Umiejętności
Amadeus
Microsoft Word
Praca indywidualna
asertywność
Sumienność
organizacja pracy
elastyczność
Szybkie przyswajanie wiedzy
odpowiedzialność
praca w zespole
komunikatywność
Planowanie
Praca w stresie
CHART,
Gastro Pos (obsługa programu)
Time Frame
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niderlandzki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pracownik biurowy
Hotel Eldhestar in Hveragerði, Iceland
- meldowanie / wymeldowywanie gości
- fakturowanie gości za jazdę konną
- przygotowywanie dokumentacji związanej z krótkimi jak i długimi wycieczkami konnymi
- organizacja wycieczek konnych dla gości - od zapytanie po fakturowanie
- nadzorowanie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy gośćmi a kierowcami odbierającymi ich na wycieczki
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji z osobami odpowiedzialnymi za dobór koni na wycieczki dla gości
- tworzenie grafiku pracy dla pracowników
- obsługa programów Roomer oraz Bokun
- fakturowanie gości za jazdę konną
- przygotowywanie dokumentacji związanej z krótkimi jak i długimi wycieczkami konnymi
- organizacja wycieczek konnych dla gości - od zapytanie po fakturowanie
- nadzorowanie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy gośćmi a kierowcami odbierającymi ich na wycieczki
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji z osobami odpowiedzialnymi za dobór koni na wycieczki dla gości
- tworzenie grafiku pracy dla pracowników
- obsługa programów Roomer oraz Bokun
Recepcjonistka / Asystentka
KSP T.Srokosz i Wspólnicy Sp.k.
Obsługa recepcji: nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej, prowadzenie terminarza, przygotowywanie spotkań biurowych, rezerwacja hoteli, przyjmowanie i dbanie o komfort gości. Dbałość o właściwy przepływ informacji dotyczący spotkań partnerów i prawników. Kontakt z administracją budynku w sprawie awarii. Przygotowywanie korespondencji i dokumentów według wskazówek partnerów kancelarii oraz dotrzymywanie wyznaczonych terminów pism. Nadzorowanie prawidłowego zapisu dokumentacji w systemie zarządzania wiedzą DMS jak również nadzór nad odpowiednim zapisem czasu pracy w programie Time Frame. Wsparcie dyrektora administracyjnego w kwestiach marketingowych np. organizacji eventów, spotkań biznesowych mających na celu promocję kancelarii. jak również w zakresie organizacyjno-administracyjnym. Monitorowanie stanów oraz zamawianie artykułów spożywczych i biurowych. Utrzymywanie wymaganej wizualizacji w obrębie recepcji i biura poprzez materiały reklamowe, przedruki prasowe.
Recepcjonistka
Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Zachowanie bezpieczeństwa zarówno w zakresie poufności danych, jak i przepływu osób. Budowanie jak najlepszego wizerunku firmy. Aktywna współpraca z zewnętrznymi serwisami świadczącymi usługi dla firmy odpowiedzialnymi m.in. za dostawy, porządek oraz usuwanie wszelkiego rodzaju usterek. Regularne wspieranie działu administracji, zaopatrzenia i rekrutacji w codziennej działalności firmy m.in.: tworzenie, aktywowanie i blokowanie kart dostępu, aktywna pomoc przy wszelkiego rodzaju zmianach organizacyjnych, zaangażowanie w rozwój firmy poprzez wsparcie procesów rekrutacyjnych. Pomoc przy organizacji spotkań biznesowych m.in. rezerwacja sal, rezerwacja biletów lotniczych, noclegów w hotelach, zamawianie taksówek, dbałość o zaplecze techniczne, zapewnienie cateringu, troska o najwyższy komfort gości. Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Turystyka, podróże, motoryzacja, sport, muzyka