Magdalena Kwiecińska

Recepcjonistka/Kasjer/ Specjalista ds. Marketingu, Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o.
Łodygowice, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office System Windows Autostacja Autoteam Prawo jazdy kat B Wychowawca kolonijny SOHIS DMS PC MARKET 7 Symfonia Start Handel I stopień barmański

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o.
Specjalista ds Marketingu
Współpraca z lokalnymi agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i mediów, realizacja działań reklamowych, dbałość o poprawność reklamy, realizacja planu marketingowego, zamawianie gadżetów reklamowych, upominków, organizacja targów, kontrola prawidłowego przebiegu wystawy, organizacja ekspozycji zewnętrznych, dbanie o materiały promocyjne, kontrola nad ekspozycją wewnętrzną, wykonywanie planów marketingowych, prowadzenie korespondencji okazjonalnej, nadzór nad dokumentacją marketingową, wykonywanie raportów okresowych.
Sobiesław Zasada Automotive Sp. z o.o.
Recepcjonistka/Kasjer
Dokonywanie wpłat gotówkowych, ochrona wartości pieniężnych, sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie księgi depozytów, prowadzenie ewidencji pobranych zaliczek, opisywanie dokumentów finansowych, kontrola faktur pod względem formalnym i rachunkowym, przygotowywanie oraz wysyłka korespondencji, rozmowy z kontrahentami, rozliczanie delegacji i kosztów podróży, aktywne pozyskiwanie klientów przy wykorzystaniu firmowej bazy CRM, rozmowy telefoniczne, organizacja dni otwartych, targów, imprez pracowniczych.
Logo
Recepcja serwisu
KORCZYK Autoryzowany dealer Skoda Auto
Kompleksowa obsługa Recepcji serwisu i dbałość o wysoką jakość pracy Działu Obsługi Klienta,przyjmowanie i profesjonalna obsługa gości zgodnie ze standardami firmy, prowadzenie terminarza umówień wizyt serwisowych, sprawdzanie poprawności zleceń warsztatowych, utrzymywanie trwałych relacji z klientami firmy, posprzedażny kontakt z klientami firmy, analiza ankiet badających poziom zadowolenia klientów z wykonywanych przez firmę usług, sporządzanie kwartalnych raportów, obsługa centrali telefonicznej oraz rzetelne udzielanie informacji gościom firmy, wykonywanie prac administracyjno-biurowych bieżących oraz dodatkowych zlecanych przez przełożonych, wypisywanie umów najmu samochodów zastępczych, dbanie o samochody zastępcze, wykonywanie ewidencji przebiegu pojazdów, wykonywanie raportów ze sprzedanych samochodów zastępczych, kontaktów posprzedażnych, organizacja akcji serwisowych zgodnie z bieżącymi promocjami.
Logo
Recepcja salonu
KORCZYK Autoryzowany dealer Skoda Auto
Bezpośredni kontakt z klientem (witanie klientów oraz delegowanie do odpowiedniego działu), kontakt z klientem przez telefon, wspomaganie pracy działu handlowego,dbanie o wizerunek salonu (obsługa urządzeń, ekspresu do kawy, dbanie o czystość), obsługa handlowych programów wspomagających pracę handlowców, dbanie o wizerunek firmy, pisanie notatek na stronę internetową o ważnych wydarzeniach, współorganizacja eventów firmowych, dbanie o uzupełnienie gadżetów reklamowych, wizytówek, cenników, odwożenie klientów, wyjazdy służbowe, wykonywanie wszystkich zleceń pracowników salonu oraz serwisu, zakupy firmowe, wysyłka dokumentów drogą pocztową, rejestracja pojazdów.
Logo
Pracownik Biurowy
P.H.U. Widok
Wprowadzanie faktur, dbanie o porządek dokumentów firmowych, sporządzanie dokumentów strat, kontrola stanu magazynowego, wprowadzanie produktów do systemu sprzedażowego, kontrola cen. Obsługa programu PC Market 7. Kontrola nad historią towarową, wprowadzanie przedmiotów do magazynu, sprawdzanie stanu rozliczenia z kontrahentami, sporządzanie remanentu.
Logo
sprzedawca
Lenceria
Zapewnienie sprawnej, bezpośredniej obsługi klientów z zachowaniem zasad uprzejmości i uczciwości, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o zachowywanie należytego porządku w miejscu pracy, sprzedaż towarów i przyjmowanie zapłat na zakupiony przez klienta produkt, wydawanie klientom paragonów, faktur czy rachunków, dbanie o należytą ekspozycję towarów wewnątrz sklepu i zewnętrznych witrynach, pakowanie produktów zakupionych przez klientów,wykonywanie raportów ze sprzedaży.
Logo
Barmanka/ Kelnerka
Restauracja Victoria
Sprawna i szybka obsługa klientów baru, z zachowaniem najwyższej kultury osobistej, dbałość o asortyment baru, sporządzanie zamówień, uzupełnianie zapasów i trzymanie pieczy nad dobrym stanem wyposażenia, rozliczanie kasy po zakończeniu pracy, codzienne przekazywanie utargu, przygotowywanie drinków,kawy, herbaty i innych napojów zamówionych przez klientów, dbałość o porządek i czystość w miejscu pracy, polerowanie szkła i czyszczenie baru, podawanie posiłków do stolika, sprzątanie restauracji.
Logo
Recepcja
Ośrodek Żeglarski Fregata
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości,udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych, uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości, kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób, przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich, udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych), wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV, sporządzanie raportów kasowych dobowych i miesięcznych, sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu, prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi (w programie hotelowym SOHiS), obsługa centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych, prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej. Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych. Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, utrzymywanie na bieżąco porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji.
PMT Marketing System
Hostessa
Działania promocyjne określonych towarów i usług, promowanie produktów, zachęcanie do zakupów, tworzenie korzystnego wizerunku firmy oraz promowanego produktu.

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego
Logo
Technik Hotelarstwa i Turystyki, średnie
Technikum Hotelarstwa i Turystyki im. Juliana Tuwima

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Staże/Praktyki
Praktyki

Zainteresowania

Muzyka,
Literatura Amerykańska,
Fitness.