Maciej Płaneta
Administrator IT, Centrum Informatyki Grupy PZU S.A.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator IT
- Zarządzanie systemem Genesys Express 7.6 (SCI, CME, IRD, DMA, OCS)
- Administrowanie systemami IVR (aplikacje Avaya Voice@Work, Alcatel CCivr 6)
- Administrowanie systemami nagrywania rozmów Nice (E1/T1 oraz IP)
- Administrowanie systemami CTI - Altitude EasyPhone oraz Genesys
- Administrowanie systemami raportującymi (+aplikacje raportowe CMS oraz CCPulse+)
- Administrowanie centralą PBX Avaya Definity
- Administrowanie centralą PBX Alcatel OmniPCX 4400
- Administrowanie oprogramowaniem Contact Center
- Współudział w tworzeniu nowych aplikacji na potrzeby Contact Center
- Nadzorowanie pracy i utrzymanie sprawności systemów tworzących Contact Center
- Administrowanie systemami IVR (aplikacje Avaya Voice@Work, Alcatel CCivr 6)
- Administrowanie systemami nagrywania rozmów Nice (E1/T1 oraz IP)
- Administrowanie systemami CTI - Altitude EasyPhone oraz Genesys
- Administrowanie systemami raportującymi (+aplikacje raportowe CMS oraz CCPulse+)
- Administrowanie centralą PBX Avaya Definity
- Administrowanie centralą PBX Alcatel OmniPCX 4400
- Administrowanie oprogramowaniem Contact Center
- Współudział w tworzeniu nowych aplikacji na potrzeby Contact Center
- Nadzorowanie pracy i utrzymanie sprawności systemów tworzących Contact Center
Główny informatyk
- Administrowanie serwerami Linux Slackware (bind, https, proxy, webmail, mail, ftp)
- Administrowanie Windows 2000 Server
- Administrowanie Novell Netware 4.11
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową firmy
- Administrowanie Windows 2000 Server
- Administrowanie Novell Netware 4.11
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową firmy
Szkolenia i kursy
* GARP7 - Zaawansowane raportowanie Genesys
* GEMM7 - Obsługa interakcji Email i Multimedia
* GOCM7X - Zarządzanie kampaniami outbound
* GFMO7X - Zarządzanie i utrzymywanie systemu Genesys 7
* CCPulse
* NLS - Administrowanie NiceLog System
* OXE4760Basic - Administrowanie Alcatel OmniPCX Enterprise przez Alcatel 4760
* OXE4625Basic - Zarządzanie Alcatel 4625
* IVRDEVBC - IVR Podstawy programowania systemu
* Kerberos - Bezpieczeństwo systemów informatycznych
* MS 2277: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services
* MS 2276: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Hosts
* MS 2275: Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
* MS 2274: Managing a Microsoft Windows Server 2003 Environment
* MS 2780B: Maintaining a Microsoft SQL Server 2005 Database
* HP Imaging and Printing Solutions
* GEMM7 - Obsługa interakcji Email i Multimedia
* GOCM7X - Zarządzanie kampaniami outbound
* GFMO7X - Zarządzanie i utrzymywanie systemu Genesys 7
* CCPulse
* NLS - Administrowanie NiceLog System
* OXE4760Basic - Administrowanie Alcatel OmniPCX Enterprise przez Alcatel 4760
* OXE4625Basic - Zarządzanie Alcatel 4625
* IVRDEVBC - IVR Podstawy programowania systemu
* Kerberos - Bezpieczeństwo systemów informatycznych
* MS 2277: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Services
* MS 2276: Implementing a Microsoft Windows Server 2003 Network Infrastructure: Network Hosts
* MS 2275: Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
* MS 2274: Managing a Microsoft Windows Server 2003 Environment
* MS 2780B: Maintaining a Microsoft SQL Server 2005 Database
* HP Imaging and Printing Solutions
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.