Umiejętności
BPO
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
procesy biznesowe
usprawnianie procesów biznesowych
Business Transformation
Zarządzanie zmianą
Rozwiązywanie konfliktów
Consulting
Centra kontaktowe
Zarządzanie incydentami
Integracja
Interim Management
Zarządzanie IT
IT Operations
Outsourcing IT
Zarządzanie usługami IT
Strategia IT
ITIL
Zarządzanie
Management Consulting
Offshoring
zarządzanie operacyjne
Outsourcing
Outsourcing Management
Zarządzanie personelem
PMO
przedsprzedaż
Program Management
Realizacja projektów
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Projekty
Zarządzanie zasobami
dostarczanie usług
Service Desk
Zarządzanie usługami
Sla
zarządzanie udziałowcami
Przywództwo w zespole
pomoc techniczna
Telekomunikacja
zarządzanie dostawcami
Wideo na życzenie
Zarządzanie zespołem
Call Centers
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Executive Director, CEE ODC Lead
UBS Business Solutions Poland
Member of the Strategic Delivery Centres business function, providing oversight of Outsourced Delivery Centres in Central and Eastern Europe. Heading up a team based in Poland with stakeholders located globally. Responsible for Risk Management and Compliance of Service Delivery from ODC locations.
Client Delivery Director
CGI IT UK Ltd
Management of service transformation activities for a substantial Public Sector client. Accountability for the development, implementation and transition into delivery of the new ERP, Enterprise Integration, Intranet and Internet services to one of the UK’s city councils. Management of contract partners and third party suppliers involved in the contract. Responsibility for setting up multiple work streams and projects, appointment of project managers and timely delivery of contractual obligations.
• Delivery of the new ERP, Enterprise Integration, Internet and Intranet systems. Data migration and user training for over 15000 corporate users.
• End User Computing transformation for all corporate users.
• Transformation of multiple other internal and external systems like room booking, bulk printing, library systems
• Management of WAN network migration of over 350 sites to next generation fiber network
• Delivery of the new ERP, Enterprise Integration, Internet and Intranet systems. Data migration and user training for over 15000 corporate users.
• End User Computing transformation for all corporate users.
• Transformation of multiple other internal and external systems like room booking, bulk printing, library systems
• Management of WAN network migration of over 350 sites to next generation fiber network
Head of OnetVOD
Responsible for business planning, product development, monetization and daily operations of the OnetVOD service at Grupa Onet.pl.
Building external and internal business partnerships for new project at Grupa onet.pl. Consulting and coordination of project planning and execution.
OnetVOD is a leading polish Video on Demand service offering streaming video of TV series, TV shows and feature movies from TVN Group, Major Hollywood Studios, independent content providers.
Building external and internal business partnerships for new project at Grupa onet.pl. Consulting and coordination of project planning and execution.
OnetVOD is a leading polish Video on Demand service offering streaming video of TV series, TV shows and feature movies from TVN Group, Major Hollywood Studios, independent content providers.
Senior Operations Manager, ITO, Capgemini
Odpowiedzialność za działanie kilkunastu serwisów wsparcia technicznego dla klientów (dużych międzynarodowych korporacji) z Europy i Stanów Zjednoczonych. Zarządzanie pracą kilku Operations Managerów odpowiedzialnych za te serwisy. Utrzymywanie relacji z klientami. Zapewnienie utrzymania parametrów jakości serwisów zgodnie z podpisanymi kontraktami i SLA. Opracowywanie i wdrażanie planów poprawy jakości serwisu. Podtrzymanie współpracy z przedstawicielami klienta. Zarządzanie pracą ponad 200 pracowników.
Senior Operations Manager
Managing 6 Operation Managers handling 11 customer services and over 300 staff in the IT outsourcing delivery centre across multiple sites. Responsible for client interaction, escalation, service operation and continuous improvement. Accountable for delivery of all services including budgeting and service improvement in a delivery centre operational structure. Worked as a member of bid teams including client reference visits and participated in client presentations.
Operations Manager, ITO, Capgemini
Bezpośrednia odpowiedzialność za jeden z serwisów wsparcia technicznego prowadzony przez dział IT Outsourcing firmy Capgemini. Zarządzanie 30 osobowym zespołem inżynierów UNIX/Linux/Solaris rozwiązującym zaawansowane problemy sprzętowe i konfiguracyjne na platformach wiodącej światowej firmy produkującej serwery i systemy pamięci masowych.
Project & Business Development Manager, Ultramedio
Ultramedio Sp. z o.o.
Project & Business Development Managemer in a 2D & 3D Graphics, Multimedia and Animation production company. Client discovery, contract negotiations, sale execution. Project development participation in both conceptual and production phases
Project & Business Development Manager, Xylab
Xylab Sp. z o.o.
Project & Business Development Manager, Working on several projects from conception to execution both operationally and financially. Cooperation with large clients to achieve important goals in a timely manner. Contract negotiations, 3rd party suppliers coordination, project team management. Managing an installation, warehousing and technical support team of 50 employees during installation of 1000+ automatic meteorological weather stations.
Technical Trainer, Support Engineer, Leliwa
Technical Trainer in GSM Mobile Telephony Theoretical Principles of Operation and Telecommunication equipment operation & maintenance. Conducting technical training courses around the world representing Ericsson - Swedish mobile infrastructure provider. Since autumn 2000 contracted as a Technical Support Engineer in Ericsson's Custome Support Centre in Guildford, UK. Partner in the Leliwa Telecom company.
Szkolenia i kursy
ITIL Foundations,
Podstawy zarządzania zaosbami ludzkimi,
SGR (SUN Global Resolution Techniques),
Duża liczba praktycznych i teoretycznych szkoleń dotyczących zasad działanie sieci komórkowych w standardzie GSM oraz zasad działania sprzętu telekomunikacyjnego produkowanego przez firmy Ericsson, Siemens, Nec
Podstawy zarządzania zaosbami ludzkimi,
SGR (SUN Global Resolution Techniques),
Duża liczba praktycznych i teoretycznych szkoleń dotyczących zasad działanie sieci komórkowych w standardzie GSM oraz zasad działania sprzętu telekomunikacyjnego produkowanego przez firmy Ericsson, Siemens, Nec
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Córka Natasza ;-) ,
Rowerowa turystyka górska,
Muzyka Erica Claptona
Rowerowa turystyka górska,
Muzyka Erica Claptona
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.