Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy RYNEK IT
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Warszawa
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Dobre umowy SLA
-
Zapraszamy na warsztaty
STRATEGICZNE SLA
SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level
Agreement) stanowią
części składowe kontraktów koncentrujących się przede
wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie
pozwalające na oferowanie usług
z gwarancją określonej jakości.
Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty
dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie
warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy
usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym.
Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników
jakości usługi.
Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to
wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości
bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz
wdrożenia jej w swojej pracy.
Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z
których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.
sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.
sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników
biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji
SLA.
Koszt:900 zl+23% vat
Terminy: 4 października 2011
22 października 2011
8 listopada 2011
24 listopada 2011
Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i
innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z
zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami
prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania
wiedzy i zarządzania innowacjami, uzyskał tytuł doktora na
Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi warsztaty
dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z
licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500.
Autor systemu oceniania kompetencji.
Kontakt:
+48 791 245 914
+48 601 710 421 -
Zapraszamy na warsztaty
STRATEGICZNE SLA
SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią
części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług
z gwarancją określonej jakości.
Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.
Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.
Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.
sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.
sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.
Koszt:900 zl+23% vat
Terminy: 4 października 2011
22 października 2011
8 listopada 2011
24 listopada 2011
Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi warsztaty dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500. Autor systemu oceniania kompetencji.
Kontakt:
+48 791 245 914
+48 601 710 421 -
Zapraszamy na warsztaty
STRATEGICZNE SLA
SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią
części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług
z gwarancją określonej jakości.
Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.
Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.
Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.
sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.
sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.
Koszt:900 zl+23% vat
Terminy: 4 października 2011
22 października 2011
8 listopada 2011
24 listopada 2011
Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi warsztaty dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500. Autor systemu oceniania kompetencji.
Kontakt:
+48 791 245 914
+48 601 710 421 -
Zapraszamy do współpracy, w ramach której oferujemy prowizję od każdego opłaconego szkolenia/warsztatu , w którym weźmie udział osoba polecona przez Ciebie.
Szczegóły:
+48 791 245 914 -
Zapraszamy na warsztaty
STRATEGICZNE SLA
SZCZEGÓŁY PROGRAMU:
Umowy utrzymania jakości usług informatycznych (SLA Service Level Agreement) stanowią
części składowe kontraktów koncentrujących się przede wszystkim na zdefiniowaniu jakości usług.
SLA coraz powszechniej uznawane są za nieocenione narzędzie pozwalające na oferowanie usług
z gwarancją określonej jakości.
Strategiczne SLA to intensywne jednodniowe warsztaty dotyczące pisania umów zgodnych z zasadami SLA. W trakcie warsztatu omówiony jest punkt widzenia klienta oraz dostawcy usług.
Szczególną uwagę poświęcimy szerszym relacjom strategicznym. Zostaną omówione zagadnienia dotyczące negocjacji i mierników jakości usługi.
Warsztat opiera się na interaktywnym treningu. Nie jest to wykład. Celem warsztatu jest stworzenie uczestnikom możliwości bezpośredniego i natychmiastowego przećwiczenia nowej wiedzy oraz wdrożenia jej w swojej pracy.
Uczestnicy otrzymają również materiały i szablony, z których będą mogli korzystać
w celu opracowywania własnych projektów SLA.
sesja poranna: Struktura SLA
A – Poziomy i modele SLA.
B – Popularne mierniki.
C – Popularne błędy w pomiarach.
D – Typowe przypadki użycia.
E – Nagrody i kary.
F – Rozwiązania dotyczące negocjacji i ustaleń.
sesja popołudniowa: Wdrożenie strategicznych SLA.
A – Mapowanie w systemach IT dla osiągnięcia wyników biznesowych.
B – Umowy SLA ukierunkowane na klienta.
C – Umowy SLA ukierunkowane na dostawcę usług.
D – Powiązanie wskaźników KPI z umowami SLA.
E – Automatyzacja cyklu życia SLA.
F – Czynniki społeczne i korporacyjne w zastosowaniu i integracji SLA.
Koszt:900 zl+23%vat
Trener: dr Mark Juszczak
Doświadczony trener i konsultant w dziedzinie zarządzania i innowacji. Jest obywatelem USA.
Mówi również biegle po polsku. Jest autorem dwóch książek z zakresu zarządzania innowacjami
w firmach oraz w procesie globalizacji. Współpracuje z firmami prywatnymi oraz z sektorem
publicznym. Jest trenerem i konsultantem w dziedzinie wdrażania wiedzy i zarządzania
innowacjami, uzyskał tytuł doktora na Columbia University - rola wiedzy w organizacji. Prowadzi
warsztaty dla szerokiego grona odbiorców korporacyjnych w 15 krajach w tym z licznymi
agencjami i przedsiębiorstwami notowanymi w rankingu Fortune 500. Autor systemu oceniania
kompetencji.
Kontakt:
+48 791 245 914
+48 601 710 421 -
Warsztaty fotografii studyjnej z Emilem Bilińskim
2-3 sierpnia 2011
koszt; 600zl + vat
Lokalizacja: Warszawa, Makata Studio
ul. Garazowa 5, wjazd B
mapka w zalaczeniu
Kazdy powinien zabrac wlasna lustrzanke z obiektywem i karta pamieci!
Nocleg oragnizowany jest we wlasnym zakresie, ale mozemy pomoc w organzacji noclegu (koszt-30zl)
program:
Warsztaty fotografii studyjnej – dwudniowy
Prowadzący: Emil Biliński i Paweł Ryczkowski
- dzień 1 – sprzętowy
- dzień 2 – sesja
Połączenie kursu sprzętowego i sesyjnego. Dzień 1 obejmuje program kursu fotografii studyjnej – sprzętowego, dzień 2 kursu fotografii studyjnej z sesją profesjonalnego fotografa modowego i pracą własną z modelką pod okiem prowadzącego.
Dzień 1 – sprzętowy:
Cel: zapoznanie się z profesjonalnym sprzętem studyjnym, charakterem światła różnych nasadek oraz nowoczesnymi końcówkami modelującymi światło
Dla: zaawansowanych amatorów oraz fotografów zawodowych, którzy chcą poznać tajniki profesjonalnego sprzętu studyjnego
Program:
- poznanie generatorów Broncolor oraz Profoto
- rodzaje końcówek – twarde, miękkie i specjalne
- Reflectory Profoto oraz Pary Broncolor – możliwości i praktyczne wykorzystanie
- dobór końcówki do rodzaju zdjęcia
- ustawienie światła na planie fotograficznym
Dzień 2 – sesja profesjonalnego fotografa modowego i praca własna z modelką pod jego okiem
Cel: przedstawienie pracy profesjonalnych fotografów modowych oraz zapoznanie z niektórymi tajnikami ich pracy
Dla: zaawansowanych amatorów oraz zawodowców, którzy pragną poznać tajniki pracy profesjonalnych fotografów modowych i zobaczyć ich podczas pracy
Program:
- poznanie roli wszystkich osób na planie fotograficznym
- dobór makijażu w zależności od rodzaju wykonywanego zdjęcia
- sposób oświetlenia modelki na zdjęciu beauty, portrecie oraz zdjęciu w ruchu
- tajniki pracy z modelką
- 3 sesje fotograficzne przeprowadzone przez profesjonalnego fotografa modowego
- praca własna z modelką i światłem pod okiem fotografa prowadzącego kurs -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event, Organizacja Imprez
-
Ostatnie miejsce na szkolenie z postprodukcji z
Emilem Bilinskim
4 czerwca w Warszawie!
Koszt: 700 zl+vat.
Kontakt:lidia@makataevent.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
-
"warsztaty reklamy"
Do kogo skierowany jest warsztat:
Warsztat dla agencji i firm chcących poznać szczegóły związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem reklamowej sesji fotograficznej oraz zrozumieć podstawy techniczne związane ze sprzętem potrzebnym do zrealizowania sesji.
Część wykładowa
Program warsztatu:
Kategorie/rodzaje fotografii na rynku reklamowym.
Rola poprawnej komunikacji pomiędzy stroną zamawiającą a stroną realizującą projekty fotograficzne.
Kolejność etapów produkcji projektów fotograficznych.
Wymiana opinii i doświadczeń dot. produkcji sesji fotograficznych.
Prowadzący: Maria Mikołajewska (PZL) Od około siedemnastu lat w branży, od jedenastu lat w agencji PZL jako Production Manager. Pracując przez 11 lat w PZL miała możliwość obsługiwać wszystkich dotychczasowych Klientów Agencji w zakresie wszelakich projektów związanych z szeroko rozumianym printem. Poza organizacją sesji zdjęciowych, zakupem zdjęć ze stocku i współpracą z fotografami oraz rysownikami nadzorowała druk od wielkoformatowego po mniejsze BTL-owe projekty. Wśród Klientów PZL pracowała m.in. dla L.K. Dr Irena Eris, PKO BP, Kompanii Piwowarskiej S.A. (Redd’s, Dębowe Mocne, Żubr), a obecnie prowadzi projekty m.in. dla Alior Banku, Polkomtela S.A., ZT Kruszwicy S.A. i innych. Zanim rozpoczęła współpracę z PZL pracowała przez kilka lat dla agencji Euro RSCG również jako producent obsługując m.in. takich Klientów jak; Peugeot, Vichy, Bank Śląski. Najwcześniejsze doświadczenia związane z reklamą
i promocją zdobywała przy realizacji materiałów promocyjnych dla Polskiego Radia. Z wykształcenia jest plastykiem.
Część praktyczna
Program warsztatu:
Omówienie i zaprezentowanie najczęściej używanych w czasie sesji rodzajów sprzętu błyskowego i różnych systemów aparatów fotograficznych.
Krótkie omówienie charakteru światła, jakie dają najpopularniejsze w fotografii modyfikatory.
Prezentacja poszczególnych etapów sesji fotograficznej:
przygotowanie modelki lub produktu.
przygotowanie planu.
Realizacja sesji fotograficznej na przykładzie sesji modowej:
przedstawienie sposobów komunikacji z modelką.
wyjaśnienie roli ustawionego na planie światła.
zapoznanie ze specyfiką pracy fotografa.
Postprodukcja uzyskanego materiału zdjęciowego w kilku wariantach przy różnych założeniach oczekiwań klienta.
Cel:
Rozwinięcie umiejętności związanych z fotograficznymi produkcjami reklamowymi. Zrozumienie zależności miedzy poszczególnymi etapami produkcji reklamowej. Poznanie ról i obowiązków poszczególnych osób przygotowujących produkcje reklamową, rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów wynikających w trakcie sesji, trafne oszacowanie rodzaju i ilości sprzętu potrzebnego
do zrealizowania założeń sesji. Umiejętności te przydadzą się do prawidłowego przygotowania kosztorysu produkcji oraz sprawnego przeprowadzenia przygotowań, sesji i postprodukcji.
Prowadzący: Emil Biliński (Makata Photographers), Jacek Piekarzewski (Makata Photographers), Paweł Ryczkowski
(Makata Studio).
Emil Biliński
Urodził się w Polsce, dorastał i kształcił się w Wiedniu. Najpierw marzył o rysowaniu komiksów, ale zdecydował się na studia fotograficzne i projektowanie komunikacji wizualnej w Graphische Vienna. Współpracował też z KunstHausWien. Emil pracował
z Anne Leibovitz i Dawidem Lachapelle. Jego guru stał się jednak Peter Lindbergh: za talent, autentyczność i spokój. Emil lubi fotografować silne kobiety takie jak Angelina Jolie czy Agnieszka Chylińska - według niego jednym z najbardziej efektownych zestawów jest połączenie urody i charakteru. Prace Emila cechuje nieograniczona wyobraźnia i swoista dekadencja. Dla niego możliwe jest absolutnie wszystko a rzeczywistość jest jedynie punktem wyjścia. To jeden z najbardziej kreatywnych fotografów
w Polsce. Robił wiele sesji dla europejskich magazynów, a wśród nich: Matador, Playboy, DIVA, WOMAN. Współpracował z takimi markami jak Schwarzkopf, Loreal, Scholz & Friends, Redworks, Ogilvy, Atlantic, Tchibo, Timotei, Universal Music.
Paweł Ryczkowski
Zajmuje się fotografią od lat. Nabyte doświadczenie pozwoliło mu recenzować profesjonalny sprzęt fotograficzny. Pisał m.in.
do fotopolis.pl i FOTO. Obecnie jest managerem w studiu Makata. Zarządza nowoczesnymi powierzchniami zdjęciowymi, zespołem asystentów studia oraz sprzętem fotograficznym.
Jacek Piekarzewski
Jako fotograf zaczynał pracę w latach 80. W 1989 roku zdecydował się opuścić kraj i osiedlił się w Toronto. Tam ukończył wydział Fotografii Kreatywnej w Humber College. Pod koniec lat 90’ wrócił do Polski i otworzył studio fotografii reklamowej. Dziś uważany jest za jednego z mistrzów tego gatunku. Obiekty na jego zdjęciach budzą pożądanie, sympatię. Wydają się doskonałe.
Nagrodzony na: Festiwalu Kreatura 2002 ( Procter&Gamble/Saatchi&Saatchi); Festiwalu Kreacji i Reklamy Golden Drum 2003, Portorož ( Saatchi&Saatchi); KTR 2004, (Lenor/Grey Warsaw); KTR 2009, (Vanisz/EuroRscg). Jacek jest autorem kampanii reklamowych takich marek jak: Toyota, Suzuki, Ford, Peugeot, Citroen, Renault, Era GSM, TPSA, TVN, Idea GSM, Orange, Orix, Tymbark, Karotka, Chappi, Whiskas, Bosman, Lech, Okocim, Tatra, Warka, Specjal, Nałęczowianka, Frugo, Ballantine’s, Panasonic, Technics, Sony, Fa, Dupont, Ariel, Lenor, Pantene, Vanish, City Bank Handlowy, Bank Millenium, ING Nationale Nederlanden, Reiffeisen Bank, PKO SA, LOT, Star Alliance, Dulux.
Cena:700 zl+vat
Termin szkolenia: 11 maja 2011 (9:30 – 17:30)
Miejsce:Makata Studio, ul. Duchnicka 3, Warszawa
Kontakt:
Lidia Wysocka
Project Coordinator
email:lidia@makataevent.pl