Elżbieta Trojanowska
Starszy Asystent, Bank Millennium S.A.
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Asystent
Departament Obsługi Klienta – Zespół Procesowania Reklamacji
- rozpatrywanie reklamacji Klientów zgłaszanych bezpośrednio w Banku, jak i za pośrednictwem Arbitra bankowego, Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Praw Konsumenta;
Departament Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej – Zespół Rozpatrywania Reklamacji
- obowiązki jak wyżej z ograniczeniem do kredytów hipotecznych;
Departament Bankowości Elektronicznej
- korespondencja mailowa z Klientami Banku
- testy systemu bankowości internetowej
- międzynarodowe środowisko pracy;
Departament Bankowości Bezpośredniej – Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta
- obsługa polsko- i angielskojęzyczna różnego rodzaju linii telefonicznych Banku dla Klientów oraz help desk dla Pracowników
- rozpatrywanie reklamacji Klientów zgłaszanych bezpośrednio w Banku, jak i za pośrednictwem Arbitra bankowego, Komisji Nadzoru Finansowego, Rzecznika Praw Konsumenta;
Departament Marketingu i Rozwoju Bankowości Hipotecznej – Zespół Rozpatrywania Reklamacji
- obowiązki jak wyżej z ograniczeniem do kredytów hipotecznych;
Departament Bankowości Elektronicznej
- korespondencja mailowa z Klientami Banku
- testy systemu bankowości internetowej
- międzynarodowe środowisko pracy;
Departament Bankowości Bezpośredniej – Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta
- obsługa polsko- i angielskojęzyczna różnego rodzaju linii telefonicznych Banku dla Klientów oraz help desk dla Pracowników
Szkolenia i kursy
Zasady komunikacji
Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Profesjonalne prezentacje
Język angielski
Reklamacje i obsługa trudnego klienta
Profesjonalne prezentacje
Język angielski
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
Jazda konna i na rowerze
Czytanie książek
Haft
Czytanie książek
Haft
Inne
Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
magiczny filc artystyczny
grupa dla pasjonatów , milosnikow filcu artystycznego, autorskiego, eksperymentalnego. Fantastycznego medium pozwalajacego na swobodna ekspresje i zabawę
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość