Małgorzata Hryckiewicz

:)
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

NoNoobs.pl S.A.
Sales Manager
- Aktywne pozyskiwanie sponsorów, prelegentów, wystawców oraz uczestników konferencji
- Organizacja szkoleń i warsztatów – od pozyskania partnerów, poprzez ustalenie tematyki, po rekrutację ściśle określonej grupy uczestników
- Opracowywanie ofert sponsorskich, negocjacje, nadzór nad prawidłową realizacją świadczeń, - przygotowywanie raportów posprzedażowych
- Budowanie i rozwijanie relacji z nowymi i stałymi partnerami oraz uczestnikami konferencji
- Prowadzenie działań networkingowych podczas konferencji
- Planowanie i realizacja kampanii mailingowych
Logo
account manager / new business manager
LeadBullet S.A./ Orange Carrot
- Aktywne pozyskiwanie klientów bezpośrednich i opieka nad nimi – od „cold call”, poprzez spotkania, ofertowanie, negocjacje, po realizację działań, raportowanie i dalszy rozwój współpracy
- Analiza potrzeb klienta i przygotowywanie ofert na działania online z uwzględnieniem narzędzi z obszaru content marketingu, social media, SEO/SEM, reklamy w sieciach reklamowych
- Wybór, negocjacje i współpraca z podwykonawcami (agencje, sieci reklamowe)
- Nadzór nad całościową realizacją zleceń, raporty z przeprowadzonych działań
Logo
Sales & Marketing Manager
NoNoobs.pl S.A. / Antyweb.pl
- Pozyskiwanie sponsorów, wystawców oraz uczestników konferencji
- Wyszukiwanie obiektów konferencyjnych, negocjacje handlowe, wybór i współpraca z podwykonawcami
- Koordynacja realizacji świadczeń sponsorskich
- Pozyskiwanie i współpraca z patronami medialnymi konferencji
- Planowanie i realizacja kampanii mailingowych
- Sprzedaż powierzchni reklamowej w raportach branżowych towarzyszących konferencjom
- Aktywne pozyskiwanie klientów dla Antyweb.pl w zakresie reklamy display, artykułów, testów oraz akcji niestandardowych, przygotowywanie dedykowanych ofert na podstawie analizy potrzeb klientów, negocjacje i rozwój współpracy
Logo
Marketing & PR Manager
Marubeni Motors Poland Sp. z o.o. (samochody marki TATA)
- Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marketingowego
- Zarządzanie i koordynacja działań oraz budżetów marketingowych Dealerów
- Planowanie i zakup mediów online i offline (bezpośrednio oraz poprzez dom mediowy)
- Organizacja eventów (konferencje dealerskie, konferencje prasowe, pokazy specjalne, udział w targach) – wybór obiektów, przygotowywanie kosztorysów, analizy porównawcze, negocjacje warunków współpracy, wybór podwykonawców, przygotowywanie materiałów, realizacja, reprezentowanie firmy
- Tworzenie koncepcji, harmonogramów i kosztorysów akcji marketingowych oraz ich realizacja
- Opracowanie i aktualizacja strony www dystrybutora oraz zarządzanie podstronami dealerskimi
- Współpraca z domem mediowym oraz agencjami
- Prowadzenie parku prasowego samochodów
- Kontakty z wydawnictwami i dziennikarzami branżowymi
- Przygotowywanie materiałów prasowych
- Monitoring konkurencji
- Opracowywanie raportów z prowadzonych działań
Media Point Group
Traffic manager/ Asystentka Dyrektora Biura Reklamy
Traffic Manager
- Całościowa koordynacja pracy Biura Reklamy spółki (tytuły: Film, Machina, Dlaczego, Warsaw Point)
- Zarządzanie 3-osobowym zespołem działu Traffic
- Współpraca z domami mediowymi, agencjami i klientami oraz redakcjami i studiem DTP przy realizacji kampanii reklamowych
- Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zleceń reklamowych
- Przygotowywanie prezentacji dla klientów: ofert oraz raportów z kampanii
- Wsparcie procesów sprzedażowych, przygotowywanie raportów budżetowych Biura Reklamy
- Wsparcie procesów przy organizacji eventów oraz akceptacje materiałów sponsorskich (Gala Złote Kaczki, Machinery, Studencki Produkt Roku)

Asystentka Dyrektora Biura Reklamy
- Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza Dyrektora Biura Reklamy
- Nadzór nad prawidłową realizacją zleceń reklamowych
- Przygotowywanie raportów sprzedażowych
- Wsparcie działu sprzedaży
- Prowadzenie bazy klientów
Logo
Specjalista ds. marketingu/ Specjalista Biura Standardów/ Recepcjonistka/ Sekretarka
Nissan Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
- Monitoring działań konkurencji
- Zarządzanie dystrybucją materiałów POS i aktualizacja strony internetowej
- Przygotowanie i wysyłka biuletynu prasowego

Specjalista Biura Standardów
- Organizacja szkoleń i ogólnopolskich konferencji dla sieci dealerskiej
- Koordynacja audytów standardów dealerskich oraz badań „tajemniczy klient”
- Przygotowywanie prezentacji i raportów z działalności biura

Recepcjonistka/ Sekretarka
- Kompleksowa obsługa recepcji i sekretariatu firmy (przyjmowanie gości, obsługa centrali telefonicznej, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zaopatrzenie firmy w materiały biurowe)

Szkolenia i kursy

- OMD School: „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”
- Kalitero: „Event Management”
- SWPS (fakultet): „Zarządzanie wartością marki”
- SWPS (fakultet): „Tworzenie planów marketingowych”
- SWPS (fakultet): „Zarządzanie personelem sprzedaży”
- Grupa SET: „Warsztat umiejętności trenerskich i prezentacyjnych”
- Grupa SET: „Trener jako konsultant w biznesie”
- Gamma: „Warsztat Trenera Biznesu” cz. 1
- Gamma: „Motywacja z NLP”
- Instytut Rozwoju Biznesu: „Przywództwo w biznesie”
- Szkolenie na agenta ubezpieczeniowego (w firmie Allianz)
- Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Zainteresowania

Bieganie, morsowanie, góry, imprezy na orientacji,czasem jeszcze żagle

Inne

- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (MS Excel, MS Word, MS Power Point)
- Prawo jazdy kat. B
- Uprawnienia sternika jachtowego i sternika motorowodnego

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Aktywnie w Warszawie
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Angielski w biznesie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku. 2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości. 3. Bądź na bieżąco w swojej branży. 4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl 5. P
Auto Moto Praca
Auto Moto Praca
Grupa zrzeszająca poszukujących pracy i poszukujących Pracowników do pracy w branży motoryzacyjnej. Jesteś Headhunterem poszukującym ludzi w branzy auto-moto, inżynierem, mechanikiem, znasz branże mo
Automotive
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Branża motoryzacyjna
Branża motoryzacyjna
Nie wyobrażasz sobie pracy w branży innej niż motoryzacyjna? Jesteś człowiekiem motoryzacji: importerem, specjalistą, sprzedawcą, doradcą, dziennikarzem? Wszystko o Polskiej branży motoryzac
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.