Umiejętności
Praca biurowa
Google Docs
MS World
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
MS Excel
Prawo jazdy kat B
SUBIEKT
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Navireo
prowadzenie kadr pracowniczych
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
posługiwanie sie jezykiem ang w stopni komunikatywnym
Obsługa obiegu dokumentów w firmie: wystawianie faktur, wystawianie dokumentów KP, KW.
kompletowanie i opisywanie faktur kosztowych
Elisoft
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
Recru
Obsługa programu sprzedażowo-kadrowego, rozliczanie klientów, wystawianie faktur, rozliczanie faktur zakupowych, opisywanie, przygotowywanie płatności, prowadzenie kadr, rozliczanie pracowników, przygotowywanie danych do wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji firmy, kontakt z klientami, pracownikami, prowadzenie biura
Specjalista ds. administracji
Kalor Piotr Przybylski
Praca nad rozwojem nowego działu handlowego, organizacja, koncepcja, szukanie dostawców, odbiorców, organizacja magazynu, prowadzenie biura handlowego, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt z klientem, obsługa programu sprzedażowego, wystawianie faktur, nadzorowanie faktur przychodzących, współpraca z księgową, prowadzenie kadr (akta osobowe, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie różnych ewidencji), prowadzenie dziennika korespondencji oraz koordynacja poczty wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie kasy, współpraca z innymi pracownikami, pomoc w koordynacji pracy pozostałych pracowników, sprawozdania GUS, prowadzenie strony internetowej, profilu na Facebook, bloga firmowego, dbanie o wizerunek biura
Kierownik Administracji
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Proszowicach
1. kierownik ds. administracji: prowadzenie całej dokumentacji związanej z projektami unijnymi, rozliczanie projektów, kontakt z urzędami, kontakt z kontrahentami, współpraca z działem zamówień publicznych oraz działem technicznym, przygotowywanie regulaminów i innych dokumentów wewnętrznych organizacyjnych, udzielanie konsultacji w sprawie prowadzenia dokumentacji, ścisła współpraca z dyrekcją.
2. kierownik rejestracji: nadzór nad prowadzoną dokumentacją i jej archiwizacją, nadzór i kreowanie wizerunku organizacji, rozwiązywanie problemów z klientami, nadzór nad pracą podległych pracowników, układanie harmonogramu pracy, udzielanie urlopów, rozwiązywanie problemów kadrowych w dziale. Ponadto współpraca ze wszystkimi działami organizacji, inne prace zlecone przez dyrekcję.
2. kierownik rejestracji: nadzór nad prowadzoną dokumentacją i jej archiwizacją, nadzór i kreowanie wizerunku organizacji, rozwiązywanie problemów z klientami, nadzór nad pracą podległych pracowników, układanie harmonogramu pracy, udzielanie urlopów, rozwiązywanie problemów kadrowych w dziale. Ponadto współpraca ze wszystkimi działami organizacji, inne prace zlecone przez dyrekcję.
Sekretarka
Kalor Piotr Przybylski
Prowadzenie biura handlowego, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt z klientem, obsługa programu sprzedażowego, wystawianie faktur, nadzorowanie faktur przychodzących, współpraca z księgową, prowadzenie kadr (akta osobowe, rozliczanie czasu pracy, prowadzenie różnych ewidencji), prowadzenie dziennika korespondencji oraz koordynacja poczty wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie kasy, współpraca z innymi pracownikami, pomoc w koordynacji pracy pozostałych pracowników, sprawozdania GUS, prowadzenie strony internetowej, profilu na Facebook, bloga firmowego, dbanie o wizerunek biura.
Specjalista
Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego w Chrzanowie
Początek zatrudnienia nastąpił wraz ze stworzeniem placówki, tak więc należało do mnie stworzenie całego biura od zera. W ciągu zatrudnienia do moich obowiązków należało m.in.: prowadzenie sekretariatu, prowadzenie dokumentacji - wysyłanie, odbieranie, rejestracja, redagowanie, zarządzanie oraz koordynacja obiegu, organizowanie spotkań dyrektora, obsługa urządzeń biurowych, obsługa bieżąca klientów i gości oraz innych pracowników - osobista, telefoniczna oraz e-mailowa, kształtowanie relacji z klientami, koordynowanie komunikacją marketingową, przeprowadzanie kampanii promocyjnych, tworzenie reklam oraz artykułów promocyjnych, przygotowywanie materiałów promocyjnych, prowadzenie strony www oraz profili na portalach społecznościowych, sporządzanie pism oraz prowadzenie całej dokumentacji związanej z korespondencją, prowadzenie ZFŚS, zadania kadrowe, obsługa konferencji, obsługa fotograficzna ważnych imprez i spotkań.
Szkolenia i kursy
Profesjonalny kurs obsługi sekretariatu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Taniec, sport, wędrówki górskie.
Inne
Posiadam umiejętność nazywaną "lekkie pióro", potrafię pisać teksty długie i krótkie, w różnorodnej tematyce. Prowadziłam dawniej bloga, na którym udostępniałam pisane opowieści.