Magdalena Nahurska

specjalista ds. PR
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Grono.net
Communication Manager
Odpowiedzialność za calość komunikacji firmy:
media relations, consumer relations, relacje inwestorskie, moderacja, działania antykryzysowe, zarządzanie kryzysem, wsparcie dzialań eventowych serwisu, itd.

Zarządzanie 7osobowym zespołem komunikacji i PR.
Agnieszka Guła
Agnieszka Guła · podwładny
wystawiono
Najlepsza szefowa pod słońcem! Profesjonalna, z ogromną inteligencją racjonalną i emocjonalną. Opanowana, konsekwentna, wie kiedy przycisnąć, a kiedy pozwolić podwładnemu samodzielnie działać. Świetnie motywuje do pracy i uczy. Nie bez powodu do tej pory nazywam ją swoją Zawodową Mamuśką. :)
Joanna S.
Joanna S. · podwładny
wystawiono
Wspaniała osoba i niezwykła szefowa.
Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego działania w sytuacjach stresowych, z powodzeniem zjednywała sobie ludzi i pełniła jak najlepiej powierzone jej stanowisko, z pewnością mogę stwierdzić, iż stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
Mikołaj Nowak
Mikołaj Nowak · podwładny
wystawiono
Magda jest pracownikiem idealnym. Sumienna, dokładna i niezwykle pracowita, w końcu nie bez powodu nazywana pieszczotliwie 'mrówką' :)
Potrafi inteligentnie zarządzać czasem i obowiązkami innych. Niesamowicie szczera i konkretna. "Uderzy w stół", kiedy trzeba, umiejętnie i cierpliwie wytłumaczy i rozwieje wątpliwości.
Doradzi, poradzi, przytuli - gdy zaistnieje taka sytuacja, to będzie jak Matka dla tego, kto potrzebuje wsparcia. Wszystko z wyczuciem i umiarem; okres pracy z nią wspominany jest jako jeden z najlepszych.
Walczy o swoich ludzi, nie ignoruje, każdego wysłucha.
Efektywna "Marka Polka" biurowego zacisza. Sympatyczna koleżanka z ogromnym poczuciem humoru!
Maciej S.
Maciej S. · współpracownik
wystawiono
W pracy zawsze profesjonalna, dokładna, czasem wręcz pedantyczna.
Z zimną krwią opanowująca kryzysy, z cierpliwością opracowująca bieżące projekty, z zapałem realizująca ciekawe zadania.
Wykorzystując wiedzę i doświadczenie potrafi przedstawić sprawę sprawę w jaśniejszym świetle, sama znajdując rozwiązanie niejednego problemu.

Jednoosobowa ekipa PR-owska, potrafi też sprawnie zarządzać zespołem.

Bardzo miło było mi współpracować ;)
Logo
specjalista ds. PR & marketingu
One for One - Trening personalny, www.one4one.pl
- prowadzanie działań reklamowych firmy
- przygotowanie strony WWW, materiałów BTL
- kontakty z mediami (m.in. stała rubryka w gazecie Private Banking, porady w
miesięczniku „Twój Styl”)
- opracowanie standardów obsługi Klienta, szkolenia pracowników
- opracowanie, we współpracy z trenerami i dietetykiem, autorskiego programu
„FitMama” dla kobiet przygotowujących się do ciąży, w ciąży oraz dla młodych mam
Neuron Agencja Public Relations
account manager
Samodzielnie prowadzeni Klienci m.in.:
1. PR produktowy:
Metsä Tissue. Zakres działań: media relations + akcje
społeczne, PR lokalny.

Orion Pharma. Wsparcie PR wprowadzenia na rynek produktów Orion Pharma. Zakres działań: media relations + stworzenie i opieka nad www.emolienty.pl + współpraca z ekspertami + clients relations.

Reebok Polska. Zakres działań: pozycjonowanie poszczególnych linii produktów + media relations produktowe + kontakty ze stylistami, showroomami + wsparcie działań korporacyjnych firmy (sponsoringu, konkursów, koncertów itp.).

Konsorcjum Westmark-Venessa. Wsparcie PR dla inwestycji „Ventana – Rezydencje w Walendowie". Zakres działań: media relations produktowe + współpraca barterowa (wyszukiwanie partnerów, negocjacje i koordynacja współpracy).

www.grono.net Zakres działań: doradztwo strategiczne, marketingowe + działania PR – komunikacja z użytkownikiem, projekty dodatkowe, standardowe media relations.

Rebel.pl (największy w Polsce sklep z grami planszowymi i karcianymi). Zakres działań: media relations (promowanie idei gier planszowych, kreowanie mody na gry) + współpraca z ekspertami.

2. PR kryzysowy
Polsnack (m.in. produkty Chio, Biesiadne). Zakres działań: stworzenie książki antykryzysowej + strategii komunikacji w kryzysie + zarządzanie kryzysami firmy + szkolenie kierownictwa firmy.

3. Klienci IT
ICom (producent notebooków). Zakres działań: media relations, resellers relations + doradztwo marketingowe i strategiczne.

USRobotics (producent sprzętu sieciowego). Zakres działań: media relations + resellers relations itp.

4. PR polityczny, marketing polityczny
Piotr Woźniak (obecny Minister Gospodarki RP). Kampania do Sejmu RP. Zakres działań: strategia kampanii + m.in. BTL + PR + strona WWW, zarządzanie sztabem wyborczym.

itd.

Szkolenia i kursy

Reklama SEO, SEM. Szkolenie organizowane przez ARBO media.
Marketing online, techniki sprzedażowe

Edukacja

Logo
Kierunek: Zarządzanie i Marketing; specjalizacja: Public Relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

Jaka jestem: http://deko-racja.pl/docs.php?part=latest/show/757

PRaca - aktywnie :) szczególnie branża Internetowa.

aktywnie:
koszykówka
7 lat Polonia Warszawa
rok liga NJCCA USA

konsumpcyjnie:
fotografia - mody, portrety, akt, fine art
street art
kolekcjonowanie naturalnych piór oraz tworzenie z nich awangardowych dodatków


muzyka - rock, soul

Organizacje

Instytut Marketingu Politycznego - (Wiceprezes 2006- 2007)

Członek grupy inicjatywnej i współkoordynator akcji „PR dla RP” --> http://www.wiadomosci24.pl/artykul/co_maja_do_powiedzenia_specjalisci_od_wizerunku_pr_dla_rp_3773.html

http://www.prizmat.pl/newsy.php?id=84&start=80

Grupy

Aby mieć udany związek ...
Aby mieć udany związek ...
Dlaczego tak wiele osób nie może znaleźć odpowiedniego partnera? Dlaczego tak wiele związków sie rozpada? Porady, opinie, doświadczenia dotyczące udanych związków
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Anioły Sztuki
Anioły Sztuki
Inicjatywa wspierająca polską kulturę i sztukę, łącząca animatorów, aktywistów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środo
Biznes w wydaniu kobiet
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Dinozaur PR
Dinozaur PR
strona gównie dla piarowców z minimum 10-letnim doświadczeniem, ale mile widziani są też młodsi stażem, wyrozumieli dla starych sklerotyków.
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
KOBIETY PO 30-STCE
KOBIETY PO 30-STCE
Grupa dla kobiet dojrzałych.
Kobiety Przedsiębiorcze
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń. Przestrzeń