Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Customer Services Associate
Skandia
telefoniczna obsługa klienta, w tym prezentacja oferty, obsługa reklamacji, udzielanie informacji w zakresie sprzedawanych produktów firmy
prowadzenie i aktualizacja bazy danych
sporządzanie dokumentacji
prowadzenie korespondencji i współpraca z klientami, doradcami finansowymi, innymi działami Firmy
doszkalanie nowych pracowników
prowadzenie i aktualizacja bazy danych
sporządzanie dokumentacji
prowadzenie korespondencji i współpraca z klientami, doradcami finansowymi, innymi działami Firmy
doszkalanie nowych pracowników
Szkolenia i kursy
National Vocational Qualification poziom 3 w Obsłudze Klienta
Introduction to Teaching English as a Foreign Language
Kurs języka angielskiego - poziom Proficiency
Kurs języka angielskiego - poziom Advance
Kurs języka angielskiego - poziom Intermediate
Introduction to Teaching English as a Foreign Language
Kurs języka angielskiego - poziom Proficiency
Kurs języka angielskiego - poziom Advance
Kurs języka angielskiego - poziom Intermediate
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Zainteresowania
turystyka, muzyka, kino europejskie,
chęć zyskiwania różnorodnych doświadczeń życiowych, zawodowych i podnoszenia kwalifikacji
chęć zyskiwania różnorodnych doświadczeń życiowych, zawodowych i podnoszenia kwalifikacji
Organizacje
Inne
Windows, MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet, Lotus Notes, Phoenix, Citrix, AS400, Office Communicator – znajomość w stopniu zaawansowanym
Obsługa urządzeń biurowych
kat. B - w trakcie kursu
Obsługa urządzeń biurowych
kat. B - w trakcie kursu