Umiejętności
Allegro
B2B
B2C
B2C marketing
Corel Draw
E-commerce
Facebook Marketing
Google Analytics
Internet
Managing Key Accounts
Microsoft Office
Sales
SEO
Trade Marketing
Adobe Photoshop
Biznes
Sprzedaż bezpośrednia
Marketing internetowy
E-mail marketing
Analiza rynku
Prognozowanie
sprzedaż internetowa
Prawo jazdy kat B
WF-Mag
Sklepy internetowe
Sprzedaż międzynarodowa
SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych
Sklepy online
Raporty markeingowe
Obsługa kluczowych klientów
zarządzanie sklepem internetowym
Marketing sportowy
Grafika komputerowa
BADANIA
Raportowanie i analizy
Sprzedaż detaliczna
Marketing B2B
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
• Zarządzanie działem marketingu – tworzenie strategii, planów i realizacja działań marketingowych i komunikacji;
• Przygotowywanie tekstów do komunikacji - artykuły eksperckie, noty prasowe, strony www, treści mailingowe, posty na social media, poradniki, wywiady;
• Planowanie, tworzenie i zarządzanie profilami firmy w social mediach;
• Bieżące zarządzanie stronami www oraz tworzenie prostych stron na Wordpress;
• Samodzielne tworzenie projektów graficznych do komunikacji w różnych formatach i kanałach;
• Współpraca z portalami branżowymi, dziennikarzami, instytucjami i stowarzyszeniami branżowymi;
• Współorganizacja i promocja wydarzeń firmowych, w tym np. Konferencji Scena Jutra;
• Zarządzanie marką szkoleniową Lightschool – koordynowanie i organizacja szkoleń specjalistycznych;
• Realizacja projektów z zakresu komunikacji wizualnej - prace koncepcyjne, współpraca przy produkcji filmów, animacji, grafik, materiałów ekspozycyjnych;
• Kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami;
• Zarządzanie budżetem marketingowym;
• Monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań.
• Przygotowywanie tekstów do komunikacji - artykuły eksperckie, noty prasowe, strony www, treści mailingowe, posty na social media, poradniki, wywiady;
• Planowanie, tworzenie i zarządzanie profilami firmy w social mediach;
• Bieżące zarządzanie stronami www oraz tworzenie prostych stron na Wordpress;
• Samodzielne tworzenie projektów graficznych do komunikacji w różnych formatach i kanałach;
• Współpraca z portalami branżowymi, dziennikarzami, instytucjami i stowarzyszeniami branżowymi;
• Współorganizacja i promocja wydarzeń firmowych, w tym np. Konferencji Scena Jutra;
• Zarządzanie marką szkoleniową Lightschool – koordynowanie i organizacja szkoleń specjalistycznych;
• Realizacja projektów z zakresu komunikacji wizualnej - prace koncepcyjne, współpraca przy produkcji filmów, animacji, grafik, materiałów ekspozycyjnych;
• Kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami;
• Zarządzanie budżetem marketingowym;
• Monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań.
Freelancer
Różne podmioty
• Pisanie artykułów branżowych, przeprowadzanie wywiadów;
• Planowanie, tworzenie i zarządzanie profilami firmy w social mediach;
• Zarządzanie i koordynowanie aukcjami sprzedażowymi na portalach polskich i zagranicznych;
• Opracowywanie całościowej identyfikacji graficznej, w tym m.in loga, ikony, katalogi, ulotki, plakaty, reklamy do magazynów, ścianki reklamowe, kalendarze;
• Zarządzanie stronami internetowymi opartymi na platformie Wordpress.
• Planowanie, tworzenie i zarządzanie profilami firmy w social mediach;
• Zarządzanie i koordynowanie aukcjami sprzedażowymi na portalach polskich i zagranicznych;
• Opracowywanie całościowej identyfikacji graficznej, w tym m.in loga, ikony, katalogi, ulotki, plakaty, reklamy do magazynów, ścianki reklamowe, kalendarze;
• Zarządzanie stronami internetowymi opartymi na platformie Wordpress.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej - B2B
Hurtownia SMJ Sport Sławomir Stasiak
• Zaplanowanie, stworzenie i zarządzanie e-hurtownią opartej na platformie IAI;
• Projektowanie wizualizacji produktów, wzorów opakowań oraz koordynacja ich wykonania;
• Planowani, tworzenie, zarządzanie i weryfikacja kampanii e-mail marketingowych;
• Opracowywanie materiałów graficznych.
• Projektowanie wizualizacji produktów, wzorów opakowań oraz koordynacja ich wykonania;
• Planowani, tworzenie, zarządzanie i weryfikacja kampanii e-mail marketingowych;
• Opracowywanie materiałów graficznych.
Specjalista ds. sprzedaży internetowej - B2C
SMJ sport Sp. z o.o.
• Zaplanowanie, stworzenie i zarządzanie sklepem internetowym opartym na platformie IAI;
• Zarządzanie i koordynowanie aukcji sprzedażowych na portalu Allegro;
• Zarządzanie, tworzenie treści i grafik na firmowym kanale Facebook;
• Obsługa zamówień przychodzących i wychodzących.
• Zarządzanie i koordynowanie aukcji sprzedażowych na portalu Allegro;
• Zarządzanie, tworzenie treści i grafik na firmowym kanale Facebook;
• Obsługa zamówień przychodzących i wychodzących.
Specjalista ds. Marketingu
Ewimar Sp. z o.o.
• Zarządzanie kilkoma stronami firmowymi oraz sklepami internetowymi opartymi na platformach SOTE, OSCGOLD;
• Opracowywanie całościowej identyfikacji graficznej firmy, w tym m.in. katalogów, cenników, ulotek, plakatów, reklam do magazynów;
• Opieka nad klientami zagranicznymi – koordynowanie zamówień, pozyskiwanie nowych partnerów;
• Planowanie, tworzenie, zarządzanie i weryfikacja kampanii e-mail marketingowych;
• Tworzenie zestawień i raportów z działań sprzedażowych i marketingowych.
• Opracowywanie całościowej identyfikacji graficznej firmy, w tym m.in. katalogów, cenników, ulotek, plakatów, reklam do magazynów;
• Opieka nad klientami zagranicznymi – koordynowanie zamówień, pozyskiwanie nowych partnerów;
• Planowanie, tworzenie, zarządzanie i weryfikacja kampanii e-mail marketingowych;
• Tworzenie zestawień i raportów z działań sprzedażowych i marketingowych.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Handlu
Agencja Interaktywna Colin's Creative studio
• Opracowywanie identyfikacji graficznej, w tym m.in. ulotek, wizytówek, ikon, plakatów;
• Tworzenie zestawień i raportów;
• Kodowanie prostych stron internetowych w językach HTML i CSS;
• Tworzenie e-learningów w programie autorskim;
• Obsługa klienta oraz pozyskiwanie nowych klientów.
• Tworzenie zestawień i raportów;
• Kodowanie prostych stron internetowych w językach HTML i CSS;
• Tworzenie e-learningów w programie autorskim;
• Obsługa klienta oraz pozyskiwanie nowych klientów.
Szkolenia i kursy
• Listopad 2017 - SEO – dwudniowy kurs pozycjonowania stron internetowych na poziomie podstawowym i rozszerzonym;
• Listopad 2017 - Google Analytics – dwudniowy kurs analizy internetowej na poziomie podstawowym i rozszerzonym;
• Lipiec 2017 – Administrator Bezpieczeństwa Informacji - 5 dniowy skondensowany kurs przygotowujący do pracy na stanowisku ABI .
• Marzec 2012 – Zarządzanie ryzykiem - modelowe sposoby zarządzania ryzykiem, praktyczne metody identyfikacji i analizy ryzyka oraz sposoby postępowania i kontroli.
• Grudzień 2013 – Wzrost konkurencyjności MMP poprzez handel internetowy – funkcjonowanie i obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez Internet poprzez zastosowanie różnych gałęzi i metod;
• Listopad 2017 - Google Analytics – dwudniowy kurs analizy internetowej na poziomie podstawowym i rozszerzonym;
• Lipiec 2017 – Administrator Bezpieczeństwa Informacji - 5 dniowy skondensowany kurs przygotowujący do pracy na stanowisku ABI .
• Marzec 2012 – Zarządzanie ryzykiem - modelowe sposoby zarządzania ryzykiem, praktyczne metody identyfikacji i analizy ryzyka oraz sposoby postępowania i kontroli.
• Grudzień 2013 – Wzrost konkurencyjności MMP poprzez handel internetowy – funkcjonowanie i obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez Internet poprzez zastosowanie różnych gałęzi i metod;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Marketing, sport, aktywny wypoczynek, literatura, gotowanie
Organizacje
Październik 2006 – grudzień 2007 - Opera Wrocławska – wolontariusz
Inne
• Dobra znajomość Photoshop, CorelDRAW, InDesign, Illustrator, dobra znajomość pakietu MS Office;
• Dobra znajomości tworzenia stron w HTML, CSS;
• Dobra znajomość programu WF-MAG, Vendo;
• Dobra znajomość programu aplikacji mailingowej Sare, GetResponse
• Bardzo dobra znajomość platform do sprzedaży internetowej: Shoper, IAI, SOTE, OSCGOLD
• Dobra znajomość Wordpressa
• Prawo jazdy kategorii B.
• Dobra znajomości tworzenia stron w HTML, CSS;
• Dobra znajomość programu WF-MAG, Vendo;
• Dobra znajomość programu aplikacji mailingowej Sare, GetResponse
• Bardzo dobra znajomość platform do sprzedaży internetowej: Shoper, IAI, SOTE, OSCGOLD
• Dobra znajomość Wordpressa
• Prawo jazdy kategorii B.