Wypowiedzi
-
Wyjątkowy wieczór dla Panów z Body Sushi
* - 159 zł /os.
* - Degustacja
wyśmienitego sushi prosto z ciała modelki
.......użyj wyobraźni..........................
* - Szampan, który
wprowadzi Was w znakomity nastrój !
* - 50 % rabatu na
alkohole
Gdzie? Yoko Sushi & Omise Club
ul. Świętokrzyska 32, Warszawa
Kontakt i rezerwacje:
Lidia Wysocka
e-mail:lidia@yokosushi.pl
mobile: 791 245 914
-
Wyjątkowy wieczór dla Panów z Body Sushi
* - 159 zł /os.
* - Degustacja
wyśmienitego sushi prosto z ciała modelki
.......użyj wyobraźni..........................
* - Szampan, który
wprowadzi Was w znakomity nastrój !
* - 50 % rabatu na
alkohole
Gdzie? Yoko Sushi & Omise Club
ul. Świętokrzyska 32, Warszawa
Kontakt i rezerwacje:
Lidia Wysocka
e-mail:lidia@yokosushi.pl
mobile: 791 245 914
-
Wyjątkowy wieczór dla Panów z Body Sushi
* - 159 zł /os.
* - Degustacja
wyśmienitego sushi prosto z ciała modelki
.......użyj wyobraźni..........................
* - Szampan, który
wprowadzi Was w znakomity nastrój !
* - 50 % rabatu na
alkohole
Gdzie? Yoko Sushi & Omise Club
ul. Świętokrzyska 32, Warszawa
Kontakt i rezerwacje:
Lidia Wysocka
e-mail:lidia@yokosushi.pl
mobile: 791 245 914
-
Skuteczność przez użyteczność!
Kieruj decyzjami swoich klientów
Podczas V edycji projektu zastanowimy się nad wskazaniem rzeczywistych korzyści z nowych rozwiązań e-biznesu w odniesieniu do użytecznych witryn, planowanych działań marketingowych, SEO PR oraz prosperingu leadów biznesowych.
Przekażemy Państwu praktyczne wskazówki oraz studia przypadków firm, które z sukcesem zwiększyły swój zysk, dzięki efektywnie prowadzonemu e-biznesowi.
Do udziału zapraszamy:
Profesjonalistów od marketingu internetowego, obsługi klienta, badań i rozwoju oraz sprzedaży
Kadrę zarządzającą odpowiedzialną za wyniki finansowe i wdrażanie nowoczesnych technologii e-biznesowych
Dostawców usług i rozwiązań dedykowanych dla branży marketingowej
Tematyka:
Użyteczność – Myśl Strategicznie
Wystarczy wydatek rzędu 10% każdej inwestycji w użyteczność, aby osiągnąć średnio 100% wzrostu efektywności sprzedaży z wykorzystaniem strony
Narzędzia i trendy w skutecznym biznesie
Pokazanie technik, narzędzi i schematów postępowania firm walczących o sukces, w odróżnieniu od firm balansujących na skraju porażki. + sugestie, w którym kierunku to może zmierzać. Wszystko w sosie internetowym
Użyteczność w Polsce
Prezentacja wyników badania Gemius
Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów
Prezentacja wyników badania użyteczności polskich serwisów internetowych
Zarabiaj "półkowe" w Internecie
prezentacja jednego z 20 najciekawszych startupów w Europie
Social Media w eCommerce. Czyli od użyteczności do zarabiania
Aby e-biznes działał szybko a koszty hostingu były niskie. Chmury, CDNy i inne magiczne skróty w zastosowaniu pragmatycznym
Skuteczna kampania Google AdWords dla SME
Wprowadzenie do uslugi i charakteru usługi Livingmedia
Prezentacja zaplanowanej strategii działan online dla platformy Livingmedia
Przykłady podjętych działań: AdWords, social media i blog wiedzowy
Prezentacja rezultatów działań w wyszukiwarkach
Omówienie osiągniętych korzyści biznesowych
Kontakt:
Lidia Wysocka |menedżer projektu
e-mail: lidia.wysocka@nowoczesnafirma.pl
tel. +48 /22/ 314 14 90 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Clienting
-
Poproszę o analogiczną ofertę :).
Lidia -
Sylwester w Omise Club
Zapraszamy Państwa na niepowtarzalną ucztę w NOC SYLWESTROWĄ!
Jedyne takie miejsce w stolicy:
Ul. Świętokrzyska 32
Warszawa
Start: 20
MENU SYLWESTROWE 2009/2010
Godz. 20:00
WANTANG SHIRU
Zupa na bazie tradycyjnego bulionu japońskiego z dodatkiem pierożków i makaronu sojowego
Bulgogi
Smażone plastry wołowiny w sosie słodko – pikantnym z lampką białego wina
Godz. 21:30
DESER SZEFA KUCHNI
Karaoke
Godz. 23:00
Hirame-Tai
Grillowany halibut lub dorada podawany na sałacie ze świeżych warzyw
Godz. 00:00
Ceremonia Body Sushi
Szampan noworoczny
Pokaz sztucznych ogni
Godz. 02:00
EBI IKA YAKI
Kalmary i krewetki w sosie czosnkowym
PRZEKĄSKI
Marynowany tatar z łososia w duecie z różą
Śledziowa salsa w towarzystwie śledzia w oleju
Schab pieczony w płatkach czosnku z musem chrzanowym
Warkocze z kabanosów i salami
Zapiekane tofu podawane w sosie japońskim z dodatkami imbiru
Ryż smażony z warzywami
Chipsy krewetkowe
Smażone pierożki z pikantnym sosem
Sałatka ze świeżych warzyw z dodatkiem sashimi
Tofu smażone z curry z dodatkiem japońskiego sosu majonezowego
Marynowany tatar z łososia w duecie z różą
SAŁATKI
Sałatka z owocami morza
Sałatka ze świeżych warzyw z łososiem na parze
Sałatka z wodorostów
Sałatka ze świeżych warzyw w tradycyjnym japońskim dresingu sezamowym
Bufety szwedzkie (rotacyjne)
Dziewięciu Samurajów - Stół japoński
Nigiri z łososiem
Nigiri z tuńczykiem
Nigiri tamago
Nigiri z krewetką
Salmonmaki
Negitoramaki
Californiamaki
Futomaki
Kappamaki
Stół słodkich obfitości
Ciasta wyrobu własnego
Owoce frezowane
Melony i ananasy z dodatkiem koniaku
NAPOJE
Soki owocowe : pomarańczowy , grejpfrutowy , jabłkowy
Napoje gazowane :coca-cola , fanta , sprite , kinley tonic
pepsi - cola , 7 -up , mirinda
Woda mineralna gazowana i niegazowana
Kawa, herbata
ALKOHOL (bez limitu)
Wódka biała
Wino białe i czerwone
Piwo
PAKIET VIP
Open Bar i serwis barmański dla Gości
Johnnie Walker Red Label
Bacardi Carta Blanca
Gin Seagram's
Tequilla Sierra Silver
Blue Curacao
Malibu
Campari
Do 15 grudnia promocyjna cena 199zl/os!
Od 16 grudnia obowiązuje cena:
pakiet standard-250 zł/os
500 zł/os – pakiet Vip
REZERWACJA:
Monika Kozioł – 513 535 555
Lidia Wysocka – 791 245 914
Restauracja
22 654 52 52
E-mail:
monika@omiseclub.pl
lidia@yokosushi.pl
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event, Organizacja Imprez
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie na co dzień
-
Poszukuję ekspertów do współpracy z zakresu Zarządzania
wiedzą:
Lidia Wysocka | menedżer projektów
e-mail: lidia.wysocka@nowoczesnafirma.pl
tel. +48 /22/ 314 14 90, faks: +48 /22/ 314 14 10
Nowoczesna Firma Sp. z o.o. | Knowledge Village | ul. Wiertnicza 141
| 02-952 Warszawa - Wilanów, Polska
KRS: 0000229689 | NIP: 526-28-43-736
medium wiedzy dla biznesu -
Poszukuję ekspertów do współpracy z zakresu Zarządzania wiedzą:
Lidia Wysocka | menedżer projektów
e-mail: lidia.wysocka@nowoczesnafirma.pl
tel. +48 /22/ 314 14 90, faks: +48 /22/ 314 14 10
Nowoczesna Firma Sp. z o.o. | Knowledge Village | ul. Wiertnicza 141 | 02-952 Warszawa - Wilanów, Polska
KRS: 0000229689 | NIP: 526-28-43-736
medium wiedzy dla biznesu -
Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT
27-28 sierpnia 2009, Warszawa
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego
porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w
przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych
środowisk.
Tematyka:
- wprowadzenie do SLA
- kiedy używać SLA
- identyfikacja kluczowych elementów efektywnego SLA
- jak wybrać najbardziej odpowiednie miary
- planowanie SLA
- efektywne zarządzanie umową SLA,
- przegląd SLA, a przegląd parametrów SLA
- kiedy umowa idzie źle, przerywanie umowy SLA
- kontrakt SLA
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
•Dowiedzą się Państwo, jaka jest rola i miejsce SLA w organizacjach oraz jakie możliwości otwierają umowy wewnętrzne
•Nauczą się Państwo, jak przygotować się do wdrożenia SLA i jakich sytuacji i pułapek należy unikać w tym procesie
•Poznają Państwo zasady konstruowania, raportowania i monitorowania umów SLA
•Dowiedzą się Państwo, jak planować strukturę, ustalać wymagania i projektować SLA
•Poznają Państwo kluczowe wskaźniki i mierniki wydajności i efektywności SLM
•Przegląd praktycznych rozwiązań pozwoli Państwu efektywnie wykorzystywać umowy SLA i dostosować je do warunków w Państwa firmie
Program:
a.. Co to jest proces Service Level Management
b.. Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia
procesu SLM
c.. Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji
biznesowej
d.. Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA
e.. Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA
f.. Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały
oczekiwania biznesu i były realne jednocześnie
g.. Co powinna zawierać optymalna umowa SLA
a.. Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA
b.. Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na
dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA
c.. Jak zbadać to czy Klient Wewnętrzny faktycznie jest zadowolony z
usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA
d.. Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do
obniżania budżetu IT
e.. Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były
realne
f.. Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w
zakresie procesu SLM
Program jest dedykowany:
- menedżerom odpowiedzialnym za dostawę i zarządzanie poziomem usług IT
- menedżerom odpowiedzialnym za dostawę usług IT dla klientów wewnętrznych
- osobom odpowiedzialnym za rozliczanie pracy działów wsparcia użytkownika
- osobom odpowiedzialnym za zakupy usług IT od dostawców zewnętrznych
Prowadzący:
Hubert Latuszek - jest Absolwentem Wydziału Mechatroniki Politechniki
Warszawskiej oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i
Zarządzania w Warszawie.
Pracę zawodową rozpoczął jako wykładowca w jednej z warszawskich szkół
komputerowych, następnie od 2001 w jednej z dużych firm globalnych gdzie
pracując na stanowiskach Administratora Systemów, Kierownika Sekcji,
Specjalisty ds. Jakości oraz Kierownika Projektów w dziale Business
Services, doskonalił swe umiejętności w zarządzaniu procesami i projektami.
Zajmował się przygotowywaniem rozwiązań, projektów i umów z zakresu
outsourcingu IT. Uczestniczył w wielu szkoleniach związanych z zarządzaniem
procesami, doskonaleniem jakości, kierowaniem zespołem.
Obecnie zarządza działem IT w przedsiębiorstwie przemysłowym, na co dzień
realizuje kontrakty outsourcingowe oraz zarządza umowami SLA.
Lokalizacja: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ul. Wołoska 7
Budynek "MARS", klatka "A"
02-675 Warszawa
Rejestracja:
Cena 2 800 zł (zwolnione z VAT)
*niższa cena - kontakt z organizatorem
Lidia Wysocka
Koordynator projektu
e-mail: lidia.wysocka@software.com.pl
tel: +48 22/ 427 36 45
fax: +48 22/ 244 24 59Lidia Wysocka edytował(a) ten post dnia 04.08.09 o godzinie 09:41 -
Katarzyno,
Proszę o kontakt priv.
Lidia -
Zapraszam na szkolenie:
Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT
26-27 lutego 2009, Warszawa
Cel szkolenia:
Założeniem stron podpisujących umowę SLA jest wzajemne wspieranie sukcesu w biznesie, jednak źle sporządzona umowa jest kamieniem u nogi i często rodzi wiele nieporozumień.
Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.
Tematyka:
- wprowadzenie do SLA
- kiedy używać SLA
- identyfikacja kluczowych elementów efektywnego SLA
- jak wybrać najbardziej odpowiednie miary
- planowanie SLA
- efektywne zarządzanie umową SLA,
- przegląd SLA, a przegląd parametrów SLA
- kiedy umowa idzie źle, przerywanie umowy SLA
- kontrakt SLA
Odbiorcy szkolenia:
Program jest dedykowany:
- menedżerom odpowiedzialnym za dostawę i zarządzanie poziomem usług IT
- menedżerom odpowiedzialnym za dostawę usług IT dla klientów wewnętrznych
- osobom odpowiedzialnym za rozliczanie pracy działów wsparcia użytkownika
- osobom odpowiedzialnym za zakupy usług IT od dostawców zewnętrznych
Rejestracja: http://www.leadercenter.pl/prt/view/rejestracjasla08.html
Cena szkolenia: 2 800 PLN
Oferujemy 5% rabatu przy zgłoszeniu 2 osób i 10% przy zgłoszeniu 3.
Proponujemy Państwu również szkolenia zamknięte - cena takiego szkolenia jest uzależniona od wielkości grupy (10-20 osób).
Jeżeli są Państwo zainteresowani proszę o kontakt z organizatorem:
Lidia Wysocka
lidia.wysocka@software.com.pl
tel. 022 427 36 45 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Kobiety Przedsiębiorcze
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Inteligencja jest sexy