Wypowiedzi
-
Witam serdecznie,
SME Training Sp. Jawna zaprasza do współpracy trenerów/wykładowców chętnych do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi programu MS Project 2007
Wymagania dot. trenera:
- przeprowadzenie w ciągu ostatniego roku co najmniej 5 szkoleń z zakresu MS Project (grupy min. 5 osobowe, każdy kurs przynajmniej 1 dzień szkoleniowy);
- posiadanie min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku trener oprogramowania komputerowego
- mile widziane posiadanie certyfikatu: Microsoft Certified Technology Specialist MS Office Project 2007 Managing Projects, Prince2 lub PMI
Osoby spełniające podane kryteria i zainteresowane podjęciem współpracy zapraszam do przesłania CV na adres: m.mieziencew@smetraining.pl w temacie wpisując "Trener - MS Project". -
Witam wszystkich serdecznie,
Już 27 października zapraszamy na bezpłatną prezentację Akademia Gier i Postprodukcji. W jej trakcie zostaną poruszone następujące tematy:
- jak wygląda produkcja gry od pomysłu do finalnej realizacji
- czym się różni grafika 2D od 3D
- w jaki sposób zaprojektować wciągającą rozgrywkę
- jakie są etapy powstawania filmu
- jak wygląda montaż czy korekcja
Szczegóły na stronie: agip.edu.pl
Gdzie: Kino Atlantic, ul. Chmielna 33, Warszawa
Start: godz. 09:00
Bilety: Dla uczniów i studentów wstęp wolny, wymagana wcześniejsza rejestracja na stronie http://agip.edu.pl Liczba miejsc ograniczona. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GRY KOMPUTEROWE
-
Zapraszam na szkolenie:
Gryfikacja - wykorzystanie mechaniki gier w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu zespołem.
Terminy:
22 maj 2012 (wtorek) w godzinach: 9:00-17:00
26 maj 2012 (sobota) w godzinach: 9:00-17:00
Tylko w maju zapisując się na szkolenie "Gryfikacja - wykorzystanie mechaniki gier w marketingu, sprzedaży i zarządzaniu zespołem" drugie szkolenie Metody pobudzania kreatywności i podejmowania decyzji otrzymujesz za jedynie 450 zł! ZAPRASZAMY!
Dlaczego warto:
Według New York Times gryfikacja jest trendem numer 1 (2010).
Gryfikacja to numer 1 w raporcie „ PROGNOZY DLA MEDIÓW CYFROWYCH – 12 TRENDÓW NA ROK 2012” wg Millward Brown.
JWT (najstarsza sieć reklamowa na świecie, agencja która wpisała się do historii światowej reklamy tworząc ją od podstaw) – wg. corocznego raportu trendów – Gryfikacja jest na pierwszym miejscu (rok 2011)
Wg „Harvard Business Review" gryfikacja to jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.
To działa!
Nie jest tajemnicą że prezydent Stanów Zjednoczonych zatrudnia w Białym Domu specjalistę ds. gier. Zadaniem owej osoby jest zaangażowanie obywateli i pracowników administracji w sprawy kraju, oraz wykorzystanie potencjału przekazywanych pomysłów do usprawnienia pracy państwa.
Coraz więcej organizacji i korporacji dostrzega tę siłę wprowadzając logikę gry i gryfikacji do świata zawodowego swoich pracowników i klientów. Z gier coraz odważniej korzystają też trenerzy i konsultanci, oraz szefowie działów HR zmieniając tym samym oblicze szkoleń i warsztatów, a także wprowadzając nowe standardy motywowania zespołu i klientów. Grywalizacja bowiem może być doskonałym narzędziem uzupełniającym dla tradycyjnego marketingu.
Dla kogo:
Pracownicy Kierownicy i Specjaliści zatrudnieni w Działach Marketingu i Sprzedaży, Dyrektorzy HR, jak również pracownicy Agencji Reklamowych
Wykładowcy:
Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.
Program:
1. Czym jest i czym nie jest gryfikacja - wprowadzenie
2. Gracz
a. Jak działa nasz mózg?
-Dopasowywanie wzorców.
-Modelowanie rzeczywistości.
-Wyobraźnia i empatia.
-Potrzeby człowieka według Maslowa.
-Zainteresowanie i zaangażowanie.
-Teoria przepływu.
b. Motywacje graczy.
-SAPS.
-Różne rodzaje przyjemności.
-Klasyfikacja Bartle’a.
-Wzmocnienie.
-Pętle społecznościowe.
-Dlaczego gramy?
c. Demografia graczy.
-Różnice między kobietami i mężczyznami.
-Czego oczekują gracze w różnym wieku?
-7 rodzajów inteligencji = 7 rodzajów mózgów.
-Dane demograficzne z roku 2011.
-Historia twojego gracza.
3. Gry.
a. Jakie powinny być gry?
b. Elementy składowe gier.
-Podział MDA.
-Tetrada
c. Temat przewodni.
4. Mechanika gier.
a.Zasady gry.
b. Pętla rozgrywki.
c. Balans gry.
d. Rzeczy, które ludzie lubią robić w grach.
5. Interfejs.
a. Interfejs fizyczny i interfejs wirtualny.
b. Przejrzystość.
c. Sprzężenie zwrotne.
d. Czym jest “responsywność”
6. Wprowadzenie gracza.
7. Jak to wszystko działa? Zasady motywowania zespołów z wykorzystaniem gryfikacji.
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie samodzielnie zaprojektować własną gryfikację i wykorzystać ją w swoich przedsięwzięciach z zakresu marketingu, HR, bądź sprzedaży.
Materiały i metodyka prowadzenia szkolenia:
Każdy słuchacz otrzymuje przygotowany przez trenera skrypt, wykaz popularnych technologii, w których produkowane są gry, wykaz polskich firm produkujących gry, a także certyfikat ukończenia szkolenia.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładu i ćwiczeń praktycznych. Miejsce zajęć: Warszawa
Zapraszam serdecznie!
Kontakt: office@smetraining.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam gorąco na szkolenie z Gryfikacji.
Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.Szczegóły znajdziecie Państwo klikając w poniższy link:
http://smetraining.pl/szkolenia_det/67_grywalizacja-sz...
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie samodzielnie zaprojektować własną gryfikację i wykorzystać ją w swoich przedsięwzięciach z zakresu marketingu, HR, bądź sprzedaży. Zapraszamy także przedstawicieli agencji reklamowych.
Kontakt:
office@smetraining.pl -
Witam serdecznie,
Zapraszam gorąco na szkolenie z Gryfikacji.
Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.Szczegóły znajdziecie Państwo klikając w poniższy link:
http://smetraining.pl/szkolenia_det/67_grywalizacja-sz...
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie samodzielnie zaprojektować własną gryfikację i wykorzystać ją w swoich przedsięwzięciach z zakresu marketingu, HR, bądź sprzedaży. Zapraszamy także przedstawicieli agencji reklamowych.
Kontakt:
office@smetraining.pl -
Witam serdecznie,
Nawiązując do powyższego tematu zapraszam na szkolenie z Gryfikacji. Trenerami są osoby zajmujące się zawodowo produkcją gier komputerowych i biorące udział w największych, polskich projektach: m.in. Wiedźmin oraz Wiedźmin 2. Dysponują ponad ośmioletnim doświadczeniem w dziedzinie projektowania gier, korzystają z omawianych metod w codziennej pracy.Szczegóły znajdziecie Państwo klikając w poniższy link:
http://smetraining.pl/szkolenia_det/67_grywalizacja-sz...
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie samodzielnie zaprojektować własną gryfikację i wykorzystać ją w swoich przedsięwzięciach z zakresu marketingu, HR, bądź sprzedaży. Zapraszamy także przedstawicieli agencji reklamowych.
Kontakt:
office@smetraining.pl