Mariola Czepel

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2C marketing Marketing bezpośredni E-commerce Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy marketing produktu Project Management Promocje Zarządzanie projektami

Doświadczenie zawodowe

BPO Poland
Project Manager
redNet Media Sp. z o.o.
Koordynator ds. Marketingu
• opracowanie, koordynowanie i realizacja projektów marketingowych
• stworzenie planu marketingowego, mediaplanów, kampanii internetowych i eventów
• wdrożenie nowych projektów i zmian komunikacyjnych (nowa strona internetowa,
nowe rozwiązania do pozyskiwania klientów)
• tworzenie materiałów promocyjnych i marketingowych (online i offline)
• koordynowanie pracy działu kreacji
• współpraca z partnerami zewnętrznymi, mediami i agencjami przy projektach
• analizy efektywności prowadzonych działań
Logo
Koordynator Projektów Marketingowych
Weltbild Polska Sp. z o.o.
• budowanie strategii komunikacji (off-line i on-line)
• zarządzanie budżetem marketingu lojalnościowego
• przygotowanie materiałów promocyjnych (katalogi, foldery, landing page)
• wprowadzenie nowych projektów np. zmiana polityki cenowej, wdrożenie sprzedaży za pomocą telemarketingu, wysyłki smsów i ofert targetowanych
• aktywizacja klientów do zakupów za pomocą marketingu bezpośredniego (dobór i personalizacja oferty, selekcja baz danych)
Świat Książki sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
• opracowywanie akcji marketingowych i materiałów promocyjnych wspierających sprzedaż
• zarządzanie budżetem marketingu bezpośredniego
• sprzedaż kolekcji książek i drogich albumów za pomocą marketingu bezpośredniego
• koordynowanie działań związanych z telemarketingiem (aktywizacja klientów do zakupów)
• przygotowanie materiałów marketingowych i promocyjnych
• prowadzenie analiz efektywności działań
• współpraca z brokerami baz danych (negocjacje warunków, zakup baz danych, przeprowadzanie i rozliczanie akcji)
Świat Książki sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu w Sieci Księgarń
• odpowiedzialność za opracowanie strategii promocyjnej sieci księgarń Świat Książki
• przygotowywanie materiałów BTL, POS i dobór nośników reklamowych
• opracowywanie i realizacja planu promocji, spotkań z autorami, eventów wspierających sprzedaż w sieci 40 księgarń
• przygotowanie i koordynacja uroczystych otwarć nowych oddziałów
• opracowanie i wdrożenie systemu lojalnościowego
• współpraca z firmami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie) oraz z mediami (radio, prasa ogólnopolska i lokalna oraz telewizja regionalna)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Inne

kontakt e-mail: mariola.czepel@gmail.com

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
Eventowe miejsce
Eventowe miejsce
Grupa skupiająca miejsca w których można zorganizować szeroko rozumiane eventy
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Microsoft w Polsce
Nauczyciele języków obcych
Nauczyciele języków obcych
Grupa dla nauczycieli języków obcych. Wymiana doświadczeń, oferty pracy.
Neuromarketing
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.