Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystentka Działu Zakupów
* koordynowanie produkcji brandingu i akcesoriów w CN/IN/BGL
* kontakt i współpraca z dostawcami i kontrahentami zagranicznymi
* kontrola przebiegu dostaw brandingu pomiędzy dostawcami
* sprowadzanie akcesoriów na potrzeby produkcji krajowej
* przygotowywanie zestawień planu wejść towaru na magazyn oraz planu finansowego
* przygotowywanie zestawień dla działów:hurtu,eksportu,B2B,detalu,spółki w Rumuni
* przygotowywanie plików i zestawień dla Koordynatora ds. zakupów
* pozyskiwanie od dostawców i ewidencja certyfikatów "reach"
* wsparcie w przygotowaniach do kontraktacji/targów
* kontakt i współpraca z dostawcami i kontrahentami zagranicznymi
* kontrola przebiegu dostaw brandingu pomiędzy dostawcami
* sprowadzanie akcesoriów na potrzeby produkcji krajowej
* przygotowywanie zestawień planu wejść towaru na magazyn oraz planu finansowego
* przygotowywanie zestawień dla działów:hurtu,eksportu,B2B,detalu,spółki w Rumuni
* przygotowywanie plików i zestawień dla Koordynatora ds. zakupów
* pozyskiwanie od dostawców i ewidencja certyfikatów "reach"
* wsparcie w przygotowaniach do kontraktacji/targów
Asystentka Działu Importu
* prowadzenie i rejestrowanie korespondencji zewnętrznej
* organizacja i realizacja przesyłek krajowych oraz międzynarodowych
* monitorowanie przesyłek (zwalnianie paczek z cła)
* nadzór nad odpowiednim przepływem informacji i dokumentów
* prowadzenie i archiwizacja dokumentacji importowej
* wprowadzanie danych do systemu
* wyszukiwanie nowych dostawców
* ewidencja i obsługa płatności: L/C, D/P,D/A,T/T na potrzeby działu kupieckiego
* współpraca z bankami, sporządzanie pism
* porządkowanie, ewidencja, opisywanie i przygotowywanie wzorów na targi/kontraktacje
* organizacja i umawianie spotkań
* obsługa urządzeń biurowych
* organizacja i realizacja przesyłek krajowych oraz międzynarodowych
* monitorowanie przesyłek (zwalnianie paczek z cła)
* nadzór nad odpowiednim przepływem informacji i dokumentów
* prowadzenie i archiwizacja dokumentacji importowej
* wprowadzanie danych do systemu
* wyszukiwanie nowych dostawców
* ewidencja i obsługa płatności: L/C, D/P,D/A,T/T na potrzeby działu kupieckiego
* współpraca z bankami, sporządzanie pism
* porządkowanie, ewidencja, opisywanie i przygotowywanie wzorów na targi/kontraktacje
* organizacja i umawianie spotkań
* obsługa urządzeń biurowych
Asystentka Dyrektora Sprzedaży
* reklama,
* zarządzanie marką i produktem,
* telemarketing wykonywanie telefonów do firm,
* pozyskiwanie nowych klientów,
* umawianie spotkań,
* prezentacje produktu,
* wyjazdy na spotkania z klientami,
* ewidencja i magazynowanie produktu
* zarządzanie marką i produktem,
* telemarketing wykonywanie telefonów do firm,
* pozyskiwanie nowych klientów,
* umawianie spotkań,
* prezentacje produktu,
* wyjazdy na spotkania z klientami,
* ewidencja i magazynowanie produktu
Szkolenia i kursy
Krakowska Szkoła Jazzu i Muzyki Rozrywkowej
Jazz i Muzyka Rozrywkowa - skrzypce | zawodowe
Kurs obsługi programu MICROSOFT EXCEL
Jazz i Muzyka Rozrywkowa - skrzypce | zawodowe
Kurs obsługi programu MICROSOFT EXCEL
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
www.missmike.pl
Inne
obsługi komputera:
znajomość pakietu Microsoft Office ,
obsługi systemów bankowych:
Flexims (KB)
PKO Trade
obsługi programów branżowych:
(PLM) - Product Lifecycle Management
RUFINET
CRM
OPTIMA
obsługa eventów:
prowadzenie, oraz śpiewanie z zespołem muzycznym na różnego typu imprezach okolicznościowych,(wesela, bankiety, imprezy plenerowe)
znajomość pakietu Microsoft Office ,
obsługi systemów bankowych:
Flexims (KB)
PKO Trade
obsługi programów branżowych:
(PLM) - Product Lifecycle Management
RUFINET
CRM
OPTIMA
obsługa eventów:
prowadzenie, oraz śpiewanie z zespołem muzycznym na różnego typu imprezach okolicznościowych,(wesela, bankiety, imprezy plenerowe)
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy