Małgorzata Siwiec

Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego
Rzeszów, podkarpackie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Independent Business Owner
Unikaty Małgorzaty
- prowadzenie własnych marek: odzieżowej i wystroju wnętrz
- logistyka, sprzedaż, obsługa klienta, rękodzielnicze wykonanie, obsługa mediów społecznościowych
Logo
Customer Service Representative
Valspar
- odpowiedzialność za obsługę Klientów Firmy
- koordynowanie zapotrzebowania na produkcję
- obsługa logistyczna
Schenker Sp. z o.o.
Opiekun Operacyjny Klienta Strategicznego
- Analiza współpracy z Klientami Strategicznymi pod kątem poprawy jakości obsługi
- Opieka operacyjna nad obsługą Klientów Strategicznych
Schenker Sp. z o.o.
Doradca Klienta
Funkcje pełnione w ramach zajmowanego stanowiska:
V.2011 – XII.2014 Doradca Klienta
- aktywne poszukiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi
- przygotowywanie ofert handlowych, raportów i analiz
- spotkania handlowe z klientami aktualnymi i potencjalnymi
I.2011 – V.2011 Spedytor Działu Obsługi Klienta
- obsługa klientów w zakresie zleceń spedycyjnych międzynarodowych lądowych
IX.2010 – I.2011 Specjalista ds. Obsługi Klienta Strategicznego / Control Tower
- koordynacja całościowej obsługi klienta strategicznego w ramach transportów na obszarze Niemiec
Funkcje dodatkowe:
I.2012 – XII.2014 Lider Obszaru 5S
- koordynacja wdrażania 5S w obszarze Działu Handlowego, Regionalnego Szefa Sprzedaży oraz Dyrektora Oddziału
VII.2014 – IX.2014 Opiekun Stażu
- rekrutacja stażysty oraz wprowadzenie nowego pracownika w zakres odpowiedzialności
- nadzorowanie i wsparcie stażysty w realizowanych projektach
- prowadzenie rozmów podsumowujących postępy prac, motywujących oraz oceniających działania
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Młodszy Analityk Finansowy

Szkolenia i kursy

• Ponad czteroletnie doświadczenie w firmie Schenker - praca na różnorodnych stanowiskach, pozwalająca na kompleksowe poznanie procesów transportowych
• Znajomość wszystkich gałęzi transportu nabyta podczas tworzenia ofert oraz opieki nad Klientami Strategicznymi
• Umiejętności menedżerskie nabyte w ramach:
• pełnienia funkcji organizacyjnych Działu Sprzedaży
• prowadzenia programów stażowych na poziomie Oddziału
• udziału w spotkaniach Grupy Kierowniczej Oddziału oraz codziennych spotkaniach operacyjnych szefów działów dotyczących rozwiązywania bieżących problemów
• Prowadzenie grup roboczych KAIZEN mających na celu udoskonalenie procesów wewnętrznych oraz poprawę jakości obsługi Klienta
• Znajomość 5S oraz zagadnień Lean Management, pozwalających na eliminację marnotrawstw w procesach – pełnie funkcji Lidera Obszaru 5S
• Umiejętności negocjacyjne nabyte podczas spotkań z Klientami i Przewoźnikami

Edukacja

Logo
Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy, studia podyplomowe
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Logo
Politologia, Socjologia, doktoranckie
Instytut Teologiczno-Pastoralny Rzeszów
Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

łucznictwo, wędrówki górskie, teatr, powieści Stephena Kinga, koty, malowanie na szkle, decoupage

Inne

• Dobra organizacja pracy własnej i zespołu
• Zdolność analizowania problemów i dążenie do usuwania ich przyczyn
• Umiejętność szybkiego uczenia się oraz konsekwencja w działaniu
• Kreatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracę
• Chęć ciągłego doskonalenia się i rozwoju
• Umiejętność prowadzenia pojazdów – prawo jazdy kat. B

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.