Umiejętności
Reklama
blogowanie
Communication Issues
blogi korporacyjne
Komunikacja korporacyjna
Employer Branding
Event Management
Facebook Fan Page Creation
Marketing Influencer
Interactive Media Planning
Monitoring sieci
Zarządzanie
Wsparcie marketingowe
Monitoring Mediów
nowe media
Konferencje prasowe
komunikaty prasowe
Project Management
narracja
Strategic Communications
Twitter
Pisanie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Współpracownik
Portal internetowy tuwroclaw.com
Piszę głównie o wydarzeniach związanych z piłkarskim Śląskiem Wrocław, ale też o innych dyscyplinach sportowych, zanotowałem też dwie publikacje o dolnośląskiej kolei. Największą radość sprawił mi zaś wywiad z p. Danutą Orłowską, wiceprezes Towarzystwa Miłośników Wrocławia, o życiu w Festung Breslau: http://www.tuwroclaw.com/wywiady,przezylam-wojne-w-breslau,wyw4-1358.html
Asystent posła na Sejm RP
Prowadziłem stronę internetową posła, kreowałem treści na jego fanpage'u na Facebooku, monitorowałem treści w internecie na temat aktywności posła.
Budowałem relacje z dziennikarzami, prowadziłem monitoring mediów. Dokładam do tego także współtworzenie wystąpień oraz poselskich interpelacji.
Budowałem relacje z dziennikarzami, prowadziłem monitoring mediów. Dokładam do tego także współtworzenie wystąpień oraz poselskich interpelacji.
Specjalista ds. e-PR i komunikacji wewnętrznej
- zarządzanie serwisami internetowymi "z rodziny" EIT+, głównie stroną www.eitplus.pl;
- opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji firmy w social media;
- obsługa dziennikarzy, media relations;
- analiza przekazów medialnych dotyczących firmy;
- organizacja drugiej edycji międzynarodowej konferencji fizyków ASEPS we Wrocławiu: obsługa medialna, edycja strony internetowej, działania PR i social media, bieżąca korespondencja z uczestnikami, nadzór nad przebiegiem transmisji internetowej z obrad konferencji;
- rozwijanie firmowego Intranetu;
- adaptowanie narzędzi social media do bieżących potrzeb informacyjnych i promocyjnych firmy;
- praca w grupie organizującej dwa międzynarodowe eventy pod szyldem EIT+: konferencję ERIFID 2011 oraz wystawę w Parlamencie Europejskim w Brukseli, promującą pięciolecie działalności spółki;
- członkostwo w zespole odpowiedzialnym za kształtowanie strategii promocji spółki;
- stworzenie i wdrażanie SIW spółki;
- praca w zespole ds. PR "Ogrodów Doświadczeń. Humanitarium" - pierwszego na Dolnym Śląsku centrum multimedialnej edukacji;
- organizacja międzynarodowej konferencji stowarzyszenia Climate-KIC pt. "The Role Models of Innovation for Tackling Climate Change" dla ponad 300 osób - zadania organizacyjne, obsługa PR, współpraca przy opracowaniu brandingu konferencji;
-praca koncepcyjna nad strategią PR i e-PR spółki, wdrażanie w wielu kanałach;
- działania ATL;
- koordynacja działań promocyjnych Spółki z Wydziałem Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Wrocławia;
- tworzenie wewnętrznych materiałów w ramach komunikacji wewnętrznej (firmowy newsletter, system krótkich alertów informacyjnych);
Uczestniczyłem też w fazie beta testów aplikacji Doktor-Medi.pl, służąc jednocześnie jej twórcom jako konsultant ds. PR.
- opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji firmy w social media;
- obsługa dziennikarzy, media relations;
- analiza przekazów medialnych dotyczących firmy;
- organizacja drugiej edycji międzynarodowej konferencji fizyków ASEPS we Wrocławiu: obsługa medialna, edycja strony internetowej, działania PR i social media, bieżąca korespondencja z uczestnikami, nadzór nad przebiegiem transmisji internetowej z obrad konferencji;
- rozwijanie firmowego Intranetu;
- adaptowanie narzędzi social media do bieżących potrzeb informacyjnych i promocyjnych firmy;
- praca w grupie organizującej dwa międzynarodowe eventy pod szyldem EIT+: konferencję ERIFID 2011 oraz wystawę w Parlamencie Europejskim w Brukseli, promującą pięciolecie działalności spółki;
- członkostwo w zespole odpowiedzialnym za kształtowanie strategii promocji spółki;
- stworzenie i wdrażanie SIW spółki;
- praca w zespole ds. PR "Ogrodów Doświadczeń. Humanitarium" - pierwszego na Dolnym Śląsku centrum multimedialnej edukacji;
- organizacja międzynarodowej konferencji stowarzyszenia Climate-KIC pt. "The Role Models of Innovation for Tackling Climate Change" dla ponad 300 osób - zadania organizacyjne, obsługa PR, współpraca przy opracowaniu brandingu konferencji;
-praca koncepcyjna nad strategią PR i e-PR spółki, wdrażanie w wielu kanałach;
- działania ATL;
- koordynacja działań promocyjnych Spółki z Wydziałem Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Wrocławia;
- tworzenie wewnętrznych materiałów w ramach komunikacji wewnętrznej (firmowy newsletter, system krótkich alertów informacyjnych);
Uczestniczyłem też w fazie beta testów aplikacji Doktor-Medi.pl, służąc jednocześnie jej twórcom jako konsultant ds. PR.
współpracownik
wystawiono
Niezwykle zaangażowany, kreatywny i zawsze chętny do współpracy. Odkąd Łukasz dołączył do naszego zespołu, styl i jakość prezentacji EIT+ w social media są na najwyższym poziomie. Keep up the good work! :)
współpracownik
wystawiono
Łukasz to osoba zdecydowanego działania, szerokiej wiedzy i pomysłowości, a przy tym człowiek otwarty na innowację i godny zaufania. Życzyłbym każdemu takich współpracowników. :)
Specjalista, Dział Informacji i Promocji Regionalnego Programu Operacyjnego
Departament Marszałka, specjalista w biurze prasowym
- przygotowywanie informacji prasowych i odpowiedzi prasowych dla dziennikarzy;
- opieka nad serwisami internetowymi UMWD i przekazem informacyjnym w serwisach social media;
- przygotowywanie konferencji prasowych;
- nadzór nad spójnością przekazu i kreowanie polityki komunikacyjnej urzędu;
- udział w grupie koncepcyjnej, wdrażającej system SMS-owej informacji kolejowej na Dolnym Śląsku;
Pracowałem też nad promocją koncepcji uruchomienia nowej linii kolejowej relacji Wrocław - Warszawa przez łącznik via Opole, Koniecpol i Centralną Magistralę Kolejową. Czas podróży: 3,5 godz. Po kilku latach i zabiegach m.in. lokalnych polityków oraz samorządowców, udało się namówić resort transportu do tego projektu do modernizacji tego odcinka. Symbolicznym podsumowaniem tych zabiegów promocyjnych jest deklaracja wiceministra transportu Andrzeja Massela, że do Wrocławia będą kursować przez tę trasę nowoczesne pociągi Pendolino.
http://www.rynek-kolejowy.pl/39184/Pendolino_pojedzie_do_Wroclawia_I_nie_tylko.htm
- opieka nad serwisami internetowymi UMWD i przekazem informacyjnym w serwisach social media;
- przygotowywanie konferencji prasowych;
- nadzór nad spójnością przekazu i kreowanie polityki komunikacyjnej urzędu;
- udział w grupie koncepcyjnej, wdrażającej system SMS-owej informacji kolejowej na Dolnym Śląsku;
Pracowałem też nad promocją koncepcji uruchomienia nowej linii kolejowej relacji Wrocław - Warszawa przez łącznik via Opole, Koniecpol i Centralną Magistralę Kolejową. Czas podróży: 3,5 godz. Po kilku latach i zabiegach m.in. lokalnych polityków oraz samorządowców, udało się namówić resort transportu do tego projektu do modernizacji tego odcinka. Symbolicznym podsumowaniem tych zabiegów promocyjnych jest deklaracja wiceministra transportu Andrzeja Massela, że do Wrocławia będą kursować przez tę trasę nowoczesne pociągi Pendolino.
http://www.rynek-kolejowy.pl/39184/Pendolino_pojedzie_do_Wroclawia_I_nie_tylko.htm
Departament Infrastruktury
Przez dwa miesiące pracowałem w Departamencie Infrastruktury UMWD, przygotowując serwis o kolejach na Dolnym Śląsku www.koleje.dolnyslask.pl. Przez cały ten czas - a i teraz, choć już okazjonalnie - redagowałem serwis, przygotowałem projekt jego rozbudowy o kolejne funkcjonalności.
dziennikarz, szef działów: Naszym Zdaniem i Sport
Opieka nad działem publicystycznym i sportowym; zbieranie materiałów dziennikarskich, pisanie komentarzy politycznych oraz artykułów publicystycznych; monitoring mediów; zarządzanie zespołami w wymienionych działach.
wystawiono
Jako utalentowany dziennikarz publicystyczny, Łukasz wzbogacił dział Naszym Zdaniem i zdecydowanie przyczynił się do jego rozwoju. Jego charyzma i świetne zorganizowanie doprowadziły do szybkiego awansu na stanowisko szefa działu, którą to funkcję wypełniał śpiewająco. Odchodząc z Portalu, nie wyobrażałam sobie powierzenia tej fukcji komukolwiek innemu - Łukasz nie zawiódł moich oczekiwań. Naszą współpracę wspominam bardzo dobrze!
Szkolenia i kursy
- wszechstronna obsługa różnych systemów CMS: Wordpress, Joomla, Typo3, CMS-y dedykowane
- GIMP, PaintNET, webowe edytory graficzne - radzę sobie z tym całkiem nieźle ;)
- kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych (Facebook, Google+, Twitter, fora internetowe, YouTube, w swoich planach uwzględniam też Instagram oraz Vine); zarządzanie fanpage firmowym na Facebooku, kreowanie strategi komunikacji w social media, monitoring rezultatów podejmowanych działań, zarządzanie społecznością
- obsługa komputera - swobodna i wszechstronna; środowisko Microsoft Office, ekosystem chmury Google i podobnych, mobilne systemy operacyjne; wszelkie sprawy komputerowe wręcz chłonę, cały czas dokształcam się w zakresie mobile marketingu i kreowania aplikacji mobilnych
- umiejętności w zakresie wyszukiwania informacji w Internecie (m. in. znajomość zawartości witryn rządowych i najlepszych serwisów newsowych)
- w 2013 r. fragment mojej pracy magisterskiej ukazał się w tomie "Dziennikarstwo i media 3", który ukazał się nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego: http://dzm.sjol.eu/category/239
- certyfikat ukończenia warsztatów dziennikarskich, zorganizowanych przez Katedrę Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego z okazji Festiwalu Mediów „Żurnalia” w 2005 r.
- znajomość zasad komunikacji niewerbalnej oraz sztuki konstruowania wypowiedzi publicznych (kurs przeprowadzony przez Stowarzyszenie Młode Centrum)
- organizacja debat i dyskusji: spotkania Tomaszem Lisem na Uniwersytecie Wrocławskim (13.12.2006); Studenckiego Forum Dyskusyjnego – cyklicznego forum, w którym udział biorą znani przedstawiciele polskiego życia publicznego (we wcześniejszych edycjach SFD uczestniczyli m. in. red. Robert Mazurek, red. Janina Paradowska czy prof. Władysław Bartoszewski (2006, 2007); konferencji „Dobre Praktyki”, organizowanej przez dolnośląski oddział Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej, zorganizowanej dla dolnośląskich organizacji pozarządowych (2003)
- szkolenie w zakresie: sztuka sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientem, możliwości, uwarunkowania i potencjał własny handlowca, współpraca w organizacji o charakterze projektowym/macierzowym. Trener: Adam Fiącek
- GIMP, PaintNET, webowe edytory graficzne - radzę sobie z tym całkiem nieźle ;)
- kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych (Facebook, Google+, Twitter, fora internetowe, YouTube, w swoich planach uwzględniam też Instagram oraz Vine); zarządzanie fanpage firmowym na Facebooku, kreowanie strategi komunikacji w social media, monitoring rezultatów podejmowanych działań, zarządzanie społecznością
- obsługa komputera - swobodna i wszechstronna; środowisko Microsoft Office, ekosystem chmury Google i podobnych, mobilne systemy operacyjne; wszelkie sprawy komputerowe wręcz chłonę, cały czas dokształcam się w zakresie mobile marketingu i kreowania aplikacji mobilnych
- umiejętności w zakresie wyszukiwania informacji w Internecie (m. in. znajomość zawartości witryn rządowych i najlepszych serwisów newsowych)
- w 2013 r. fragment mojej pracy magisterskiej ukazał się w tomie "Dziennikarstwo i media 3", który ukazał się nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Wrocławskiego: http://dzm.sjol.eu/category/239
- certyfikat ukończenia warsztatów dziennikarskich, zorganizowanych przez Katedrę Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego z okazji Festiwalu Mediów „Żurnalia” w 2005 r.
- znajomość zasad komunikacji niewerbalnej oraz sztuki konstruowania wypowiedzi publicznych (kurs przeprowadzony przez Stowarzyszenie Młode Centrum)
- organizacja debat i dyskusji: spotkania Tomaszem Lisem na Uniwersytecie Wrocławskim (13.12.2006); Studenckiego Forum Dyskusyjnego – cyklicznego forum, w którym udział biorą znani przedstawiciele polskiego życia publicznego (we wcześniejszych edycjach SFD uczestniczyli m. in. red. Robert Mazurek, red. Janina Paradowska czy prof. Władysław Bartoszewski (2006, 2007); konferencji „Dobre Praktyki”, organizowanej przez dolnośląski oddział Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej, zorganizowanej dla dolnośląskich organizacji pozarządowych (2003)
- szkolenie w zakresie: sztuka sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientem, możliwości, uwarunkowania i potencjał własny handlowca, współpraca w organizacji o charakterze projektowym/macierzowym. Trener: Adam Fiącek
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Zainteresowania
Lubię się ruszać, szczególnie biegać za piłką po zielonej murawie. A poza tym?
- social media i internetowe nowinki
- socjologia, wpływ globalizacji na państwo narodowe, tożsamość narodową i gospodarkę
- marketing polityczny, media, PR
- nowe technologie
- psychologia społeczna
- literatura społeczno-polityczna i o tematyce medialnej
- social media i internetowe nowinki
- socjologia, wpływ globalizacji na państwo narodowe, tożsamość narodową i gospodarkę
- marketing polityczny, media, PR
- nowe technologie
- psychologia społeczna
- literatura społeczno-polityczna i o tematyce medialnej
Organizacje
- sekretarz Koła Naukowego "Sapere Aude", działającego na Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (Uniwersytet Wrocławski)
- dawno temu: działacz wrocławskiego oddziału Amnesty International
- dawno temu: działacz wrocławskiego oddziału Amnesty International
Inne
- przewodniczący obwodowej komisji wyborczej w wyborach do Parlamentu Europejskiego (2003)
- publikowałem również w serwisie internetowym "Krytyki Politycznej" (http://www.krytykapolityczna.pl), na Portalu Spraw Zagranicznych (www.psz.pl) oraz w Instytucie Obywatelskim: http://www.instytutobywatelski.pl/15614/komentarze/wycwierkana-rewolucja, http://www.instytutobywatelski.pl/16186/komentarze/nim-nadejdzie-polski-jobs
- publikowałem również w serwisie internetowym "Krytyki Politycznej" (http://www.krytykapolityczna.pl), na Portalu Spraw Zagranicznych (www.psz.pl) oraz w Instytucie Obywatelskim: http://www.instytutobywatelski.pl/15614/komentarze/wycwierkana-rewolucja, http://www.instytutobywatelski.pl/16186/komentarze/nim-nadejdzie-polski-jobs
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony