Magdalena Kacprzak

Event Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Public Relations Negocjacje Zarządzanie zespołem Marketing bezpośredni CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Produkcja Eventy - planowanie i organizacja Projekt manager

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Event Manager
Xs - Events
Zarządzanie drugą edycją ogólnopolskiej akcji CSR. Samodzielność, decyzyjność. Przygotowywanie formularzy, regulaminów oraz dokumentacji. Sporządzanie zestawień, porównań, podsumowań, analiz dla klienta. Audyty. Nadzorowanie pracy infolinii wewnętrznej oraz zewnętrznej, prowadzenie szkoleń dla podwykonawców. Analiza oraz rozpatrywanie reklamacji, zgłoszeń, uzupełnianie ewentualnych braków dokumentacji. Rozwiązywanie oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Direct marketing. Kampanie mailingowe skierowane do potencjalnej grupy docelowej oraz wygranych Beneficjentów konkursu. Tworzenie, pozyskiwanie baz danych oraz ich aktualizacje. Synchronizacja pracy 6 agencji podwykonawczych. Współpraca przy tworzeniu KV dla akcji. Produkcja materiałów promocyjnych (ulotki, plakaty, naklejki, instrukcje, kartony itp.), konfekcjonowanie, wysyłki. Tworzenie komunikatów informacyjnych. Organizacja sesji zdjęciowych oraz uroczystych otwarć. Kontakt oraz obsługa 40 zwycięskich lokalizacji, dokumentacja, uzupełnienia, projekty. Nadzorowanie powstawania dokumentacji pod względem poprawności językowej, prawnej, realizowanych budów i procesu odbioru. Stały, pozytywny kontakt z klientem. Tworzenie ofert i realizacja programu, przygotowywanie kreatywnych scenariuszy działań, Kosztorysowanie. Raporty finansowe realizacji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, szkolenie oraz zarządzanie przyjętymi pracownikami. Podpisywanie umów, negocjacje, współpraca z hotelami, klubami itp., współpraca z partnerami. Zarządzanie biurem.
Logo
Starszy specjalista ds. eventów
Xs Events
Zarządzanie pierwszą edycją akcji CSR. Przygotowywanie formularzy, regulaminów oraz dokumentacji. Stworzenie infolinii oraz szkolenie pracowników. Nadzorowanie pracy infolinii, przejmowanie konfliktowych kontaktów. Przyjmowanie zgłoszeń, uzupełnienia dokumentacji, reklamacje. Mailingi do uczestników oraz wygranych Beneficjentów konkursu. Tworzenie baz danych. Synchronizacja pracy 5 agencji podwykonawczych. Produkcja materiałów promocyjnych, konfekcjonowanie. Organizacja sesji zdjęciowej. Kontakt oraz obsługa 40 Beneficjentów, dokumentacja, uzupełnienia, projekty. Nadzorowanie realizowanych budów i procesu odbioru. Stały kontakt z klientem. Tworzenie prezentacji i realizacja programu, przygotowywanie kreatywnych scenariuszy działań, Kosztorysowanie. Raporty finansowe realizacji. Podpisywanie umów, negocjacje, współpraca z hotelami, klubami itp., współpraca z partnerami. Zarządzanie biurem.
Logo
Specjalista ds. eventów
Moon Time
Organizacja wyjazdów integracyjnych, szkoleń, bankietów, konferencji prasowych. Nadzorowanie wszystkich etapów realizacji projektów. Produkcja materiałów promocyjnych. Tworzenie kreatywnych scenariuszy oraz harmonogramów. Przygotowywanie ofert i prezentacji. Stały kontakt z klientem oraz podwykonawcami. Zamówienia, negocjacje cen. Tworzenie baz danych.
Logo
Praktykant w aspekcie współpracy z mediami
Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

Edukacja

Logo
Socjologia - Nowe Media, magisterskie
Collegium Civitas
Logo
Politologia - Komunikacja Społeczna i Public Relations, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy