Umiejętności
blogowanie
Umiejętności komunikacyjne
zarządzanie treścią
Content Marketing
zarządzanie kreatywne
Digital Marketing
media eletroniczne
Media interaktywne
Komunikacja wewnętrzna
Lifestyle Articles
Lifestyle Brands
Lifestyle Writing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
relacje z mediami
nowe media
Komunikacja online
komunikaty prasowe
Project Management
Social Marketing
Social Networking
Strategic Communications
Web Content
Web Content Management
Pisanie
Writing News Releases
Prawo jazdy kat B
Planowanie Komunikacji
blog writing
Fashion Marketing
Writing (informational, promotional texts)
Cosmetic marketing
writing skills
Proof-reading
writing and editing
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Koordynacja projektów digital, w tym:
- przygotowywanie ofert dla Klientów (PR, social, kreacja digital oraz kreacja prasowa)
- koordynacja pracy teamu kreatywnego
- implementacja działań w obrębie social mediów i PR dla Klientów
- przygotowywanie ofert dla Klientów (PR, social, kreacja digital oraz kreacja prasowa)
- koordynacja pracy teamu kreatywnego
- implementacja działań w obrębie social mediów i PR dla Klientów
Starszy Koordynator Projektu (DIALOG & CONTENT)
- przygotowanie planów komunikacji i strategii działań w social media
(Bakoma, Kamill, Reebok)
- implementacja globalnej strategii social media obsługiwanych marek
- budowanie zaangażowania fanów i edukowanie ich na temat marek, produktów
- kontakt z Klientem w sprawach związanych z komunikacją
- doradztwo w zakresie komunikacji, społeczności
- przygotowywanie planów działań na wypadek sytuacji kryzysowych
(Bakoma, Kamill, Reebok)
- implementacja globalnej strategii social media obsługiwanych marek
- budowanie zaangażowania fanów i edukowanie ich na temat marek, produktów
- kontakt z Klientem w sprawach związanych z komunikacją
- doradztwo w zakresie komunikacji, społeczności
- przygotowywanie planów działań na wypadek sytuacji kryzysowych
Koordynator Projektu (PUBLIC RELATIONS)
Prowadzenie działań PR dla klienta kluczowego (m.in. Reebok):
PLANOWANIE
- kontakt z klientem kluczowym
- projektowanie strategii działań PR marki (PR korporacyjny, PR produktowy)
- przygotowanie planów komunikacji dla klienta
- pomoc w przygotowaniu ofert działań PR dla nowych/potencjalnych klientów
- kontakt z mediami
REALIZACJA:
- wdrażanie strategii
- koordynowanie działań PR w mediach (prasa/Internet)
- realizowanie strategii działań PR (realizowanie planów komunikacyjnych), w tym:
- koordynowanie pracy nad komunikatami prasowymi
- tłumaczenie globalnych materiałów prasowych
- dystrybucja komunikatów do mediów
PLANOWANIE
- kontakt z klientem kluczowym
- projektowanie strategii działań PR marki (PR korporacyjny, PR produktowy)
- przygotowanie planów komunikacji dla klienta
- pomoc w przygotowaniu ofert działań PR dla nowych/potencjalnych klientów
- kontakt z mediami
REALIZACJA:
- wdrażanie strategii
- koordynowanie działań PR w mediach (prasa/Internet)
- realizowanie strategii działań PR (realizowanie planów komunikacyjnych), w tym:
- koordynowanie pracy nad komunikatami prasowymi
- tłumaczenie globalnych materiałów prasowych
- dystrybucja komunikatów do mediów
Project Manager
- prowadzenie działań dla kanału dokumentalnego PLANETE (Cyfra+)
- kontakt z klientem
- kontakt z agencją PR prowadzącą działania dla klienta
- redakcja i korekta informacji prasowych przygotowywanych dla klienta
- tworzenie i wysyłka informacji prasowych dla kanału dokumentalnego PLANETE
- tworzenie, zapewnianie kontentu i obsługa for internetowych, mikroblogów oraz kanału YouTube klienta
- kontakt z klientem
- kontakt z agencją PR prowadzącą działania dla klienta
- redakcja i korekta informacji prasowych przygotowywanych dla klienta
- tworzenie i wysyłka informacji prasowych dla kanału dokumentalnego PLANETE
- tworzenie, zapewnianie kontentu i obsługa for internetowych, mikroblogów oraz kanału YouTube klienta
Project Executive
ARBOvision Warszawa Sp. z o. o.
- PR korporacyjny
- PR produktowy
- projektowanie strategii działań PR i ePR oraz strategii komunikacji dla marek
- przygotowanie materiałów prasowych i materiałów PR
- tłumaczenie globalnych materiałów prasowych marek
- kontakt z mediami
- przygotowywanie eventów
Obsługiwani klienci to m.in.:
Reebok
Bosch
Dremel (Grupa BOSCH)
Cyfra + (Planete, DOMO, MiniMini, Kuchnia TV)
- PR produktowy
- projektowanie strategii działań PR i ePR oraz strategii komunikacji dla marek
- przygotowanie materiałów prasowych i materiałów PR
- tłumaczenie globalnych materiałów prasowych marek
- kontakt z mediami
- przygotowywanie eventów
Obsługiwani klienci to m.in.:
Reebok
Bosch
Dremel (Grupa BOSCH)
Cyfra + (Planete, DOMO, MiniMini, Kuchnia TV)
Junior Account Executive (PR)
- copywriting dla Reebok, Cyfra+ (w tym Ale kino! MiniMini, Planete, Kuchnia.tv)
- pomoc przy tworzeniu ofert działań ePR i PR dla klientów agencji (Reebok, Cyfra+)
- tworzenie i wysyłka informacji prasowych do mediów (czołowe polskie portale internetowe, prasa)
- kontakt z mediami (prasa, radio, telewizja, Internet)
- kontakt z klientami, wykonawcami działań e-PR
- monitoring mediów (prasa, Internet)
- tłumaczenie informacji prasowych, dokumentów
- tworzenie i aktualizacja baz danych (bazy mediów)
- tworzenie i wysyłka press pack'ów dla mediów
- pomoc przy tworzeniu ofert działań ePR i PR dla klientów agencji (Reebok, Cyfra+)
- tworzenie i wysyłka informacji prasowych do mediów (czołowe polskie portale internetowe, prasa)
- kontakt z mediami (prasa, radio, telewizja, Internet)
- kontakt z klientami, wykonawcami działań e-PR
- monitoring mediów (prasa, Internet)
- tłumaczenie informacji prasowych, dokumentów
- tworzenie i aktualizacja baz danych (bazy mediów)
- tworzenie i wysyłka press pack'ów dla mediów
stażystka
- monitoring mediów (prasa, Internet)
- tworzenie informacji prasowych
- kontakt z mediami
- copywriting
- tłumaczenie informacji prasowych, dokumentów
- pomoc przy tworzeniu ofert działań ePR i PR dla klientów agencji
- aktualizacja baz danych (bazy mediów)
- pomoc przy tworzeniu i wysyłaniu press pack'ów dla mediów
- pomoc przy tworzeniu konferencji "Facebook NOW"
- tworzenie informacji prasowych
- kontakt z mediami
- copywriting
- tłumaczenie informacji prasowych, dokumentów
- pomoc przy tworzeniu ofert działań ePR i PR dla klientów agencji
- aktualizacja baz danych (bazy mediów)
- pomoc przy tworzeniu i wysyłaniu press pack'ów dla mediów
- pomoc przy tworzeniu konferencji "Facebook NOW"
Szkolenia i kursy
zakończone z wynikiem celującym Studia Public Relations SGH
prawo jazdy kategorii B
prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
copywriting
muzyka
literatura
motoryzacja
górskie wyprawy
muzyka
literatura
motoryzacja
górskie wyprawy
Organizacje
Stowarzyszenie WIOSNA
Inne
Pogodna, ale asertywna i ambitna nonkonformistka dbająca o atmosferę i integrację zespołu, do którego trafia.
Samodzielna, pomysłowa i odpowiedzialna.
Uwielbia pracę z ludźmi i wyzwania.
Samodzielna, pomysłowa i odpowiedzialna.
Uwielbia pracę z ludźmi i wyzwania.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media.
Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności.
Naszą si
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie