Łukasz Augustyniak

Manager ds. Marketingu
Pruszków, mazowieckie

Umiejętności

Allegro B2B B2C B2C marketing Corel Draw E-commerce Facebook Marketing Google Analytics Internet Managing Key Accounts Microsoft Office Sales SEO Trade Marketing Adobe Photoshop Biznes Sprzedaż bezpośrednia Marketing internetowy E-mail marketing Analiza rynku Prognozowanie sprzedaż internetowa Prawo jazdy kat B WF-Mag Sklepy internetowe Sprzedaż międzynarodowa SEO, optymalizacja, tworzenie stron internetowych Sklepy online Raporty markeingowe Obsługa kluczowych klientów zarządzanie sklepem internetowym Marketing sportowy Grafika komputerowa BADANIA Raportowanie i analizy Sprzedaż detaliczna Marketing B2B

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Prolight Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
• Zarządzanie działem marketingu – tworzenie strategii, planów i realizacja działań marketingowych i komunikacji;
• Przygotowywanie tekstów do komunikacji - artykuły eksperckie, noty prasowe, strony www, treści mailingowe, posty na social media, poradniki, wywiady;
• Planowanie, tworzenie i zarządzanie profilami firmy w social mediach;
• Bieżące zarządzanie stronami www oraz tworzenie prostych stron na Wordpress;
• Samodzielne tworzenie projektów graficznych do komunikacji w różnych formatach i kanałach;
• Współpraca z portalami branżowymi, dziennikarzami, instytucjami i stowarzyszeniami branżowymi;
• Współorganizacja i promocja wydarzeń firmowych, w tym np. Konferencji Scena Jutra;
• Zarządzanie marką szkoleniową Lightschool – koordynowanie i organizacja szkoleń specjalistycznych;
• Realizacja projektów z zakresu komunikacji wizualnej - prace koncepcyjne, współpraca przy produkcji filmów, animacji, grafik, materiałów ekspozycyjnych;
• Kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami;
• Zarządzanie budżetem marketingowym;
• Monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań.
Logo
Freelancer
Różne podmioty
• Pisanie artykułów branżowych, przeprowadzanie wywiadów;
• Planowanie, tworzenie i zarządzanie profilami firmy w social mediach;
• Zarządzanie i koordynowanie aukcjami sprzedażowymi na portalach polskich i zagranicznych;
• Opracowywanie całościowej identyfikacji graficznej, w tym m.in loga, ikony, katalogi, ulotki, plakaty, reklamy do magazynów, ścianki reklamowe, kalendarze;
• Zarządzanie stronami internetowymi opartymi na platformie Wordpress.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży internetowej - B2B
Hurtownia SMJ Sport Sławomir Stasiak
• Zaplanowanie, stworzenie i zarządzanie e-hurtownią opartej na platformie IAI;
• Projektowanie wizualizacji produktów, wzorów opakowań oraz koordynacja ich wykonania;
• Planowani, tworzenie, zarządzanie i weryfikacja kampanii e-mail marketingowych;
• Opracowywanie materiałów graficznych.
Logo
Specjalista ds. sprzedaży internetowej - B2C
SMJ sport Sp. z o.o.
• Zaplanowanie, stworzenie i zarządzanie sklepem internetowym opartym na platformie IAI;
• Zarządzanie i koordynowanie aukcji sprzedażowych na portalu Allegro;
• Zarządzanie, tworzenie treści i grafik na firmowym kanale Facebook;
• Obsługa zamówień przychodzących i wychodzących.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Ewimar Sp. z o.o.
• Zarządzanie kilkoma stronami firmowymi oraz sklepami internetowymi opartymi na platformach SOTE, OSCGOLD;
• Opracowywanie całościowej identyfikacji graficznej firmy, w tym m.in. katalogów, cenników, ulotek, plakatów, reklam do magazynów;
• Opieka nad klientami zagranicznymi – koordynowanie zamówień, pozyskiwanie nowych partnerów;
• Planowanie, tworzenie, zarządzanie i weryfikacja kampanii e-mail marketingowych;
• Tworzenie zestawień i raportów z działań sprzedażowych i marketingowych.
Logo
Młodszy Specjalista ds. Marketingu i Handlu
Agencja Interaktywna Colin's Creative studio
• Opracowywanie identyfikacji graficznej, w tym m.in. ulotek, wizytówek, ikon, plakatów;
• Tworzenie zestawień i raportów;
• Kodowanie prostych stron internetowych w językach HTML i CSS;
• Tworzenie e-learningów w programie autorskim;
• Obsługa klienta oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Szkolenia i kursy

• Listopad 2017 - SEO – dwudniowy kurs pozycjonowania stron internetowych na poziomie podstawowym i rozszerzonym;
• Listopad 2017 - Google Analytics – dwudniowy kurs analizy internetowej na poziomie podstawowym i rozszerzonym;
• Lipiec 2017 – Administrator Bezpieczeństwa Informacji - 5 dniowy skondensowany kurs przygotowujący do pracy na stanowisku ABI .
• Marzec 2012 – Zarządzanie ryzykiem - modelowe sposoby zarządzania ryzykiem, praktyczne metody identyfikacji i analizy ryzyka oraz sposoby postępowania i kontroli.
• Grudzień 2013 – Wzrost konkurencyjności MMP poprzez handel internetowy – funkcjonowanie i obsługa sklepu internetowego, sprzedaż przez Internet poprzez zastosowanie różnych gałęzi i metod;

Edukacja

Logo
Ekonomia - Erasmus, licencjackie
Uniwersytet w Pireusie
Logo
Ekonomia - specjalność Rynki Finansowe, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Marketing, sport, aktywny wypoczynek, literatura, gotowanie

Organizacje

Październik 2006 – grudzień 2007 - Opera Wrocławska – wolontariusz

Inne

• Dobra znajomość Photoshop, CorelDRAW, InDesign, Illustrator, dobra znajomość pakietu MS Office;
• Dobra znajomości tworzenia stron w HTML, CSS;
• Dobra znajomość programu WF-MAG, Vendo;
• Dobra znajomość programu aplikacji mailingowej Sare, GetResponse
• Bardzo dobra znajomość platform do sprzedaży internetowej: Shoper, IAI, SOTE, OSCGOLD
• Dobra znajomość Wordpressa
• Prawo jazdy kategorii B.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..