Umiejętności
CSS
HTML
Linux
Adobe Photoshop
łatwość nawiązywania konktaktów
Zarządzanie zespołem
System Windows
Umiejętności analityczne
Serwisowanie komputerów - naprawy software i hardware
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. IT
Galwet Sp. z.o.o.
Pełne wsparcie IT.
- zarządzanie zmianami na stronie sklepu internetowego (www.mojaferma.pl),
- obsługa pakietów Google AdWords, Analytics.
- przygotowanie sieci oraz stanowisk pracy pracowników,
- wsparcie zdalne, serwis oraz naprawa sprzętu komputerowe.
- wsparcie przy zakupach z dziedziny IT.
- zarządzanie zmianami na stronie sklepu internetowego (www.mojaferma.pl),
- obsługa pakietów Google AdWords, Analytics.
- przygotowanie sieci oraz stanowisk pracy pracowników,
- wsparcie zdalne, serwis oraz naprawa sprzętu komputerowe.
- wsparcie przy zakupach z dziedziny IT.
Service Desk Coordinator
Zakres obowiązków:
- zarządzanie oraz organizacja pracy zespołu,
- szkolenie nowych pracowników,
- budowanie standardu obsługi klienta,
- uzupełnianie i dbanie o aktualizację bazy wiedzy oraz informacji w innych systemach,
- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami.
- tworzenie, definiowanie, weryfikacja jakościowa procesów i procedur związanych ze wsparciem technicznym.
- zarządzanie oraz organizacja pracy zespołu,
- szkolenie nowych pracowników,
- budowanie standardu obsługi klienta,
- uzupełnianie i dbanie o aktualizację bazy wiedzy oraz informacji w innych systemach,
- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami.
- tworzenie, definiowanie, weryfikacja jakościowa procesów i procedur związanych ze wsparciem technicznym.
Service Desk Coordinator
Zakres obowiązków:
- organizacja pracy zespołu,
- definiowanie procesów i procedur związanych ze wsparciem technicznym,
- szkolenie nowych pracowników,
- budowanie standardu obsługi klienta,
- budowanie bazy wiedzy oraz analiza realizacji obsługi procesów.
- tworzenie wizerunku działu,
- przygotowywanie oraz kontakty z klientami w kwestii czasów oraz budowania procesów oraz procedur obsługi.
- organizacja pracy zespołu,
- definiowanie procesów i procedur związanych ze wsparciem technicznym,
- szkolenie nowych pracowników,
- budowanie standardu obsługi klienta,
- budowanie bazy wiedzy oraz analiza realizacji obsługi procesów.
- tworzenie wizerunku działu,
- przygotowywanie oraz kontakty z klientami w kwestii czasów oraz budowania procesów oraz procedur obsługi.
Specjalista ds. IT
Pełne wsparcie IT.
- budowa oraz zarządzanie zmianami na stronie internetowej,
- przygotowanie sieci oraz stanowisk pracy pracowników,
- przygotowania oraz utrzymanie telefonii VOIP,
- wsparcie zdalne, serwis oraz naprawa sprzętu.
- Obsługa procesów zakupowych.
- budowa oraz zarządzanie zmianami na stronie internetowej,
- przygotowanie sieci oraz stanowisk pracy pracowników,
- przygotowania oraz utrzymanie telefonii VOIP,
- wsparcie zdalne, serwis oraz naprawa sprzętu.
- Obsługa procesów zakupowych.
konsultant telefoniczny Help Desk
Praca na stanowisku konsultanta telefonicznego Help Desk'u jednego z ogólnopolskich ISP.
Szeroko pojeta obsługa klienta przez telefon, mail, fax i interface www. Do podstawowych obowiązków należło:
- obsługa klientów zgłaszających problem techniczny (diagnostyka problemu, ewentualne instrukcje jak usunąć problem samemu, przekazywanie informacji o problemie w sieci lokalnym działom technicznym)
- obsługa klientów w zakresie informacji odnośnie płatności
- pobieranie danych i przesyłanie ich do lokalnych przedstawicieli handlowych od nowych klientów zainteresowanych podłaczeniem
- obsługa procedury zmiany umowy przez obecnych klientów
- wyjasnianie wszelkich wątpliwości klientów odnośnie dostawcy czy działania sieci
Szeroko pojeta obsługa klienta przez telefon, mail, fax i interface www. Do podstawowych obowiązków należło:
- obsługa klientów zgłaszających problem techniczny (diagnostyka problemu, ewentualne instrukcje jak usunąć problem samemu, przekazywanie informacji o problemie w sieci lokalnym działom technicznym)
- obsługa klientów w zakresie informacji odnośnie płatności
- pobieranie danych i przesyłanie ich do lokalnych przedstawicieli handlowych od nowych klientów zainteresowanych podłaczeniem
- obsługa procedury zmiany umowy przez obecnych klientów
- wyjasnianie wszelkich wątpliwości klientów odnośnie dostawcy czy działania sieci
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter Networking
Grupa zrzeszająca osoby i firmy zainteresowane rozwojem sieci kontaktów z potencjalnymi partnerami barterowymi.