Umiejętności
Biotechnologia
Bankowość handlowa
Kredyt
Analiza kredytowa
Ryzyko kredytowe
Hematologia
Dostęp do rynku
Urządzenia medyczne
Onkologia
Przemysł farmaceutyczny
Sprzedaż leków
Urologia
kardiologia
Pharmaceutical Sale
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel ds. Informacji Medycznej
• promocja leku szpitalnego(Fragmin) wśród lekarzy głównie ortopedów oraz chirurgów – MktSh znacznie powyżej kraju
• sprzedaż leków w ramach przetargów szpitalnych
• promocja klindamycyny wśród lekarzy chirurgów i ortopedów
• promocja leku szpitalnego dbanie o jego dostępność w lecznictwie zamkniętym oraz aptekach otwartych
• doprowadzenie do wpisania leku do receptariuszy przez ordynatorów oddziałów
• promocja tiotropium wśród lekarzy pulmonologów alergologów oraz GP (MktSh - 3 miejsce w kraju)
• promocja produktów urologicznych (pierwsze miejsce w kraju), leku z grupy NLPZ,
• promując NLPZ uzyskam poziom realizacji planu 120%
• w sprzedaży Viagry najwyższy wolumen w regionie w 2013 oraz C1/2014
• wysoki poziom penetracji - powyżej 100 we wszystkich promowanych produktach
• aktywne uczestnictwo w konferencjach
• przekaz informacji medycznej
• umiejętność pozyskiwania i podtrzymywania relacji z klientami
• sprzedaż leków w ramach przetargów szpitalnych
• promocja klindamycyny wśród lekarzy chirurgów i ortopedów
• promocja leku szpitalnego dbanie o jego dostępność w lecznictwie zamkniętym oraz aptekach otwartych
• doprowadzenie do wpisania leku do receptariuszy przez ordynatorów oddziałów
• promocja tiotropium wśród lekarzy pulmonologów alergologów oraz GP (MktSh - 3 miejsce w kraju)
• promocja produktów urologicznych (pierwsze miejsce w kraju), leku z grupy NLPZ,
• promując NLPZ uzyskam poziom realizacji planu 120%
• w sprzedaży Viagry najwyższy wolumen w regionie w 2013 oraz C1/2014
• wysoki poziom penetracji - powyżej 100 we wszystkich promowanych produktach
• aktywne uczestnictwo w konferencjach
• przekaz informacji medycznej
• umiejętność pozyskiwania i podtrzymywania relacji z klientami
Doradca Klienta
• aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych – kilkukrotnie nagradzana w konkursach sprzedażowych,
• realizacja planu sprzedażowego (produkty strukturyzowane realizacja planu powyżej 115% - lider produktu),
• pozyskiwanie klienta zamożnego VIP,
• wsparcie Klienta związane z dopasowaniem oferty produktowej Banku do potrzeb Klienta
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
• pomoc i wsparcie dla nowych pracowników z zakresu wiedzy produktowej, systemu bankowego, obsługi klienta,
• miejsca w pierwszej piątce w rankingach sprzedażowych pt. ”Gwiazdy sprzedaży”
• realizacja planu sprzedażowego (produkty strukturyzowane realizacja planu powyżej 115% - lider produktu),
• pozyskiwanie klienta zamożnego VIP,
• wsparcie Klienta związane z dopasowaniem oferty produktowej Banku do potrzeb Klienta
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami
• pomoc i wsparcie dla nowych pracowników z zakresu wiedzy produktowej, systemu bankowego, obsługi klienta,
• miejsca w pierwszej piątce w rankingach sprzedażowych pt. ”Gwiazdy sprzedaży”
Szkolenia i kursy
Szkolenie sprzedażowe Sandler
szkolenie z typologii Klienta Insights Discovery
liczne szkolenia z zakresu sprzedaży
szkolenie z typologii Klienta Insights Discovery
liczne szkolenia z zakresu sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna