Magdalena Szymczak-Michalska

PR menedżer, ENEL-MED SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Identyfikacja i branding Komunikacja biznesowa Strategia biznesowa Komunikacja korporacyjna Strategia marketingowa Planowanie strategiczne Zarządzanie ludźmi Wsparcie sprzedaży zarządzanie kapitałem intelektualnym Pisanie tekstów i haseł reklamowych Prowadzenie serwisów internetowych redagowanie newsletterów

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Enel-Med
PR menedżer
- opracowanie i nadzór nad strategią komunikacji zewnętrznej (media relations, monitoring mediów)
- opracowywanie i samodzielna realizacja strategii komunikacji wewnętrznej (prowadzenie intranetu, tworzenie gazetki wewnętrznej)
- komunikacja zewnętrzna (przygotowywanie informacji prasowych, komentarzy eksperckich, utworzenie i obsługa wirtualnego biura prasowego, bieżąca współpraca z dziennikarzami)
- wsparcie sprzedaży (newsletter dla klientów, organizacja spotkań dla handlowców)
- kreowanie wizerunku firmy, Zarządu i TOP menedżerów w mediach i w branży (aranżacja wywiadów, wypowiedzi, udziału w konferencjach i wydarzeniach branżowych)
- koordynowanie działań kryzysowych (sporządzanie oficjalnych oświadczeń firmy, koordynacja kontaktów z mediami)
- przygotowywanie konferencji i śniadań prasowych
- współpraca z agencją PR w zakresie komunikacji zewnętrznej
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
kierownik Działu Promocji i Usług, Rzecznik Prasowy
- współpraca z mediami – stworzenie standardów i kreowanie komunikacji z mediami
- kreowanie wizerunku Zarządu w mediach
- medialne opracowanie i poprowadzenie w mediach Jubileuszu 60-lecia WFDiF
- stworzenie i prowadzenie nowej strony internetowej Wytwórni (redakcja)
- redagowanie komunikatów do mediów, udzielanie wypowiedzi mediom
- zbieranie informacji wśród kierowników i pracowników do wykorzystania w komunikacji zewnętrznej
- kreowanie tematów i informacji atrakcyjnych medialnie
- inicjowanie i prowadzenie działań PR-owych WFDiF („Zima w mieście” – opracowanie i prowadzenie warsztatów o filmie dla ponad 400 uczniów warszawskich szkół podstawowych)
- koordynacja pracy Działu Promocji i Usług
Orange Polska S.A.
Główny specjalista ds. projektów wizerunkowych i PR
Dział Wydarzeń i Projektów Specjalnych
-planowanie, organizacja i koordynacja konferencji, seminariów, działań sponsoringowych Grupy TP
-marketing: plakaty, gadżety, środowiska opiniotwórcze
-planowanie i nadzór nad realizacją budżetu
-kształtowanie i realizacja strategii firmy w zakresie PR
-rekomendowanie udziału TP w imprezach branżowych (koncepcja, Umowa, budżet, komunikacja)
-komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Ogrodów Innowacji Grupy TP
-współpraca z firmami zewnętrznymi i nadzór nad realizacją projektów PR-owych
Menedżer Ogrodów Innowacji
-wypracowanie strategii funkcjonowania OI
-organizacja i prowadzenie eventów dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych w OI
-koordynacja prac zespołu OI
-merytoryczne koordynowanie i redagowanie strony intranetowej OI
-przygotowywanie prezentacji nt. ekspozycji OI w języku polskim i angielskim
-współpraca z siecią Ogrodów Innowacji Grupy France Telecom na świecie
-komunikacja projektu w mediach, współpraca z dziennikarzami
Sekretarz redakcji w Newsroomie Grupy TP
-planowanie i redagowanie codziennego biuletynu elektronicznego dla kadry zarządzającej (TOP 500)
-analiza trendów rynkowych
-monitoring mediów
-zarządzanie siecią korespondentów Newsroomu w całej Grupie TP
-organizacja szkoleń medialnych dla korespondentów Newsroomu
-prowadzenie badań czytelnictwa biuletynu
-zarządzanie projektem „Komunikacja innowacji Grupy TP”
-przygotowywanie briefów komunikacyjnych i komunikatów prasowych
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
-przygotowywanie i prowadzenie kampanii informacyjnych dla pracowników
-przygotowywanie artykułów do gazety firmowej iTePe
-planowanie gazety firmowej, w tym numerów specjalnych

Edukacja

Logo
marketing internetowy, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
warsztaty weekendowe (teoria i praktyka), studia podyplomowe
szkoła dziennikarska TVN24
Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
filologia angielska, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
stypendium MEN: rok szkolny w USA, średnie
Mark Morris High School, Longview, WA, USA

Specjalizacje

Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

książki, książki, książki
zabawa słowem (m.in. pisanie haseł i tekstów reklamowych)
edutainment

Inne

•laureatka konkursu firmowego na najbardziej innowacyjne pomysły Telekreator 2008 w kategorii wizerunek (III miejsce za projekt ‘mama w telepracy’) oraz Telekreator 2005 w kategorii usprawnienia organizacyjne (I miejsce za projekt e-tłumacz)
•udział w filmach reklamowych Telekomunikacji Polskiej
•wystąpienie wraz z rodziną na plakacie promującym akcję Szpital z sercem
•wpis do Złotej Księgi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika za najwyższą średnią ukończenia studiów
•medal Gloria Diligeniae et Laboris za najlepsze wyniki na świadectwie maturalnym w LO
•stypendystka MEN-u – roczny pobyt w szkole średniej w USA w roku szkolnym 1991/92

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.