Krzysztof Pudłowski

Starszy specjalista do spraw obsługi klienta PM
Sulejów, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Thunderbird Obsługa urządzeń biurowych Sprzedaż bezpośrednia Microsoft Dynamics AX Umiejętność budowania i utrzymywania relacji biznesowych Prawo jazdy kat B Negocjacje z dostawcami Sprzedaż B2B praca w zespole komunikatywność Budowanie relacji z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy specjalista do spraw obsługi klienta
EDC Expert in direct communication
identyfikacja potrzeb klientów; utrzymywanie stałych relacji z klientami; pośredniczenie między klientem, działem IT oraz produkcją; utrzymywanie odpowiednich zapasów materiałów produkcyjnych; przygotowanie harmonogramów realizacji zleceń dla klientów; przygotowywanie ofert cenowych; przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje; rozwiązywanie problemów powstałych podczas produkcji; uczestnictwo w audytach klientów, prowadzenie projektów, uczestnictwo we wdrażaniu nowych klientów
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca klienta
sprzedaż produktów bankowych, obsługa posprzedażna, monitoring i windykacja
Santander Consumer Bank S.A.
Doradca klienta
sprzedaż kredytów hipotecznych i gotówkowych, obsługa klienta

Edukacja

Logo
Finanse i bankowość, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Technikum Elektroniczne, średnie
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.