Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Budżety
Biznes
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Analiza konkurencji
Negocjacje kontraktu
Sprzedaż bezpośrednia
Prognozowanie
Sprzedaż międzynarodowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Przywództwo
Logistyka
Zarządzanie
Management Consulting
Analiza rynku
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Projective
Projekty
Public Relations
Publikacje
Rekrutacja
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Strategia
wycenianie
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
customer relations
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Managing Director
EDATA POLSKA Sp. z o.o.
area of responsibility: the entire country (Country Manager), brands: Farex, Sulux
- supervision and settlement of sales in dealer distribution network;
- closely monitoring the operating and financial results againts plans and budgets;
- creating sales plans as guidelines for supply planning (manufacturing in China);
- develop the company's strategy towards the profitable growth in the medium and long term future;
- representation of the company interests and objectives in Poland on the basis of power of attorney;
- overall organization and supervision of the Polish branch operation (owner: Edata International based in Istanbul).
- supervision and settlement of sales in dealer distribution network;
- closely monitoring the operating and financial results againts plans and budgets;
- creating sales plans as guidelines for supply planning (manufacturing in China);
- develop the company's strategy towards the profitable growth in the medium and long term future;
- representation of the company interests and objectives in Poland on the basis of power of attorney;
- overall organization and supervision of the Polish branch operation (owner: Edata International based in Istanbul).
Sales Director - Interim Management
area of responsibility: the entire country, brands: Posnet, Honeywell, Elo, Digi, 6 branches, Regional Representatives, dealer network, Marketing & Telemarketing
- monitoring and accounting of sales in dealer distribution network (about 1700 dealers), Regional Representatives and 6 branches,
- organizing and supervising the work of departments in Headquarters Company,
- setting and enforcing policy-margin cost,
- create sales planes as a guide to production plans
- monitoring and accounting of sales in dealer distribution network (about 1700 dealers), Regional Representatives and 6 branches,
- organizing and supervising the work of departments in Headquarters Company,
- setting and enforcing policy-margin cost,
- create sales planes as a guide to production plans
Sales Director, Traditional & DIY Market
area of responsibility: the entire country, brands: Imperial, Imperial Studio Collection and Ravanson,
Traditional Market & DIY
- building sales & marketing structure and designing distribution nets,
- formulating aims to create a new brand of bathroom furnishing
- supervision and management of sales representatives,
- coordinating the launch of new products on the Polish market,
- making a price & margin policy on the Polish market,
- making & realization of Sales BGT responsibility for P&L managed department,
- supervision of marketing costs regarding managed brands
Traditional Market & DIY
- building sales & marketing structure and designing distribution nets,
- formulating aims to create a new brand of bathroom furnishing
- supervision and management of sales representatives,
- coordinating the launch of new products on the Polish market,
- making a price & margin policy on the Polish market,
- making & realization of Sales BGT responsibility for P&L managed department,
- supervision of marketing costs regarding managed brands
Sales Manager
- nadzorowanie i wspieranie pracy Przedstawicieli Regionalnych,
- koordynowanie wdrażania nowych produktów na polski rynek,
- ustalanie polityki cenowo-marżowej na polskim rynku,
- nadzorowanie zmian asortymentowych,
- nadzorowanie wydatków marketingowych, dotyczących zarządzanych marek produktów,
- dobór i wyszkolenie kadry handlowej,
- prowadzenie wybranych szkoleń w ramach Europejskiego Funduszu Spójności (EFS) – status trenera szkoleń certyfikowanych przez UE.
- koordynowanie wdrażania nowych produktów na polski rynek,
- ustalanie polityki cenowo-marżowej na polskim rynku,
- nadzorowanie zmian asortymentowych,
- nadzorowanie wydatków marketingowych, dotyczących zarządzanych marek produktów,
- dobór i wyszkolenie kadry handlowej,
- prowadzenie wybranych szkoleń w ramach Europejskiego Funduszu Spójności (EFS) – status trenera szkoleń certyfikowanych przez UE.
Sales Representative
- pozyskanie Klientów dla nowowprowadzanej niemieckiej marki KORALLE (produkty luksusowego wyposażenia łazienek),
- organizacja sieci ekspozycji i sprzedaży,
- szkolenia techniczne dla pozyskanych Klientów,
- prezentacje dla Architektów branży sanitarnej,
- utrzymanie sieci pozyskanych Klientów.
- organizacja sieci ekspozycji i sprzedaży,
- szkolenia techniczne dla pozyskanych Klientów,
- prezentacje dla Architektów branży sanitarnej,
- utrzymanie sieci pozyskanych Klientów.
Szkolenia i kursy
Grudzień 2013 – MS Excel dla średniozaawansowanych – Forum Szkoleniowe;
Czerwiec 2012 - "No Entry - Bez Wejścia" - Magnus Consulting;
Maj 2009 – Rozwój umiejętności menedżerskich: „Wywieranie wpływu, budowanie autorytetu” – Sharky&Sharky;
Luty 2009 – Rozwój umiejętności menedżerskich: „Techniki prezentacji i autoprezentacji” – Sharky&Sharky;
Grudzień 2007 – Rozwój Kompetencji Zarządzania Sprzedażą – Persona;
Lipiec 2006 – Trening Zarządzania Czasem – Homo Creatore;
Czerwiec 2006 – Trening Komunikacji Asertywnej – Homo Creatore;
Luty 2006 – „Efektywna Komunikacja podczas wystąpień publicznych” – IDEA! Management Consulting;
Październik 2005 – Warsztat „Qualiteam” i Zarządzanie projektami – IDEA! Management Consulting;
Październik 2002 – Techniki Negocjacji – TMI Polska;
Wrzesień 2001 – Projekt Usprawniania Procesów – RBG Polska;
Kwiecień 2001 – Budowanie Relacji z Klientami – Kalkstein Corporate Training;
Listopad 1999 – Efektywne Techniki Sprzedaży – Ośrodek Treningu Kierowniczego i Ekonomicznego „OTREK”, Wrocławska Szkoła Zarządzania;
Październik 1998 – Komunikacja i obsługa Klienta – Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Czerwiec 2012 - "No Entry - Bez Wejścia" - Magnus Consulting;
Maj 2009 – Rozwój umiejętności menedżerskich: „Wywieranie wpływu, budowanie autorytetu” – Sharky&Sharky;
Luty 2009 – Rozwój umiejętności menedżerskich: „Techniki prezentacji i autoprezentacji” – Sharky&Sharky;
Grudzień 2007 – Rozwój Kompetencji Zarządzania Sprzedażą – Persona;
Lipiec 2006 – Trening Zarządzania Czasem – Homo Creatore;
Czerwiec 2006 – Trening Komunikacji Asertywnej – Homo Creatore;
Luty 2006 – „Efektywna Komunikacja podczas wystąpień publicznych” – IDEA! Management Consulting;
Październik 2005 – Warsztat „Qualiteam” i Zarządzanie projektami – IDEA! Management Consulting;
Październik 2002 – Techniki Negocjacji – TMI Polska;
Wrzesień 2001 – Projekt Usprawniania Procesów – RBG Polska;
Kwiecień 2001 – Budowanie Relacji z Klientami – Kalkstein Corporate Training;
Listopad 1999 – Efektywne Techniki Sprzedaży – Ośrodek Treningu Kierowniczego i Ekonomicznego „OTREK”, Wrocławska Szkoła Zarządzania;
Październik 1998 – Komunikacja i obsługa Klienta – Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- Foto,
- Audio-Video,
- Hi-Fi,
- IT.
- Audio-Video,
- Hi-Fi,
- IT.