Maciej Płaneta

Maciej Płaneta

Administrator IT, Centrum Informatyki Grupy PZU S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Administrator IT
- Zarządzanie systemem Genesys Express 7.6 (SCI, CME, IRD, DMA, OCS)
- Administrowanie systemami IVR (aplikacje Avaya Voice@Work, Alcatel CCivr 6)
- Administrowanie systemami nagrywania rozmów Nice (E1/T1 oraz IP)
- Administrowanie systemami CTI - Altitude EasyPhone oraz Genesys
- Administrowanie systemami raportującymi (+aplikacje raportowe CMS oraz CCPulse+)
- Administrowanie centralą PBX Avaya Definity
- Administrowanie centralą PBX Alcatel OmniPCX 4400
- Administrowanie oprogramowaniem Contact Center
- Współudział w tworzeniu nowych aplikacji na potrzeby Contact Center
- Nadzorowanie pracy i utrzymanie sprawności systemów tworzących Contact Center
Fancomp Sp. z o.o.
Główny informatyk
- Administrowanie serwerami Linux Slackware (bind, https, proxy, webmail, mail, ftp)
- Administrowanie Windows 2000 Server
- Administrowanie Novell Netware 4.11
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową firmy

Szkolenia i kursy

* GARP7 - Zaawansowane raportowanie Genesys
* GEMM7 - Obsługa interakcji Email i Multimedia
* GOCM7X - Zarządzanie kampaniami outbound
* GFMO7X - Zarządzanie i utrzymywanie systemu Genesys 7
* CCPulse
* NLS - Administrowanie NiceLog System
* OXE4760Basic - Administrowanie Alcatel OmniPCX Enterprise przez Alcatel 4760
* OXE4625Basic - Zarządzanie Alcatel 4625
* IVRDEVBC - IVR Podstawy programowania systemu

* Kerberos - Bezpieczeństwo systemów informatycznych

* MS 2277: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services
* MS 2276: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Hosts
* MS 2275: Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
* MS 2274: Managing a Microsoft Windows Server 2003 Environment

* MS 2780B: Maintaining a Microsoft SQL Server 2005 Database

* HP Imaging and Printing Solutions

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami informacyjnymi, inżynierskie
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Grupy

Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic.... Sieciowanie centralek i usług
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
LINUX i OPEN SOURCE
LINUX i OPEN SOURCE
grupa dla uzytkownikow fanow maniakow i fanatykow linuksa :)
Nissan
Nissan
Dla wszystkich wielbicieli marki Nissan
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.