Ludwik Cezary Osieja

Zastępca Dyrektora SU Relacom sp. Z.o.o.
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

Samochód Microsoft Office SAP Bezpieczeństwo

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Relacom sp z o.o.
Zastępca Dyrektora Strefy Utrzymania Regionu Północnego
- Realizowanie celów operacyjnych w zakresie przychodów, kosztów i wyniku ekonomicznego.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, zarządzanie podległym zespołem pracowników.
- Kreacja polityki personalnej oddziału – budowa struktury personelu, coaching, kreślenie ścieżki kariery.
- Przeprowadzanie oceny okresowej pracowników w systemie tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym i rocznym.
- Bieżąca kontrola nad realizacją budżetu regionu dla poszczególnych projektów.
- Zarządzanie kosztami oraz odpowiedzialność za wynik finansowy prowadzonego Regionu.
- Negocjacje warunków handlowych z dostawcami jak i podwykonawcami.
- Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
-Zapewnienie jakości i terminowości obsługi wszystkich powierzonych projektów.
- Nadzór nad pracą Kierownikom Centrum Dyspozytorskiego i Serwisu oraz Kierowników Grup Technicznych, Dyspozytorów
- Dbałość o prawidłowe wdrażanie i realizację procedur.
- Kompleksowy nadzór na polityką jakości ISO i OHAS.
- Nadzór, kontrola i rozliczenia wykonanych prac.
- Monitorowanie stanu technicznego sieci oraz infrastruktury technicznej użytkowanych obiektów.
- Kontrola dostaw zaopatrzenia oraz rozliczeń z podwykonawcami.
- Nadzór nad przestrzeganiem procedury eksploatacyjnej oraz technicznym wyposażeniem podległych służb eksploatacyjnych .
- Raportowanie wykonania zadań oraz prowadzenie sprawozdawczości i analiz z zakresu jakości, terminowości i poprawności w procesie dostarczania i usuwania uszkodzeń .
- Utrzymanie i administracja systemów nadzoru, gromadzenie oraz analiza danych statystyczno – rachunkowych.
- Utrzymanie i wzrost wskaźników KPI,
- Zarządzanie strukturą rozproszona 200 pracowników teren całego województwa pomorskiego,
- Współpraca z TP S.A. w zakresie realizowania zadań utrzymaniowych i dostarczeniowych na sieci TP S.A. i operatorów alternatywnych,
- Zarządzanie, nadzór nad siecią telewizji kablowej w zakresie utrzymania i dostarczania,
- Monitorowanie, wykonywanie, zlecanie prac dodatkowych,
- Współpraca z firmami trzecimi w zakresie realizacji projektów utrzymaniowych i inwestycyjnych,
- Współpraca w zakresie rekrutacji z Powiatowymi Urzędami Pracy,
- Nadzór nad usuwaniem zagrożeń,
- Nadzór oraz rozliczanie faktur,
- Zarządzanie flotą samochodów (133 pojazdy),
- Zarządzanie sprzętem specjalistycznym koparki, przeciski,
- Zarządzanie i nadzór nad magazynem ( Zakończeń abonenckich i kabli),
Signify Poland Sp. z o.o.
Kierownik magazynu
- Redukcja kosztów obsługi dystrybucyjnej w firmie poprzez efektywne wdrażanie narzędzi Lean Manufacturing.
- Monitoring i ciągła redukcja kosztów braku jakości ( CoNQ).
- Utrzymanie i wzrost wskaźników KPI zawartych w tabeli BBSC.
- Mapowanie strumienia wartości (Value Stream Mapping) oraz inicjowanie projektów
z wykorzystaniem m.in. następujących narzędzi DMAIC, PDCA, FMEA, diagram ISHIKAVA , burza mózgów, diagram Pareto, FTA.
- Nadzór nad procesem przepływu materiałów oraz usprawnianie istniejącego layoutu magazynu, systemów składowania, wykorzystania floty wózków.
- Efektywne wdrażanie podejścia Lean Manufacturing w każdym aspekcie działalności firmy poprzez stosowanie m.in. następujących narzędzi 5S, TPM, SMED, 5M, 5 WAY, Haijunka, Jidoka, Just in time, Kaizen, Kanban, Six Sigma, SMED.
- Motywowanie i efektywne wykorzystywanie zdolności i potencjału pracowników.
- Nadzór nad realizacją szkoleń podległych pracowników oraz opracowywanie i utrzymywanie efektywnej struktury organizacyjnej wydziału (zapewnienie elastyczności oraz wysokiej produktywności).
- Budowanie bezpiecznego środowiska pracy zgodnego z normami ISO oraz
osiąganie jakości na poziomie gwarantującym spełnienie normy ISO 9001.
Joanna D.
Joanna D. · współpracownik
wystawiono
Osoba bardzo dobrze zorganizowana, ambitna, rzetelna, solidna i wiarygodna. W codziennej pracy zorientowana zarówno na klienta wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Osiągająca wysokie wyniki wraz ze swoim zespołem. Doświadczony kierownik magazynu i szef umiejętnie zarządzający podległym zespołem.
Maciej Bartnicki
Maciej Bartnicki · współpracownik
wystawiono
Osoba rzetelna, solidna i wiarygodna. W pracy zorientowana na osiąganiu wyniku wraz ze swoim zespołem. Doświadczony kierownik, umiejętnie prowadzący swój zespół tak aby realizować założoną strategię przy współpracy z innymi działami.
Usunięty Użytkownik
podwładny
wystawiono
Bardzo doświadczony kierownik magazynu. Dobrze zarządzajacy ludźmi w określonym zakresie obowiązków. Dobrze opanowana praca z sytemem SAP WMS. Doświadczenie w pracy z różnymi systemami lokalizacji w magazynach.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo ambitna osoba , na której mozna polegać. Bardzo pomocny i uczyny
Jakub Maciej Kaczorowski
Jakub Maciej Kaczorowski · współpracownik
wystawiono
Doświadczony w obszarach logistyki o gospodarki magazynowej menedżer. Profesjonalne podejście do zarządzania, w tym kierowania ludźmi. POLECAM!!!

Szkolenia i kursy

-Personal Branding,
- Szkółka trenerów wewnętrznych,
- Lean Manufacturing – odchudzone wytwarzanie ( Kaizen, 6S, TPM, SMED,FAP, Kanban.)
- Bhp i ppoż. dla kierujących pracownikami
-Świadectwo kwalifikacyjne D i E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, gazowych i cieplnych
- Seminarium w zakresie stosowania Dyrektywy ATEX 137 i 100a
- Systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy WG PN – N – 18001
- Szkolenie Asesorów oparte na module EFQM
- MS Project – planowanie przedsięwzięć
- Szkolenie z zakresu transport wewnętrzny
- Zabezpieczenie substancji chemicznych oraz butli z gazem sprężonym, ich instalacja i obsługa
- Audit Jakości - upoważnienie do dokonywania audytów wewnętrznych
-Lider
-rola przywódcy i sztuka komunikacji
-kierowanie ludźmi,
-motywowanie w praktyce,
-coaching i rozwój pracowników,
-lider i jego zespół
- Szkolenie z systemów jakości
-Asertywność
-Komunikacja
-Motywacja
-Zarządzanie czasem
-Zarządzanie zasobami ludzkimi
- System WMS SAP,
-Ochrona danych osobowych,
-Follow-up
-Delegowanie zadań
-Indywidualny plan rozwoju pracownika
-Komunikowanie trudnych decyzji
- Szkolenie z zakresu gospodarki magazynowej
-System PSCS,
-cztery kolory zmian,
- warsztaty outplacement,
- badania psychologiczne,
- Development Centre,
- Kick of meeting
-Ethics and Business Conduct,
- GBP

Edukacja

Logo
Administracja i Prawo, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zainteresowania

Budownictwo wykonywane własnoręcznie.
Historia państwa i prawa polskiego.

Organizacje

Członek rady pracowników w Philips Lighting Poland S.A o/d Pabianice w latach 2007 - 2010,
Członek Ochotniczej Straży Pożarnej Piątkowisko od 1975 roku - nadal,
Członek Ludowego Klubu Sportowego „Orzeł” Piątkowisko od 1970 roku - nadal,
Sekretarz Rady Piątkowisko od 2010 - nadal.

Inne

1995r.
Studium Finansów i Rachunkowości Wydział Zarządzania
Zarządczej Firmy Uniwersytet Łódzki
2010r.
Certyfikowany Menadżer Politechnika Łódzka
Województwa Łódzkiego Wydział Organizacji i Zarządzania
Kierunek Logistyka Patronat Wojewody Łódzkiego
2010 r.
Trener wewnętrzny PLP o/d Pabianice
Prawa Pracy

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.