Umiejętności
B2C marketing
Marketing bezpośredni
E-commerce
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
marketing produktu
Project Management
Promocje
Zarządzanie projektami
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Marketingu
• opracowanie, koordynowanie i realizacja projektów marketingowych
• stworzenie planu marketingowego, mediaplanów, kampanii internetowych i eventów
• wdrożenie nowych projektów i zmian komunikacyjnych (nowa strona internetowa,
nowe rozwiązania do pozyskiwania klientów)
• tworzenie materiałów promocyjnych i marketingowych (online i offline)
• koordynowanie pracy działu kreacji
• współpraca z partnerami zewnętrznymi, mediami i agencjami przy projektach
• analizy efektywności prowadzonych działań
• stworzenie planu marketingowego, mediaplanów, kampanii internetowych i eventów
• wdrożenie nowych projektów i zmian komunikacyjnych (nowa strona internetowa,
nowe rozwiązania do pozyskiwania klientów)
• tworzenie materiałów promocyjnych i marketingowych (online i offline)
• koordynowanie pracy działu kreacji
• współpraca z partnerami zewnętrznymi, mediami i agencjami przy projektach
• analizy efektywności prowadzonych działań
Koordynator Projektów Marketingowych
Weltbild Polska Sp. z o.o.
• budowanie strategii komunikacji (off-line i on-line)
• zarządzanie budżetem marketingu lojalnościowego
• przygotowanie materiałów promocyjnych (katalogi, foldery, landing page)
• wprowadzenie nowych projektów np. zmiana polityki cenowej, wdrożenie sprzedaży za pomocą telemarketingu, wysyłki smsów i ofert targetowanych
• aktywizacja klientów do zakupów za pomocą marketingu bezpośredniego (dobór i personalizacja oferty, selekcja baz danych)
• zarządzanie budżetem marketingu lojalnościowego
• przygotowanie materiałów promocyjnych (katalogi, foldery, landing page)
• wprowadzenie nowych projektów np. zmiana polityki cenowej, wdrożenie sprzedaży za pomocą telemarketingu, wysyłki smsów i ofert targetowanych
• aktywizacja klientów do zakupów za pomocą marketingu bezpośredniego (dobór i personalizacja oferty, selekcja baz danych)
Specjalista ds. Marketingu
• opracowywanie akcji marketingowych i materiałów promocyjnych wspierających sprzedaż
• zarządzanie budżetem marketingu bezpośredniego
• sprzedaż kolekcji książek i drogich albumów za pomocą marketingu bezpośredniego
• koordynowanie działań związanych z telemarketingiem (aktywizacja klientów do zakupów)
• przygotowanie materiałów marketingowych i promocyjnych
• prowadzenie analiz efektywności działań
• współpraca z brokerami baz danych (negocjacje warunków, zakup baz danych, przeprowadzanie i rozliczanie akcji)
• zarządzanie budżetem marketingu bezpośredniego
• sprzedaż kolekcji książek i drogich albumów za pomocą marketingu bezpośredniego
• koordynowanie działań związanych z telemarketingiem (aktywizacja klientów do zakupów)
• przygotowanie materiałów marketingowych i promocyjnych
• prowadzenie analiz efektywności działań
• współpraca z brokerami baz danych (negocjacje warunków, zakup baz danych, przeprowadzanie i rozliczanie akcji)
Specjalista ds. Marketingu w Sieci Księgarń
• odpowiedzialność za opracowanie strategii promocyjnej sieci księgarń Świat Książki
• przygotowywanie materiałów BTL, POS i dobór nośników reklamowych
• opracowywanie i realizacja planu promocji, spotkań z autorami, eventów wspierających sprzedaż w sieci 40 księgarń
• przygotowanie i koordynacja uroczystych otwarć nowych oddziałów
• opracowanie i wdrożenie systemu lojalnościowego
• współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie) oraz z mediami (radio, prasa ogólnopolska i lokalna oraz telewizja regionalna)
• przygotowywanie materiałów BTL, POS i dobór nośników reklamowych
• opracowywanie i realizacja planu promocji, spotkań z autorami, eventów wspierających sprzedaż w sieci 40 księgarń
• przygotowanie i koordynacja uroczystych otwarć nowych oddziałów
• opracowanie i wdrożenie systemu lojalnościowego
• współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie) oraz z mediami (radio, prasa ogólnopolska i lokalna oraz telewizja regionalna)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Inne
kontakt e-mail: mariola.czepel@gmail.com
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.