Małgorzata Turuk

find some beautiful place to get lost...
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Starszy Specjelista ds. CRM
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Koordynator ds. sprzedaży telefonicznej
* Zarządzanie wewnętrznym zespołem sprzedaży telefonicznej
* Koordynacja współpracy z call center zewnętrznym w odszarze realizacji akcji telesprzedażowych
* Analiza procesów sprzedaży telefonicznej i wdrożenia usprawnień procesów
* Zarządzanie realizacją projektów w obszarze sprzedaży telefonicznej
DataContact (dawniej Axel Springer Kontakt)
New Business Development Manager
• Sprzedaż usług outsourcingowych oferowanych przez firmę dla rynku B2B
• Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowa bazy danych potencjalnych Klientów
• Odpowiedzialność za realizację założonych celów finansowych spółki
• Budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami
• Szczegółowa analiza potrzeb Klientów i trendów rynkowych
• Poszukiwanie optymalnych rozwiązań procesowych i kosztowych
• Negocjowanie warunków umów
• Tworzenie budżetów projektów i harmonogramów wdrożeniowych
• Współpraca z innymi działami firmy: Działem Obsługi Klienta, Działem Call Center
• Czynny udział w kształtowaniu i realizacji polityki sprzedażowej firmy
ContactPoint Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
• Sprzedaż usług outsourcingowych dla rynku B2B
• Aktywne pozyskiwanie Klientów i budowa bazy danych potencjalnych Klientów
• Odpowiedzialność za realizację założonych celów finansowych spółki
• Budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami
• Szczegółowa analiza potrzeb i trendów rynkowych
• Negocjowanie warunków umów
• Tworzenie budżetów projektów
• Współpraca z innymi działami firmy: Działem Obsługi Klienta, Działem Call Center, Dziełem IT
• Czynny udział w kształtowaniu i realizacji polityki sprzedażowej firmy
CTM Teleperformance Polska
Sales Manager
• Sprzedaż usług outsourcingowych oferowanych przez firmę dla rynku B2B
• Aktywne pozyskiwanie Klientów – odpowiedzialność za realizację założonych celów finansowych
• Szczegółowa analiza potrzeb Klientów i trendów rynkowych
• Poszukiwanie optymalnych rozwiązań procesowych i kosztowych
• Negocjowanie warunków umów
• Tworzenie budżetów projektów
• Współpraca z innymi działami firmy: Działem Obsługi Klienta, Działem Call Center
CTM Teleperformance Polska
Project Manager
• Kontakt z Klientami zlecającymi akcje we wszystkich fazach realizacji projektów
• Zapewnienie Klientom wymaganych informacji związanych z realizacją projektu
• Współpraca z Trenerami i Animatorami
• Kontrola poziomu rentowności projektów, odpowiedzialność za realizację założonego budżetu spółki
• Fakturowanie oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji księgowej wraz z kontrolą procesu regulowania należności
• Szacowanie budżetów kampanii
CTM Teleperformance Polska
Animator Telemarketingu
• Zarządzanie podległym zespołem Konsultantów telefonicznych
• Odpowiedzialność za realizację założonych celów sprzedażowych
• Kontrola jakości pracy zespołu (nie tylko pod względem merytorycznym)
• Estymowanie zasobów ludzkich potrzebnych do obsługi projektu (grafikowanie)
• Raportowanie do Kierownika Projektu
• Wsparcie podczas szkoleń projektowych
• Kontrola finansowa projektu – odpowiedzialność za realizację założonych parametrów finansowych projektu
CTM Teleperformance Polska
Specjalista ds. Jakości
• Kontrola pracy jakości Działu w Mail Center
• Przygotowywanie raportów dotyczących jakości pracy Konsultantów
• Prowadzenie coachingów i retreningów, spotkań motwacyjnych
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Przygotowanie procedur kontroli jakości pracy dla Działu
CTM Teleperformance Polska
Konsultant ds. obsługi klienta
• Obsługa korespondencji dla firmy telekomunikacyjnej
• Rozpatrywanie reklamacji

Szkolenia i kursy

MS Project - poziom zaawansowany

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Polonistyka, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

rower :)
książki :)

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
And all that jazz
And all that jazz
Grupa miłośników jazzu!!!
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Bond James Bond
Bond James Bond
grupa miłośników Jamesa Bonda, twórczości Iana Fleminga, bondowskich gadgetów
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
D.A.S.
D.A.S.
Grupa zrzeszająca klientów, sympatyków, no i oczywiście pracowników D.A.S., zarówno tych doświadczonych, jak i rozpoczynających dopiero swoją przygodę z tą wyjątkową firmą, specjalizującą się w ubezpi
Harry Potter
Harry Potter
Witam! Kpię sobie z tego, że tu być może są sami "dorośli i poważni ludzie, piastujący odpowiedzialne stanowiska" i zapraszam wszystkich fanów i sympatyków do grupy:)
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
HILLWAY Training and Consulting
HILLWAY Training and Consulting
Mikroblog towarzyszący grupie Hillway Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
IQ Inspiration Quality
IQ Inspiration Quality
IQ - Inspiration Quality to twór moich dotychczasowych doświadczeń opartych na: - szkoleniach - coachingu szczególnie w branży call center. Oprócz tego to duża dawka inspiracji do zmiany. Se
Język giętki
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!