Krzysztof Murawski

Managing Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Budżety Biznes planowanie biznesu Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Analiza konkurencji Negocjacje kontraktu Sprzedaż bezpośrednia Prognozowanie Sprzedaż międzynarodowa Zarządzanie kluczowymi klientami Przywództwo Logistyka Zarządzanie Management Consulting Analiza rynku Marketing zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje New Business Development Project Management Projective Projekty Public Relations Publikacje Rekrutacja Sales Zarządzanie Sprzedażą Planowanie strategiczne Strategia wycenianie Zarządzanie zespołem Obsługa klienta customer relations

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Managing Director
EDATA POLSKA Sp. z o.o.
area of responsibility: the entire country (Country Manager), brands: Farex, Sulux

- supervision and settlement of sales in dealer distribution network;
- closely monitoring the operating and financial results againts plans and budgets;
- creating sales plans as guidelines for supply planning (manufacturing in China);
- develop the company's strategy towards the profitable growth in the medium and long term future;
- representation of the company interests and objectives in Poland on the basis of power of attorney;
- overall organization and supervision of the Polish branch operation (owner: Edata International based in Istanbul).
Logo
Owner
CALUNA
Business Consulting & Management
POSNET POLSKA S.A.
Sales Director - Interim Management
area of responsibility: the entire country, brands: Posnet, Honeywell, Elo, Digi, 6 branches, Regional Representatives, dealer network, Marketing & Telemarketing

- monitoring and accounting of sales in dealer distribution network (about 1700 dealers), Regional Representatives and 6 branches,
- organizing and supervising the work of departments in Headquarters Company,
- setting and enforcing policy-margin cost,
- create sales planes as a guide to production plans
Grupa Grass Sp. z o.o.
Sales Director, Traditional & DIY Market
area of responsibility: the entire country, brands: Imperial, Imperial Studio Collection and Ravanson,
Traditional Market & DIY

- building sales & marketing structure and designing distribution nets,
- formulating aims to create a new brand of bathroom furnishing
- supervision and management of sales representatives,
- coordinating the launch of new products on the Polish market,
- making a price & margin policy on the Polish market,
- making & realization of Sales BGT responsibility for P&L managed department,
- supervision of marketing costs regarding managed brands
Sanitec Koło
Sales Manager
- nadzorowanie i wspieranie pracy Przedstawicieli Regionalnych,
- koordynowanie wdrażania nowych produktów na polski rynek,
- ustalanie polityki cenowo-marżowej na polskim rynku,
- nadzorowanie zmian asortymentowych,
- nadzorowanie wydatków marketingowych, dotyczących zarządzanych marek produktów,
- dobór i wyszkolenie kadry handlowej,
- prowadzenie wybranych szkoleń w ramach Europejskiego Funduszu Spójności (EFS) – status trenera szkoleń certyfikowanych przez UE.
Sanitec Koło
Sales Representative
- pozyskanie Klientów dla nowowprowadzanej niemieckiej marki KORALLE (produkty luksusowego wyposażenia łazienek),
- organizacja sieci ekspozycji i sprzedaży,
- szkolenia techniczne dla pozyskanych Klientów,
- prezentacje dla Architektów branży sanitarnej,
- utrzymanie sieci pozyskanych Klientów.
Logo
Owner
Trance
- transport service
- organization of logistic external sales structures for gastronomic enterprises
- direct sales

Szkolenia i kursy

Grudzień 2013 – MS Excel dla średniozaawansowanych – Forum Szkoleniowe;
Czerwiec 2012 - "No Entry - Bez Wejścia" - Magnus Consulting;
Maj 2009 – Rozwój umiejętności menedżerskich: „Wywieranie wpływu, budowanie autorytetu” – Sharky&Sharky;
Luty 2009 – Rozwój umiejętności menedżerskich: „Techniki prezentacji i autoprezentacji” – Sharky&Sharky;
Grudzień 2007 – Rozwój Kompetencji Zarządzania Sprzedażą – Persona;
Lipiec 2006 – Trening Zarządzania Czasem – Homo Creatore;
Czerwiec 2006 – Trening Komunikacji Asertywnej – Homo Creatore;
Luty 2006 – „Efektywna Komunikacja podczas wystąpień publicznych” – IDEA! Management Consulting;
Październik 2005 – Warsztat „Qualiteam” i Zarządzanie projektami – IDEA! Management Consulting;
Październik 2002 – Techniki Negocjacji – TMI Polska;
Wrzesień 2001 – Projekt Usprawniania Procesów – RBG Polska;
Kwiecień 2001 – Budowanie Relacji z Klientami – Kalkstein Corporate Training;
Listopad 1999 – Efektywne Techniki Sprzedaży – Ośrodek Treningu Kierowniczego i Ekonomicznego „OTREK”, Wrocławska Szkoła Zarządzania;
Październik 1998 – Komunikacja i obsługa Klienta – Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

- Foto,
- Audio-Video,
- Hi-Fi,
- IT.