Magdalena Markowicz

Starszy konsultant, CBB Call Center
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CBB Call Center
Starszy konsultant w dziale Reklamacji i Maillingu- Zespół Obsługi Klienta
Redagowanie odpowiedzi na zapytanie klientów Banku Pekao S.A. Weryfikacja zleceń i operacji na rachunkach bankowych klientów.
Alwis & Secura
agent ubezpieczeniony
doradztwo i pośrednictwo w zawieraniu ubezpieczeń majątkowych w Towarzystwach Ubezpieczeń: Compensa, Cigna, HDI- Asekuracja, Uniqa,
pożyczki gotówkowe i sprzedaż ratalna w punktach handlowych,
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
CBB Call Center
konsultant Infolinii Banku Pekao S.A. , Getin Banku, Western Union, BPH Bank Hipoteczny
Praca w Dziale Sprzedaży.Informowanie zainteresowanych klientów o ofertach Banków, umawianie klientów na spotkania z doradcami w oddziale. Sprawdzanie przekazów pieniężnych Western Union. Prowadzenie warsztatów produktowych.
Umowa o pracę.
CBB Call Center
konsultant
obsługa klientów indywidualnych - Infolinia Banku BPH SA w Dziale Sprzedaży,
obsługa klientów Bankowości Telefonicznej w Dziale Obsługi Klienta , wykonywanie transakcji bezgotówkowych na zlecenie klientów Banku BPH SA oraz aktywacja kart,
sprzedaż produktów bankowych
Umowa zlecenie

Szkolenia i kursy

Kursy i szkolenia w zakresie ubezpieczeń: COMPENSA, Cigna STU, Gerling Życie, HDI- Samopomoc, HDI- Asekuracja,
licencja KNUIFE,
Szkolenia z zakresu produktów Banku BPH SA, obsługa serwisu Bankowości Telefonicznej, telemarketing, serwisu aktywacji kart

Edukacja

Logo
finanse i bankowość, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
administracja i finanse sektora publicznego, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu

Zainteresowania

turystyka, sport, film

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.