończenia umów, rozliczania szkód całkowitych i windykacji.
Udział we wdrożeniu systemu informatycznego
Wsparcie użytkowników biznesowych
(dokumentacja i komunikacja z dostawcą oprogramowania w j. angielskim)
Szkolenia i kursy
KURSY:
2014 – 2015 - Kurs dla samodzielnych księgowych (bilansistów) – specjalistów ds. rachunkowości zorganizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Stopień I i II, certyfikat specjalista ds. rachunkowości (kod wg klasyfikacji zawodu 241103)
SZKOLENIA:
2013 - "Kierowanie zespołem" - Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
2011 - "LEAN IN SERVICES" warsztaty szkoleniowe
2010 - "Budowanie roli kierowniczej i wsparcie zmiany"
2008 - "Profesjonalna Obsługa Klienta przez telefon" Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
2014 – 2015 - Kurs dla samodzielnych księgowych (bilansistów) – specjalistów ds. rachunkowości zorganizowany przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Stopień I i II, certyfikat specjalista ds. rachunkowości (kod wg klasyfikacji zawodu 241103)
SZKOLENIA:
2013 - "Kierowanie zespołem" - Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.
2011 - "LEAN IN SERVICES" warsztaty szkoleniowe
2010 - "Budowanie roli kierowniczej i wsparcie zmiany"
2008 - "Profesjonalna Obsługa Klienta przez telefon" Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Leasing czyli wygodne finansowanie
Leasing - najlepsza, najwygodniejsza forma finansowania inwestycji
Porady, opinie, współpraca, oferty itp.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce SKwP
Grupa dla osób dla których zawód ksiegowego to prestiż i uznanie.