Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Promocja produktu
Project Management
Zarządzanie zespołem
copywriting, social media marketing, SEM
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Projektów Marketingowych
Dom Wydawniczy PWN
• Udział w pracach nad strategią marketingową Spółki
• Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży i promocji rynkowej oferty wydawniczej
• Współtworzenie planów budżetowych, promocyjnych i sprzedażowych
• Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych dla wybranych projektów wydawniczych
• Kreacja i opracowanie materiałów promocyjnych i prasowych dot. poszczególnych projektów wydawniczych
• Współtworzenie i realizacja projektów marketingowych
• Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji PR z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem dziennikarzy piszących o książkach
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi i PR, grafikami, serwisami internetowymi itp.
• Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży i promocji rynkowej oferty wydawniczej
• Współtworzenie planów budżetowych, promocyjnych i sprzedażowych
• Planowanie i realizacja kampanii promocyjnych dla wybranych projektów wydawniczych
• Kreacja i opracowanie materiałów promocyjnych i prasowych dot. poszczególnych projektów wydawniczych
• Współtworzenie i realizacja projektów marketingowych
• Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji PR z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem dziennikarzy piszących o książkach
• Współpraca z zewnętrznymi agencjami reklamowymi i PR, grafikami, serwisami internetowymi itp.
E-commerce Manager
• zarządzanie zespołem e-commerce w ramach operacyjnej działalności e-sklepu www.swiatksiazki.pl
• tworzenie założeń budżetowych dla e-commerce, kontrola realizacji budżetu
•realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych
• koncepcja i realizacja akcji marketingowych (w tym promocyjnych) w ramach multikanałowości sieci sprzedaży
• koordynacja działań związanych z implementacją produktów/promocji na www
• e-mail marketing: harmonogramy, targetowanie, merchandising, komunikacja akcji wysyłkowych
• social media: koncepcja i prowadzenie konta księgarni internetowej na FB
• koordynacja aktywności w zakresie SEM
• tworzenie założeń budżetowych dla e-commerce, kontrola realizacji budżetu
•realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i marketingowych
• koncepcja i realizacja akcji marketingowych (w tym promocyjnych) w ramach multikanałowości sieci sprzedaży
• koordynacja działań związanych z implementacją produktów/promocji na www
• e-mail marketing: harmonogramy, targetowanie, merchandising, komunikacja akcji wysyłkowych
• social media: koncepcja i prowadzenie konta księgarni internetowej na FB
• koordynacja aktywności w zakresie SEM
redaktor serwisu internetowego Świata Książki
• budowa oraz realizowanie koncepcji informacyjnej e-sklepu, zgodnej z założeniami synergii kanałów sprzedaży
• tworzenie i redagowanie materiałów informacyjnych (notki produktowe, recenzje, wywiady, elementy pomocy, strony specjalne, e-mailingi itp.), ich implementacja (CMS)
• cykliczna aktualizacja oferty sklepu internetowego (produkty, akcje marketingowe, targetowanie)
• merchandising produktowy – koncepcja, realizacja oraz aktualizowanie, zgodnie z założeniami komunikacyjno-sprzedażowymi
• koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi (recenzenci, agencje reklamowe, badawcze, inne serwisy)
• tworzenie i redagowanie materiałów informacyjnych (notki produktowe, recenzje, wywiady, elementy pomocy, strony specjalne, e-mailingi itp.), ich implementacja (CMS)
• cykliczna aktualizacja oferty sklepu internetowego (produkty, akcje marketingowe, targetowanie)
• merchandising produktowy – koncepcja, realizacja oraz aktualizowanie, zgodnie z założeniami komunikacyjno-sprzedażowymi
• koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi (recenzenci, agencje reklamowe, badawcze, inne serwisy)
Szkolenia i kursy
Warsztat copywritera (1998, 1999)
Warsztat z metodyki project management (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2002)
Marketing w wydawnictwie (BMR 2002)
Reklama z marką w tle (Instytut Rozwoju Biznesu 2003)
Komunikacja pisemna (ProFirma 2004)
Książka jako produkt i jako marka (Instytut Rozwoju Biznesu 2004)
W poszukiwaniu USP – warsztaty (Corporate Profiles Consulting 2007)
Komunikacja poprzez marketing bezpośredni (Mariusz Trojanowski 2008)
Newsletter. Sztuka komunikacji (Essentis 2008)
Zarządzanie różnorodnością w zespole (ProFirma 2011)
Warsztat z metodyki project management (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego 2002)
Marketing w wydawnictwie (BMR 2002)
Reklama z marką w tle (Instytut Rozwoju Biznesu 2003)
Komunikacja pisemna (ProFirma 2004)
Książka jako produkt i jako marka (Instytut Rozwoju Biznesu 2004)
W poszukiwaniu USP – warsztaty (Corporate Profiles Consulting 2007)
Komunikacja poprzez marketing bezpośredni (Mariusz Trojanowski 2008)
Newsletter. Sztuka komunikacji (Essentis 2008)
Zarządzanie różnorodnością w zespole (ProFirma 2011)
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
Zainteresowania: literatura współczesna (fantasy, beletrystyka), muzyka (opera XVIII w., rock), psychologia (rozwój osobisty, kultywowanie więzi przyjacielskich), socjologia (Bauman!), twórczość własna :-)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Handel elektroniczny
Dla wszystkich robiących zakupy w Internecie i tych, którzy chcą rozpocząć sprzedaż elektroniczną.
Klub Konesera
Klub stworzony dla osób,które cenią sobie dobry smak. Herbaciarnie ,Restauracje ,Winiarnie ,Kawiarnie , Cukierenki,..Kącik kulinarny...
KULT, KNŻ,KAZIK
Jak sama nazwa wskazuje - grupa poswięcona wymianie poglądów na temat twórczości Kazika Staszewskiego :)
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.