Umiejętności
APO
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Word
Project Management
SAP
rekrutacja
Obsługa klienta
Angielski
Produkcja
Helios: znajomość podstawowa
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Finished Goods Planner
Manage, analyze, coordinate, improve the whole logistic chain of finished goods in a way delivering excellent service followed by controlled inventory level and minimized costs of transportation and rebalancing, forecasting potential risks and eliminating weak links. Weekly reports confirming service, finished goods stock, rotation and early warning list. Manage MTP process (volume planning), including Rolling Forecast, and FGS/CSO Campaigns, scarcity, PIPO mgmt. Represent the organization in front of the Internal Customers. Implementation of new products to market Control and proper obsolete stock of finished goods management, Contact and cooperate with customers with respect to quality, quantity and reliability of supplies, Co-operate in production/purchase planning, Basic knowledge about technical aspect (lamps, product. process), MDD Mgt on respective portfolio
Młodszy specjalista ds. produkcji
Richwell Fashion sp. z o.o.
Stanowisko: młodszy specjalista ds. produkcji
• Nadzór nad realizacją zaplanowanej produkcji;
• Kontrola jakości produktu oraz terminowość dostaw;
• Monitorowanie efektywności, zdolności produkcyjnej oraz kosztów produkcji;
• Współpraca z działem projektowym w zakresie wyglądu i jakości produktu;
• Analiza konkurencyjności obecnych warunków produkcyjnych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw;
• Budowanie efektywnych i długoterminowych relacji z obecnymi i potencjalnymi producentami;
• Bieżące kontakty i ustalanie warunków współpracy z dostawcami, monitoring realizacji zleceń specjalnych;
• Zamawianie półproduktów niezbędnych do realizacji całości zamówienia;
• Wsparcie działu sprzedaży w zakresie wiedzy produktowej (specyfikacja produktu) oraz koordynację współpracy na styku Marketing/Sprzedaż;
• Dokonywanie zamówień oraz współpraca z rynkiem azjatyckim i europejskim
• Organizacja oraz koordynacja importu oraz eksportu towarów na rynek azjatycki.
• Nadzór nad realizacją zaplanowanej produkcji;
• Kontrola jakości produktu oraz terminowość dostaw;
• Monitorowanie efektywności, zdolności produkcyjnej oraz kosztów produkcji;
• Współpraca z działem projektowym w zakresie wyglądu i jakości produktu;
• Analiza konkurencyjności obecnych warunków produkcyjnych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw;
• Budowanie efektywnych i długoterminowych relacji z obecnymi i potencjalnymi producentami;
• Bieżące kontakty i ustalanie warunków współpracy z dostawcami, monitoring realizacji zleceń specjalnych;
• Zamawianie półproduktów niezbędnych do realizacji całości zamówienia;
• Wsparcie działu sprzedaży w zakresie wiedzy produktowej (specyfikacja produktu) oraz koordynację współpracy na styku Marketing/Sprzedaż;
• Dokonywanie zamówień oraz współpraca z rynkiem azjatyckim i europejskim
• Organizacja oraz koordynacja importu oraz eksportu towarów na rynek azjatycki.
Asystentka Biura / Kierownik Biura
• dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura (m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, spożywcze, sprzęt IT, nadzór nad realizacją zamówień), zarządzanie sekretariatem;
• zarządzanie podległym zespołem;
• współudział w planowaniu strategicznym i nadzór nad realizacją działań;
• współpracę z biurami podróży, przewoźnikami oraz innymi dostawcami usług i materiałów niezbędnymi do sprawnego funkcjonowania biura;
• prowadzenie kalendarza spotkań, wyjazdów, konferencji;
• organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań z klientami;
• koordynacja i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji;
• zarządzanie siecią telefonów stacjonarnych i komórkowych;
• prowadzenie akt pracowniczych oraz ewidencji urlopów, rozliczanie czasu pracy zespołu przy współpracy z biurem kadrowym;
• tworzenie specyfikacji przetargowych, wypełnianie dokumentów przetargowych;
• fakturowanie i inne czynności księgowe, monitorowanie płatności;
• tworzenie zestawień, raportów i analiz, tłumaczenia;
• negocjowanie warunków umów oraz nadzorowanie nad prawidłową realizacją.
• zarządzanie podległym zespołem;
• współudział w planowaniu strategicznym i nadzór nad realizacją działań;
• współpracę z biurami podróży, przewoźnikami oraz innymi dostawcami usług i materiałów niezbędnymi do sprawnego funkcjonowania biura;
• prowadzenie kalendarza spotkań, wyjazdów, konferencji;
• organizacja oraz obsługa zebrań i spotkań z klientami;
• koordynacja i nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji;
• zarządzanie siecią telefonów stacjonarnych i komórkowych;
• prowadzenie akt pracowniczych oraz ewidencji urlopów, rozliczanie czasu pracy zespołu przy współpracy z biurem kadrowym;
• tworzenie specyfikacji przetargowych, wypełnianie dokumentów przetargowych;
• fakturowanie i inne czynności księgowe, monitorowanie płatności;
• tworzenie zestawień, raportów i analiz, tłumaczenia;
• negocjowanie warunków umów oraz nadzorowanie nad prawidłową realizacją.
Asystentka
Weil, Gotshal & Manges - Paweł Rymarz sp. k.
- planowanie oraz nadzór nad kalendarzem spotkań oraz terminarzem spraw sądowych;
- odpowiedzialność za organizacje podróży służbowych, konferencji, imprez firmowych – nadzór nad listą uczestników, zaproszenia, itp., rezerwacje hotelowe, lotnicze;
- obsługa rozmów telefonicznych – organizacja telekonferencji, łączenie połączeń przychodzących oraz wychodzących;
- formatowanie i redagowanie listów, dokumentów, notatek służbowych, tworzenie prezentacji w PowerPoint oraz raportów;
- zastępstwa asystentek na dziennej zmianie;
- współpraca z innymi działami i pracownikami firmy – księgowość, kadry, IT;
- tworzenie oraz aktualizacja bazy klientów.
- odpowiedzialność za organizacje podróży służbowych, konferencji, imprez firmowych – nadzór nad listą uczestników, zaproszenia, itp., rezerwacje hotelowe, lotnicze;
- obsługa rozmów telefonicznych – organizacja telekonferencji, łączenie połączeń przychodzących oraz wychodzących;
- formatowanie i redagowanie listów, dokumentów, notatek służbowych, tworzenie prezentacji w PowerPoint oraz raportów;
- zastępstwa asystentek na dziennej zmianie;
- współpraca z innymi działami i pracownikami firmy – księgowość, kadry, IT;
- tworzenie oraz aktualizacja bazy klientów.
Asystentka prawna
- edycja i formatowanie dokumentów;
- obsługa administracyjna biura
- archiwizacja dokumentów;
- organizacja spotkań, wyjazdów służbowych i konferencji;
- prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań z Klientami;
- przygotowywanie ofert, raportów, wniosków, prezentacji;
- wbsługa telefonów przychodzących i wychodzących, przekazywanie informacji, kierowanie interesantów do odpowiednich specjalistów, organizowanie telekonferencji. Odpowiedzialność za utrzymanie; profesjonalnego kontaktu z klientami,
- właściwe użytkowanie urządzeń biurowych i utrzymywanie ich w należytym stanie;
- organizacja pracy sekretariatu partnera zarządzającego oraz zespolu prawnikow (partner, senior associate i czterech junior associates).
- obsługa administracyjna biura
- archiwizacja dokumentów;
- organizacja spotkań, wyjazdów służbowych i konferencji;
- prowadzenie kalendarza, ustalanie terminów spotkań z Klientami;
- przygotowywanie ofert, raportów, wniosków, prezentacji;
- wbsługa telefonów przychodzących i wychodzących, przekazywanie informacji, kierowanie interesantów do odpowiednich specjalistów, organizowanie telekonferencji. Odpowiedzialność za utrzymanie; profesjonalnego kontaktu z klientami,
- właściwe użytkowanie urządzeń biurowych i utrzymywanie ich w należytym stanie;
- organizacja pracy sekretariatu partnera zarządzającego oraz zespolu prawnikow (partner, senior associate i czterech junior associates).
wystawiono
Małgosia jest osobą profesjonalną i kompetentną, a poza tym mam wrażenie, że ma pod kontrolą różne sytuacje stresowe i ogólnie trudne. Zdziwiłbym się, gdyby coś ją przerosło. Potrafi być twarda, ma też i ludzką stronę.
współpracownik
wystawiono
Pracę z Małgorzatą wspominam bardzo dobrze. Zawsze profesjonalna i opanowana. Można było na niej polegać w 100%.
Szkolenia i kursy
Influencing for Finished Goods Planner
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zainteresowania
Gotowanie, psie sporty, motoryzacja, tenis, snowboard.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Import z Chin Eksport do Chin
Import z Chin forum. Eksport do Chin. Zakupy online z Chin. Informacje, wiadomości, oferty. Import z Chin krok po kroku od A do Z
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.