Kamil Pankowski

media/ muzyka/ film/ sztuka/ kultura i rozrywka oraz psychologia i socjologia
Kraków, małopolskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Deputy Manager/ p.o Front Office Manager/ Front Office
The Bonerowski Palace *****
* bezpośrednia obsługa gości hotelowych związana z zakwaterowaniem i dostarczaniem zamówionych usług w recepcji Pałacu Bonerowskim:

* praca kierownicza
- dbałość o stabilność zespołu
- zapewnienie płynnej pracy działu recepcji hotelowej i portierów oraz prowadzenie rekrutacji
- szkolenia pracowników (wprowadzające i okresowe) z dbałością o rozwój kompetencji i wysoki standard świadczonych usług
- nadzór operacyjny nad zespołem z zapewnieniem zgodności z procedurami i standardami hotelu
- kontrola oraz odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie obowiązków przez pracowników recepcji i portierów
- comiesięczna weryfikacja prawidłowości rozliczeń usług prowizyjnych (w tym kanałów dystrybucji) oraz usług dodatkowych
- odpowiedzialność za budżet działu, zapewnienie optymalnego poziomu kosztów
- przygotowywanie zestawień dla księgowości i kadr oraz GUS
- przygotowywanie miesięcznych grafików pracy recepcji i portierów do akceptacji Dyrektora Pałacu
- kontrola i akceptowanie wszystkich wniosków inwestycyjnych wynikających z pracy recepcjonistów i portierów
- codzienna kontrola raportów dobowych i odpowiedzialność za ich prawidłowe wystawienie i zamykanie
- wprowadzenie bieżących zmian w portalach internetowych w porozumieniu z Dyrektorem Hotelu
- cotygodniowe monitorowanie rynku hotelowego
- miesięczne przygotowanie analiz „wskaźnika zadowolenia gości” z portali internetowych oraz ankiet gości z pokoi


– bezpośrednia obsługa gości hotelu w zakresie meldowania i wymeldowania
– obsługa gości hotelu w zakresie usług Concierge
– koordynację transferów lotniskowych i innych dla gości hotelowych
– przyjmowanie i obsługa rezerwacji hotelowych
– obsługa centrali telefonicznej hotelu
– administrowanie rezerwacjami gości
– przyjmowanie i dostarczanie korespondencji dla gości Pałacu
– dokładnie przestrzeganie procedury depozytowej
– przestrzeganie procedury dotyczącej rzeczy znalezionych: zabezpieczenie przedmiotu, wpis do rejestru rzeczy znalezionych/ pozostawionych przez gości
– przestrzeganie procedur pracy recepcji
– ścisła współpraca i komunikacja z innymi departamentami hotelu w zakresie świadczenia usług na najwyższym poziomie
– natychmiastowa reakcja na ewentualne skargi i sugestie gości oraz rozwiązywanie powstałych problemów i nieporozumień we współpracy z pozostałymi działami hotelowymi
– monitorowanie i raportowanie do przełożonych opinii zamieszczanych on-line na temat poziomu świadczonych usług
– raportowanie problemów do kierownika recepcji oraz GM zgodnie z procedurą
– ścisły monitoring komentarzy gości hotelowych: wewnętrznych i zewnętrznych
– przygotowanie raportów wymaganych przez Menadżera Generalnego, Kierownika Recepcji, Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu
– codzienne poranne przygotowywanie dla pokojowych raportu o pokojach zwalnianych, zarezerwowanych oraz pokojach z przedłużeniami pobytu
– kontrola internetowych kanałów dystrybucji (zamykanie dostępności, dodawanie pokoi do sprzedaży) tylko na wyraźne polecenie kierownika recepcji/ Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu/ Menadżera Generalnego
– wprowadzanie cen do kanałów dystrybucji tylko na wyraźne polecenie kierownika recepcji/ Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu/ Menadżera Generalnego
– tworzenie baz danych klientów zgodnie z wytycznymi kierownika recepcji
– nadzorowanie i regularne sprawdzanie stanu technicznego urządzeń na stanie recepcji: latarek, krótkofalówek, ładowarek, pilota do TV Patio, urządzenia do czytania informacji z zamka, komputery, drukarka, przycisk antynapad, komputer i nagrywarka monitoringu oraz inne
– nadzorowanie i regularne sprawdzanie stanu materiałów biurowych, regularne raportowanie o ewentualnych brakach kierownika Recepcji
– wykonywanie innych zadań zleconych przez Menadżera Generalnego lub Kierownika ds. Sprzedaży i Marketingu, Kierownika Recepcji związanych z pełnioną funkcją
– przestrzeganie przepisów BHP i p. pożarowych
– dbałość o wygląd własny i recepcji

– bezwzględne przestrzeganie dyscypliny pracy i wynikających z niej przepisów oraz świadczenie pracy zgodnie z przepisami prawa polskiego
– pełnienie dyżurów zgodnie z harmonogramem pracy
– rzetelne przyjmowanie i zdawanie dyżurów
– opieka nad gościem hotelowym
– meldowanie i wymeldowanie gości hotelowych
– przydzielanie gościom pokoi
– wydawanie i odbiór kluczy po wymeldowaniu
– przyjmowanie zleceń, życzeń i uwag od gości i organizowanie ich wykonania
– likwidowanie rachunków gości poprzez wpłaty gotówkowe, kredytowe oraz prowadzenie stosownej dokumentacji tj. wystawianie i ewidencja faktur oraz wszelkich rachunków zgodnie z wymogami działu finansowo ekonomicznego firmy
– przyjmowanie przedpłat i wystawianie rachunków
– przyjmowanie i ewidencjonowanie bieżących, indywidualnych i grupowych zamówień na noclegi
– przyjmowanie i dostarczanie korespondencji dla gości hotelowych
– codzienne poranne przygotowywanie dla pokojowych raportu o pokojach zwalnianych, zarezerwowanych oraz pokojach z przedłużeniami pobytu
– przyjmowanie meldunków o awariach, uszkodzeniach itp. oraz natychmiastowe przekazywanie powyższych uwag zgodnie z obowiązującymi ustaleniami
– dbałość o czystość i estetykę w pomieszczeniach recepcyjnych i holu oraz częste informowanie pokojowych o stanie sanitarnym toalet ogólnodostępnych
– czuwanie nad sprawami BHP oraz apteczką pierwszej pomocy
– przestrzeganie przepisów p.poż
– pełne respektowanie poleceń przełożonego, zdyscyplinowanie i obowiązkowość

– kontrola stanu pokoi
– kontrola i nadzór nad pracą pokojowych
– zlecania zadań pokojowym i ich sprawdzania
– meldowanie konserwatorowi hotelowemu wszelkich zauważonych usterek i egzekwowania ich wykonania
– wyprowadzania form usprawniających, mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług oraz lepszą opiekę nad gościem hotelowym
– przejmowanie inicjatyw przy wykonywaniu prac wchodzących w zakres obowiązków a nawet nie wchodzących w ten zakres
– korzystanie ze wszystkich uprawnień wynikających z Regulaminu Pracy

– odpowiedzialność za całokształt pracy recepcji hotelu
– właściwa organizacja pracy recepcji
– utrzymanie dyscypliny pracy
– przestrzeganie zakładowego regulaminu pracy, zarządzeń przełożonych oraz instrukcji wewnętrznych
Outside Agencja Castingowa
Koordynator i Animator Publiczności, Statysta/ Epizodysta
– prace biurowe; pomoc przy przeprowadzaniu castingów, organizowaniu publiczności do programów telewizyjnych oraz statystów na plany filmowe
– pomoc przy koordynacji statystów na planach filmowych: „Luther", „Music, War & Love" i „True Crimes"
– koordynowanie pracy statystów na planach filmowych : „Kobiety bez wstydu" i „Pod Mocnym Aniołem" oraz reklamowych: reklama banku "Millenium"
– animowanie publiczności w produkcjach telewizyjnych (TVN, TVP2/ Endemol)
– reprezentowanie interesów agencji na planie filmowym i telewizyjnym (PR)
– rozwiązywanie sytuacji kryzysowych

– udział w filmach fabularnych, programach telewizyjnych,
reklamach i spotach promocyjnych
Logo
obsługa gości hotelu
Metropolitan Boutique Hotel ****
* pomoc przy obsłudze gości hotelu
* prace porządkowe ogólnodostępnych przestrzeni

– przyjazne i serdeczne powitanie gości w hotelu
– pomoc gościom, szczególnie w czasie ich przyjazdu i wyjazdu
– zaprowadzenie gości do pokoi hotelowych oraz transport ich bagaży
– udzielanie informacji odnośnie hotelu, wskazanie drogi do pożądanego miejsca w obiekcie
– odbieranie i przyjmowanie dostaw zamówionych towarów
– prace porządkowe oraz podstawowe prace naprawcze na terenie całego hotelu
– pomoc w przygotowywaniu konferencji
– wsparcie działalności hotelowej restauracji FAB Fusion
Logo
kompleksowa obsługa gości hotelowych
Hotel RUBINSTEIN RESIDENCE ****
– usprawnienie pracy całego hotelu i restauracji
– przyjazne i serdeczne powitanie gości w hotelu
– pomoc gościom, szczególnie w czasie ich przyjazdu i wyjazdu
– zaprowadzenie gości do pokoi hotelowych oraz transport ich bagaży
– udzielanie informacji odnośnie hotelu, wskazanie drogi do pożądanego miejsca w obiekcie i poza nim
– wskazywanie lokalizacji rozmieszczenia windy i restauracji
– wsparcie pokojówek w cięższych pracach porządkowych
– dbanie o prawidłowe funkcjonowanie wszystkich urządzeń technicznych i instalacji
– prace porządkowe, podstawowe prace naprawcze i konserwatorskie na terenie całego hotelu
– przygotowywanie konferencji oraz sezonowe/ okresowe wsparcie działalności i funkcjonowania restauracji: organizacja śniadań, przyjmowanie zamówień oraz zapraszanie potencjalnych klientów
Alma Market S .A
Sprzedawca
– sprzedaż oraz prace doraźne na stoisku przemysłowym
Logo
Office Manager, Production Manager, Asystent Kierownika Produkcji
TAURUS FORTIS GROUP
staż w Akademii Kreatywnego Treningu/ FOTon FILM
– koordynacja prac biurowych, organizacja działa oraz nadzór produkcyjny w obszarze produkcji filmowych oraz sesji zdjęciowych

– kierowanie zespołem biura TAURUS FORTIS/ Akademia Kreatywnego Treningu
oraz koordynacja prac biurowych
– sporządzanie ofert handlowych
– nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z klientami strategicznymi
– negocjowanie kontraktów i nadzór nad umowami
– nadzór merytoryczny nad treścią prezentacji multimedialnych i programem szkoleń
– nadzór wizerunkowy nad marką Akademia Kreatywnego Treningu i koordynowanie działań w obszarze Social Media
– koordynacja działań w obszarze produkcji filmowych i telewizyjnych oraz sesji zdjęciowych
Generali Polska
Asystent Managera Zespołu Ubezpieczeń Korporacyjnych
– wsparcie bieżącej obsługi w zakresie ubezpieczeń korporacyjnych Regionalnego Zespołu Ubezpieczeń w Krakowie
Alma Market S .A
Sprzedawca
– sprzedaż oraz prace doraźne na stoisku przemysłowym

Szkolenia i kursy

2013 – Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków:
uczestnictwo w warsztacie "Umiejętności Psychospołecznych":
– osiąganie sukcesu w dowolnej dziedzinie życia, rozwój talentów, radzenie sobie ze stresem, dbanie o dobre relacje z ludźmi

2012 – Polskie Stowarzyszenie Psychologów Praktyków:
ukończenie warsztatu „Grupy Rozwoju Osobistego" z elementami Treningu Interpersonalnego:
– nawiązywanie kontaktów, ćwiczenia komunikacyjne, asertywność, praca nad mocnymi stronami i akceptacją siebie, wzgląd we własne zachowania, sposoby budowania relacji na podstawie uczestnictwa w grupie:
– komunikacja
– asertywność
– odkrywanie swoich mocnych stron
– samoakceptacja
– budowanie zaufania do innych
– zagadnienie samorealizacji

2009 – Novotel Kraków Centrum
– praktyki zawodowe
(we wszystkich działach m.in. biurowym, gastronomicznym, technicznym, służbie pięter)
(dział utrzymania czystości i porządku w zakładzie hotelarskim)

– poznanie zasad funkcjonowania poszczególnych działów zakładu
– obsługiwanie podstawowych urządzeń stanowiących wyposażenie techniczne zakładu
– dostosowanie się do wymogów organizacji pracy w zespole
– dostosowanie się do dyscypliny obowiązującej w zakładzie
– zorganizowanie i utrzymywać w należytym porządku miejsca pracy
– ocena jakość wykonanej pracy
– przestrzeganie zasad BHP, przepisów p.poż. i ochrony środowisk
– zdobycie umiejętności praktycznego zastosowania posiadanych wiadomości teoretycznych
– przygotowanie do samodzielnej pracy i podejmowania decyzji
– poznanie działalności instytucji i firm funkcjonujących w warunkach gospodarki rynkowej
– zapoznanie się z zakresem, rodzajem usług, ich jakością i sprzedażą
– zapoznanie się ze stosowną dokumentacją i poprawnym jej prowadzeniem, sposobami rozliczeń finansowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
– zapoznanie się z formami reklamy świadczonych usług, zdobycie umiejętności prawidłowej nowoczesnej organizacji pracy biurowej, poprawnego wykonywania czynności na poszczególnych stanowiskach
– opanowanie umiejętności posługiwania się komputerem, faksem, kserokopiarką itp.
– opanowanie umiejętności posługiwania się materiałami informacyjnymi np. przewodnikami, mapami, rozkładami jazdy (lotów) itp.
– wyrobienie nawyków kulturalnej i uprzejmej obsługi klientów
– praktyczne posługiwanie się językami obcymi podczas obsługi turystów zagranicznych

– procedura przyjęcia gości do hotelu (check-inn oraz check-out)
– obsługa pobytu gościa: prowadzenie rachunku hotelowego dla gościa oraz rachunków dodatkowych (sposoby zapłaty, wystawienie dokumentów sprzedaży)
– rozliczanie usług pobytowych oraz gastronomicznych
– poznanie programu recepcyjnego w zakresie prowadzenia rezerwacji indywidualnych i grupowych
– obsługa korespondencji
– poznanie podstawowych umów korporacyjnych z głównymi kontrahentami hotelu
– poznanie podstawowych kanałów rezerwacji
– poznanie systemu zarządzania dostępnością miejsc hotelowych
– poznanie ofert hotelu i kanałów dystrybucji

Edukacja

Logo
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej kierunek: Zarządzanie kulturą i mediami; specjalność: zarządzanie reklamą, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych i Społecznych; kierunek: Socjologia; specjalność: Socjologia organizacji, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Logo
technik hotelarstwa; dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie technik hotelarstwa, suplement do dyplomu, zawodowe
Policealna Europejska Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Krakowie
Logo
profil humanistyczny z rozszerzonym językiem angielskim, średnie
XIII Liceum Ogólnokształcące im. Bohaterów Westerplatte w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

Udział w koncertach muzycznych (wybrane wydarzenia):

cancelled – 10 marca 2024 – Céline Dion – „Courage World Tour" – Kraków, TAURON Arena
29 listopada 2023 – Madonna – „Celebration Tour" – Berlin – Niemcy – Mercedes-Benz Arena
19 listopada 2023 – Maryla Rodowicz – „Małgośka Forever" – Kraków – ICE Congress Centre
27 października 2023 – Varius Manx – „90. to się nie powtórzy" – Kraków – ICE Congress Centre
22 października 2023 – ABBA – „ABBA Voyage" – Londyn – Wielka Brytania, ABBA Arena
16 lipca 2023 – P!nk – „Summer Carnival" – Warszawa, PGE Stadion Narodowy
11 grudnia 2022 – Natalia Szroeder – „POGŁOS Tour" – Kraków, Forty Kleparz
29 października 2022 – Backstreet Boys – „DNA World Tour" – Kraków, TAURON ARENA
26 czerwca 2022 – Alicia Keys – „Alicia + Keys World Tour" – Kraków, TAURON Arena
21 maja 2022 – Maryla Rodowicz – Juwenalia Krakowskie 2022 – Kraków, Miasteczko Studenckie AGH
27 sierpnia 2021 – Beata i Bajm – Wianki – Kraków, Park Jordana
1 lipca 2021 – Andrzej Piaseczny – „Lato na fortach" – Kraków, Forty Kleparz
21 luty 2021 – Varius Manx & Kasia Stankiewicz – „30-lecie" – Kraków, Kino Kijów
cancelled – 25 luty 2020 – Madonna – „Madame X Tour" – Paryż – Francja – Le Grand Rex
8 listopada 2019 – Edyta Górniak – „Akustycznie" – Kraków, ICE Congress Centre
24 października 2019 – Kayah i Bregović – Kraków, TAURON Arena
21 października 2019 – Cher – „Here We Go Again World Tour" – Londyn – Wielka Brytania – O2 Arena
20 lipca 2019 – P!nk – „Beautiful Trauma World Tour" – Warszawa, PGE Stadion Narodowy
12 lipca 2019 – Bon Jovi – „This House Is Not For Sale Tour" – Warszawa – PGE Narodowy
11 lipca 2019 – Christina Aguilera – „The X Tour" – Berlin – Niemcy – Mercedes-Benz Arena
17 listopada 2018 – Natalia Kukulska – Kraków, BAROQUE
16 listopada 2018 – Agnieszka Chylińska – „Pink Punk Tour" – Kraków, Klub Studio
23 października 2018 – Edyta Górniak – „Akustycznie" – Kraków, ICE Congress Centre
8 lipca 2018 – Britney Spears – „Piece of Me World Tour/ Exclusive Limited Tour"
– Berlin – Niemcy – Mercedes-Benz Arena
4 lutego 2018 – Varius Manx & Kasia Stankiewicz – Kraków, Auditorium Maximum UJ
5 stycznia 2018 – Maryla Rodowicz – „Diva Tour" – Kraków, ICE Congress Centre
3 grudnia 2017 – Agnieszka Chylińska – „Forever Child Tour" – Kraków, Klub Studio
6 listopada 2017 – Queen + Adam Lambert – Łodź, Atlas Arena
21 września 2017 – Kayah i Bregović – Kraków, Hala TS Wisła
24 lipca 2017 – Céline Dion – Live 2017 – Berlin – Niemcy – Mercedes-Benz Arena
29 marca 2017 – Kayah – „Transoriental Orchestra" – Kraków, Teatr Variete
13 marca 2017 – Edyta Górniak – III Gala „Kobiety Kobietom" – Poznań, Teatr Wielki (2 koncerty)
2 września 2016 – Edyta Górniak – Mielec, Plac Armii Krajowej
5 sierpnia 2016 – Rihanna – „ANTI World Tour" – Warszawa, PGE Stadion Narodowy
19 czerwca 2016 – Queen + Adam Lambert – Oświęcim, MOSiR [Life Festival Oświęcim]
30 kwietnia 2016 – Adam Lambert – „The Original High Tour" – Warszawa, Torwar
11 kwietnia 2016 – Mariah Carey – „The Sweet Sweet Fantasy Tour" – Kraków, TAURON Arena
14 lutego 2016 – Edyta Górniak – „LoVe 2 LoVe" – Kraków, Hala TS Wisła
8 listopada 2015 – Madonna – „Rebel Heart Tour" – Praga – Czeska Republika – O2 Arena
8 sierpnia 2015 – Edyta Górniak – „LoVe 2 LoVe" – Kielce, Amfiteatr Kadzielnia
21 luty 2015 – Queen + Adam Lambert – Kraków, TAURON Arena
19 sierpnia 2014 – Justin Timberlake – „The 20/20 Experience World Tour" – Gdańsk, PGE Arena
10 sierpnia 2013 – Florence + The Machine – Kraków, Muzeum Lotnictwa [Coke Live Music Festival]
22 czerwca 2013 – Paul McCartney – „Out There! Tour” – Warszawa, Stadion Narodowy
25 maja 2013 – Beyoncé – „The Mrs. Carter Show World Tour” – Warszawa, Stadion Narodowy [Orange]
1 sierpnia 2012 – Madonna – „The MDNA Tour” – Warszawa, Stadion Narodowy
17 maja 2011 – Shakira – „The Sun Comes Out World Tour” – Łódź, Atlas Arena
15 sierpnia 2009 – Madonna – „Sticky & Sweet Tour” – Warszawa, Lotnisko Bemowo
28 czerwca 2008 – Céline Dion – „Taking Chances World Tour” – Kraków, Błonia


– inne wybrane wydarzenia kulturalno – rozrywkowe:

13 grudnia 2023 – Bruce Liu – „ICE CLASSIC: Bruce Liu" – Kraków – ICE Congress Centre
27 sierpnia 2023 – Matteo Bocelli - koncert promocyjny – Kraków, Rynek Główny
24 sierpnia 2023 – TOP OF THE TOP – Sopot Festival – #MAGIC WORLDS – Sopot, Opera Leśna
23 sierpnia 2023 – TOP OF THE TOP – Sopot Festival – #GREAT MOMENTS – Sopot, Opera Leśna
5 sierpnia 2023 – Męskie Granie 2023 – Kraków, Muzeum Lotnictwa
18 sierpnia 2022 – TOP OF THE TOP – Sopot Festival – #ZAWSZE RAZEM – Sopot, Opera Leśna
17 sierpnia 2022 – TOP OF THE TOP – Sopot Festival – #I DANCE – Sopot, Opera Leśna
16 sierpnia 2022 – TOP OF THE TOP – Sopot Festival – #YOU ARE THE CHAMPIONS – Opera Leśna
17 sierpnia 2021 – TOP OF THE TOP – Sopot Festival – #FOREVER YOUNG i #I LOVE SOPOT – Opera Leśna
9 czerwca 2018 – 1. Wodecki Twist Festiwal – „Tribute to Zbigniew Wodecki” - Kraków – ICE
21 maja 2017 – 10. Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie – Titanic - Live In Concert – TAURON Arena
20 maja 2017 – 10. Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie – 10th FMF Anniversary Gala – TAURON Arena
28 maja 2016 – 9. Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie – Gala Muzyki Filmowej: Animacje – TAURON Arena
29 sierpnia 2015 – ESKA Music Awards 2015 – Szczecin, Azoty Arena [z udziałem Adama Lamberta]
7 maja 2015 – PKO OFF Plus Camera 2015 [z udziałem Wentwortha Millera]
24 września 2014 – event z Britney Spears „The Intimate Collection" – Warszawa, Złote Tarasy

Organizacje

2013 – obecnie – Formacja Filmowa – Nieformalne Stowarzyszenie Artystów Sztuki Filmowej
https://www.facebook.com/FormacjaFilmowa

2012 – obecnie – KOSS/ Blackbird Gallery – Krakowskie Otwarte Studio Sztuki
https://www.facebook.com/KlatkaSzukaPtaka48HourFilmFestival

2005 – obecnie – przyjaciel Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”
– „Festiwal Zaczarowanej Piosenki” Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”

2005 – Świąteczna Zbiórka Żywności – Bank Żywności
– praca na rzecz pożytku publicznego