Krzysztof Sandomierz

Asystent ds. Obsługi Klienta, Opus Trust Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

JIRA Kanban Microsoft Office MS Project SAP Prince2 Foundation

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lionbridge
Koordynator projektów
Koordynowanie projektów tłumaczeniowych: współpraca z klientem; planowanie zasobów i ich alokacja; tworzenie harmonogramów; monitorowanie postępu prac i efektywności wykorzystania zasobów; nadzór nad wykorzystaniem budżetu; konsultowanie oraz koordynowanie pracy poszczególnych zespołów projektowych; ustalanie priorytetów zadań; rozwiązywanie bieżących problemów; prowadzenie szkoleń na poziomie operacyjnym i tworzenie instrukcji obsługi poszczególnych aplikacji; wdrażanie nowych narzędzi do optymalizacji procesów (TMS, KanbanFlow); praca w języku angielskim.
Mercer (Polska) Sp. z.o.o.
Administration Assistant
Wsparcie zespołu konsultantów na rynku europejskim obejmujące m.in.: fakturowanie oraz zapewnienie zgodności projektów w ramach korporacyjnych systemów finansowych; bieżące rozwiązywanie problemów; koordynowanie komunikacji wewnętrznej (w tym przygotowywanie prezentacji, raportów z konferencji i Newsletterów); analiza danych; wspieranie procesu wdrażania systemu JIRA; praca w międzynarodowym środowisku;.
Orange Polska S.A.
Analityk
Praca dla firmy telekomunikacyjnej w ramach outsourcingu: wsparcie w zakresie prac dotyczących prowadzenia projektów, w tym analiza dokumentacji; przygotowywanie prezentacji oraz projektów dokumentów; organizowanie spotkań; uczestniczenie w spotkaniach oraz sporządzanie notatek; koordynowanie telekonferencji biznesowych; samodzielne opracowywanie analiz i raportów zgodnie z określonymi założeniami; prace informatyczne o wyższym poziomie złożoności niż wprowadzanie danych; archiwizacja; bieżące wsparcie zespołu Project Menedżerów
Logo
Asystent ds. obsługi Klienta biznesowego
Opus Trust Sp. z o.o.
Ustalanie bieżących potrzeb Klienta (telefonicznie oraz mailowo); wsparcie administracyjne działu; przygotowywanie ofert i udział w negocjacjach z Klientem; aktywne podejście do rozwiązywania problemów Klienta; obsługa transakcji zlecanych przez Klienta; odpowiedzialność za terminową realizację zleceń Klienta; budowanie i utrzymanie dobrych relacji biznesowych z Klientem; odpowiedzialność za kompletowanie dokumentacji Klienta związanej ze zlecanymi transakcjami; wsparcie dla wszystkich działów i podmiotów Grupy Opus w kontaktach z Klientem

Szkolenia i kursy

Prince 2 Foundation
Business English Certificate- Higher

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Europeistyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

film, narty, koszykówka, historia, lotnictwo, motoryzacja, varsavianistyka, współczesna urbanistyka, turystyka krajoznawcza, pływanie, militaria

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).