Umiejętności
Kreatywne rozwiązania
Prawo jazdy
Szkolenia pracowników
Rozwój osobisty
Zarządzanie personelem
planowanie
Rozwój produktu
Szkolenia produktowe
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie transportem
Sprzedaż
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Motywacja siebie i innych
Delegowanie zadań i kontrola
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowych i jakościowych w podległym regionie (Warszawa , Siedlce i okolice, Terespol) w sektorze klientów hurtowych, detalicznych i sieciowych, m.in.: zarządzanie zespołem 8 Przedstawicieli Handlowych i 1 Starszym Przedstawicielem Handlowym ds. klientów kluczowych i hurtu, obsługa Autoryzowanych Dystrybutorów, monitorowanie i egzekwowanie standardów merchandisingowych u klientów, efektywne gospodarowanie powierzonymi budżetami ,nadzór nad przebiegiem i jakością wdrażanych promocji , dbałość o utrzymanie dobrych relacji z obsługiwanymi klientami w regionie , rozwój zespołu .
Regionalny Kierownik Sprzedaży (ASM)
Realizacja planów w podległym regionie (Warszawa i okolice) w sektorze klientów hurtowych, detalicznych i sieciowych, m.in.: zarządzanie zespołem Przedstawicieli Handlowych, obsługa Autoryzowanych Dystrybutorów, monitorowanie i egzekwowanie standardów merchandisingowych u klientów , kontrolowanie i efektywne gospodarowanie powierzonymi budżetami ,nadzór nad przebiegiem i jakością wdrażanych promocji , dbałość o utrzymanie dobrych relacji z obsługiwanymi klientami w regionie ,prowadzenie szkoleń dla Przedstawicieli handlowych podnoszących ich kwalifikacje.
Terytorialny Kierownik Sprzedaży (ASM)
Rozwijanie siatki dystrybucji na podległym terenie w kanale tradycyjnym i hurtowym, m.in.: realizacja planów sprzedażowych jak i dystrybucyjnych, analiza rynku pod kątem konkurencji, budowanie strategii rozwoju krótko i długo okresowych, zarządzanie realizacją celów strategicznych i operacyjnych, określanie i wdrażanie procedur optymalizujących efektywność biznesową.
Zbudowanie i zarządzanie 6 – osobowym zespołem przedstawicieli handlowych oraz 12 dystrybutorów, m.in.: rekrutacja, wdrażanie nowych pracowników, budowanie zaangażowania w zespole poprzez klarowne ustalanie celów i skuteczne motywowanie do ich osiągania, ocena i rozwój kompetencji podwładnych (na terenie woj. mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, część lubelskiego).
Zbudowanie i zarządzanie 6 – osobowym zespołem przedstawicieli handlowych oraz 12 dystrybutorów, m.in.: rekrutacja, wdrażanie nowych pracowników, budowanie zaangażowania w zespole poprzez klarowne ustalanie celów i skuteczne motywowanie do ich osiągania, ocena i rozwój kompetencji podwładnych (na terenie woj. mazowieckiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, część lubelskiego).
Kierownik ds. Dystrybucji
Zbudowanie i zarządzanie 8 – osobowym zespołem (na terenie woj. mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego).
Konsekwentna realizacja planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym i hurtowym, m.in.: kreowanie polityki handlowej, realizacja planów sprzedażowych jak i dystrybucyjnych, ustalanie poziomu marży handlowej oraz portfolio produktów, koordynowanie działań wizerunkowych firmy, nadzór nad realizacją akcji promocyjnych i marketingowych, przejmowanie rynku od konkurencji.
Konsekwentna realizacja planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym i hurtowym, m.in.: kreowanie polityki handlowej, realizacja planów sprzedażowych jak i dystrybucyjnych, ustalanie poziomu marży handlowej oraz portfolio produktów, koordynowanie działań wizerunkowych firmy, nadzór nad realizacją akcji promocyjnych i marketingowych, przejmowanie rynku od konkurencji.
Kierownik ds. Detalu
Zarządzanie 12 – osobowym zespołem, m.in.: rekrutacja, wdrażanie nowych pracowników, budowanie zaangażowania w zespole poprzez klarowne ustalanie celów i skuteczne motywowanie do ich osiągania, ocena i rozwój kompetencji podwładnych.
Konsekwentna realizacja planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym i HORECA. Rezultat: wyprowadzenie objętego regionu z ostatniego, 4. miejsca w dystrykcie na 1. miejsce, utrzymanie pozycji lidera do końca współpracy, zwiększenie portfela klientów z 480 klientów (2004 rok) do 800 klientów (2007 rok)
Konsekwentna realizacja planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym i HORECA. Rezultat: wyprowadzenie objętego regionu z ostatniego, 4. miejsca w dystrykcie na 1. miejsce, utrzymanie pozycji lidera do końca współpracy, zwiększenie portfela klientów z 480 klientów (2004 rok) do 800 klientów (2007 rok)
Referent ds. Transportu
Zarzadzanie gospodarką magazynową centrum dystrybucyjnego, m.in.: zapewnienie ciągłości dostawy z browaru do centrum dystrybucji, kontrola FIFO oraz terminów przydatności, zarządzanie flotą 8 samochodów dostawczych oraz koordynacja pracy 19 kierowców (ustalanie grafiku pracy, trasówek, etc.)
Przedstawiciel handlowy
Generalny Dystrybutor Elbrewery Company LTD ETC-Dystrybucja Sp. z o.o.
Obsługa klientów detalicznych oraz HORECA na terenie byłego woj. siedleckiego.
Realizacja planów sprzedażowych, standardów merchandisingowych na obsługiwanych sklepach.
Organizacja akcji promocyjnych - rozliczanie ich.
Windykacja należności.
Realizacja planów sprzedażowych, standardów merchandisingowych na obsługiwanych sklepach.
Organizacja akcji promocyjnych - rozliczanie ich.
Windykacja należności.
Szkolenia i kursy
Akademia Trenerów Biznesu – Charyzma w Pracy Trenera – 12.2012 (Marschall Polska)
Akademia Trenerów Biznesu – Trener Sprzedaży – 08.2012 (Marschall Polska)
Akademia Trenerów Biznesu – Warsztat pracy trenera cz. 1 – 05.2012 (Marschall Polska )
Train the Trainer - format pokonywania zastrzeżeń - 09.2011 (Marschall Polska )
Coaching on the job - 08.2011 (Marschall Polska)
Skuteczny Manager - warsztaty umiejętności managera - 10.2008 (McHayes&Steward Group)
Skuteczny Manager. Użyteczne algorytmy, zarządzanie, motywowanie i rozwój - 04.2008 (McHayes&Steward Group)
Zarządzanie zmianą - 04.2008 (4 Results)
Zarządzanie zespołem handlowym (budowanie zespołu) - 02.2008 (McHayes&Steward Group)
Otwarta komunikacja - 04.2007 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Metodyka Zarządzania cz.2 - 01.2007 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Sztuka prezentacji - 01.2007 - (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Warsztat aktywnego słuchania - 09.2006 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Metodyka Zarządzania cz.1 - 06.2005 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Trening Asertywności - 01.2005 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Skuteczna sprzedaż - 04.2001 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Akademia Trenerów Biznesu – Trener Sprzedaży – 08.2012 (Marschall Polska)
Akademia Trenerów Biznesu – Warsztat pracy trenera cz. 1 – 05.2012 (Marschall Polska )
Train the Trainer - format pokonywania zastrzeżeń - 09.2011 (Marschall Polska )
Coaching on the job - 08.2011 (Marschall Polska)
Skuteczny Manager - warsztaty umiejętności managera - 10.2008 (McHayes&Steward Group)
Skuteczny Manager. Użyteczne algorytmy, zarządzanie, motywowanie i rozwój - 04.2008 (McHayes&Steward Group)
Zarządzanie zmianą - 04.2008 (4 Results)
Zarządzanie zespołem handlowym (budowanie zespołu) - 02.2008 (McHayes&Steward Group)
Otwarta komunikacja - 04.2007 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Metodyka Zarządzania cz.2 - 01.2007 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Sztuka prezentacji - 01.2007 - (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Warsztat aktywnego słuchania - 09.2006 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Metodyka Zarządzania cz.1 - 06.2005 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Trening Asertywności - 01.2005 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Skuteczna sprzedaż - 04.2001 (dział szkoleń Grupa Żywiec)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
MS Office: zaawansowany użytkownik
Prawo jazdy: kat. A i B
Prawo jazdy: kat. A i B
Grupy
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.