Magdalena Markowicz

Asystentka Zarządu, Specjalista ds. HR, Metrohouse Franchise
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Assessment Center Human Resources rekrutacja Zarządzanie zasobami ludzkimi office manager tłumaczenia pisemne i ustne HR management rozmowy rekrutacyjne Administracja biura

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Asystentka Zarządu, Specjalista ds. HR
Metrohouse Franchise
• Prowadzenie projektów HR (tworzenie ogłoszeń, spotkania z kandydatami, wybór odpowiedniego kandydata, informacja zwrotna dla wszystkich kandydatów, wsparcie w procesie on-boardingu)
• Assessment Centre (prowadzenie sesji, sprawdzanie wyników każdego uczestnika, informacja zwrotna dla wszystkich uczestników, dyskusja wyników z potencjalnymi przełożonymi kandydatów)
• Stworzenie narzędzia HR, które umożliwia przeprowadzenie testu psychologicznego kandydatów
• Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla Członka Zarządu
• Wsparcie komunikacji pomiędzy Członkiem Zarządu a kadrą zarządzającą i pracownikami
• Utrzymanie kluczowych relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
• Tworzenie raportów i prezentacji
• Organizacja spotkań (ustalanie terminów, rezerwacja sal konferencyjnych, sporządzanie notatek)
• Koordynacja bieżących projektów
• Wsparcie procesów wewnątrz firmy
• Organizacja szczegółowych planów podróży (rezerwacja biletów lotniczych oraz zakwaterowania)
• Zarządzanie zamówieniami, umowami oraz innymi dokumentami firmowymi
• Wsparcie w koordynacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych
• Tłumaczenia (ustne i pisemne) pomiędzy Członkiem Zarządu a osobami z organizacji, jak i z firm zewnętrznych
Logo
Specjalista ds. Marketingu, Office Manager
DNV GL Business Assurance Poland Sp. z o.o. (wcześniej: Germanischer Lloyd Polen Sp. z o.o.)
- nadzór nad stroną internetową firmy
- prowadzenie profilu firmy w serwisie Facebook
- tworzenie materiałów prasowych i projektów graficznych reklam
- tworzenie i modyfikacja materiałów reklamowych firmy
- pełna odpowiedzialność za comiesięczny Newsletter
- wsparcie dla Działu Sprzedaży
Germanischer Lloyd Polen Sp. z o.o.
Specjalista ds. Certyfikacji, Koordynator biura w Dziale Certyfikacji
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- przygotowywanie ofert i kalkulacji
- negocjacje cenowe
- zarządzanie kalendarzem audytów
- przegląd dokumentacji poaudytowej
- wystawianie certyfikatów
- wsparcie w prowadzeniu teczek kompetencji audytorskich
- wsparcie procesów rekrutacyjnych
- działania marketingowe

dla Działu Energetyki Wiatrowej:

- organizowanie seminariów tematycznych
- analiza dokumentacji projektowej
- nadzór nad obszarem BHP
ERM Polska Sp. z o. o.
Asystentka Dyrektora Generalnego, Office Manager
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- zarządzanie korespondencją i kalendarzem Zarządu
- organizacja spotkań, szkoleń, konferencji, podróży służbowych oaz imprez firmowych
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi (kancelaria prawna, biuro rachunkowe, firmy kurierskie, drukarnie)
- tworzenie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
- tworzenie prezentacji
- tłumaczenia pisemne
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
- stała współpraca z niemieckim oddziałem firmy
- zarządzanie flotą samochodową
- wsparcie dla kadr, marketingu i PR

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding