Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Sprzedaży
> Zapewnienie efektywnej realizacji zadań przez przydzieloną grupę oddziałów i pośredników funkcjonujących na rynku lokalnym oraz wspierania dyrektora regionu w nadzorze nad tymi oddziałami.
> Wspieranie kadry kierowniczej oddziałów w realizacji zadań sprzedażowych, w tym przyjętego planu działań biznesowych.
>Monitorowanie i aktywizowanie realizacji zadań przez oddziały, w szczególności sprzedażowych, oraz bieżące przekazywanie do oddziałów informacji i raportów z oceną osiąganych wyników.
> Identyfikowanie oraz analiza problemów w funkcjonowaniu oddziałów na podstawie otrzymywanych raportów i obserwacji własnych, w szczególności zagrażających realizacji nałożonych na oddziały zadań oraz inicjowanie i udział w działaniach naprawczych w tym zakresie.
> Monitorowanie realizacji standardów jakości obsługi Klientów oraz koordynacja i nadzór nad programami poprawy jakości obsługi.
> Udział w kształtowaniu i zapewnianiu funkcjonowania sieci pośredników, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku w tym zakresie, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych pośredników do współprac.
> Wspieranie kadry kierowniczej oddziałów w realizacji zadań sprzedażowych, w tym przyjętego planu działań biznesowych.
>Monitorowanie i aktywizowanie realizacji zadań przez oddziały, w szczególności sprzedażowych, oraz bieżące przekazywanie do oddziałów informacji i raportów z oceną osiąganych wyników.
> Identyfikowanie oraz analiza problemów w funkcjonowaniu oddziałów na podstawie otrzymywanych raportów i obserwacji własnych, w szczególności zagrażających realizacji nałożonych na oddziały zadań oraz inicjowanie i udział w działaniach naprawczych w tym zakresie.
> Monitorowanie realizacji standardów jakości obsługi Klientów oraz koordynacja i nadzór nad programami poprawy jakości obsługi.
> Udział w kształtowaniu i zapewnianiu funkcjonowania sieci pośredników, zgodnie z odrębnymi przepisami wewnętrznymi Banku w tym zakresie, w szczególności poprzez pozyskiwanie nowych pośredników do współprac.
Dyrektor ds. zarządzania sprzedażą - Makroregion Południowo-Wschodni
> Odpowiedzialność za rozwój i wdrażanie strategii (w zakresie sprzedaży oraz marketingu) w segmencie Klienta Masowego.
>Analiza trendów na rynku bankowym i finansowym oraz badanie konkurencji, identyfikowanie potrzeb Klientów Masowych poprzez zlecane badania i ankietowanie Klientów.
> Wsparcie sieci oddziałów w zwiększaniu wyników sprzedażowych i realizowanej marży netto poprzez udoskonalanie i wdrażanie procesów mających wpływ na przychody Banku w Segmencie Klienta Masowego.
>Realizacja działań i projektów, których celem jest wzrost wartości segmentu klientów masowych oraz osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku w tym segmencie.
> Współodpowiedzialność z jednostkami szkoleniowymi za opracowanie zakresu merytorycznego oraz zdefiniowanie grupy odbiorców oraz planu szkoleń w zakresie produktów dla Klienta Masowego.
>Zapewnianie odpowiednich standardów obsługi klienta m.in. poprzez analizę wyników badań dotyczących tego obszaru oraz przygotowanie adekwatnych działań.
>Zapewnianie efektywności i dochodowości sprzedaży w oparciu o analizę wyników sprzedaży oraz statystyk dotyczących procesów wspierających sprzedaż.
>Rekomendowanie zmian i modyfikacji systemów premiowych, opracowywanie i prowadzenie konkursów dla doradców.
>Inicjowanie i koordynacja działań mikromarketingowych oraz kampanii CRM w celu realizacji założonego planu sprzedaży.
>Współpraca z jednostkami centralnymi m.in. w zakresie kontroli, narzędzi, baz użytkowanych przez doradców, procesów akwizycji i obsługi klientów.
>Reprezentacja makroregionu w projektach bankowych.
>Prowadzenie działań rozwojowych, podnoszących kompetencje pracowników i menedżerów t.j. organizacja i prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz indywidualnych treningów na stanowisku pracy.
>Przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż i efektywność Doradców (raporty, monitoringi, bazy Klientów itp.).
>Współpraca z jednostkami centralnymi w zakresie usprawniania i upraszczania procesów sprzedażowych i posprzedażowych.
>Analiza trendów na rynku bankowym i finansowym oraz badanie konkurencji, identyfikowanie potrzeb Klientów Masowych poprzez zlecane badania i ankietowanie Klientów.
> Wsparcie sieci oddziałów w zwiększaniu wyników sprzedażowych i realizowanej marży netto poprzez udoskonalanie i wdrażanie procesów mających wpływ na przychody Banku w Segmencie Klienta Masowego.
>Realizacja działań i projektów, których celem jest wzrost wartości segmentu klientów masowych oraz osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku w tym segmencie.
> Współodpowiedzialność z jednostkami szkoleniowymi za opracowanie zakresu merytorycznego oraz zdefiniowanie grupy odbiorców oraz planu szkoleń w zakresie produktów dla Klienta Masowego.
>Zapewnianie odpowiednich standardów obsługi klienta m.in. poprzez analizę wyników badań dotyczących tego obszaru oraz przygotowanie adekwatnych działań.
>Zapewnianie efektywności i dochodowości sprzedaży w oparciu o analizę wyników sprzedaży oraz statystyk dotyczących procesów wspierających sprzedaż.
>Rekomendowanie zmian i modyfikacji systemów premiowych, opracowywanie i prowadzenie konkursów dla doradców.
>Inicjowanie i koordynacja działań mikromarketingowych oraz kampanii CRM w celu realizacji założonego planu sprzedaży.
>Współpraca z jednostkami centralnymi m.in. w zakresie kontroli, narzędzi, baz użytkowanych przez doradców, procesów akwizycji i obsługi klientów.
>Reprezentacja makroregionu w projektach bankowych.
>Prowadzenie działań rozwojowych, podnoszących kompetencje pracowników i menedżerów t.j. organizacja i prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz indywidualnych treningów na stanowisku pracy.
>Przygotowywanie narzędzi wspierających sprzedaż i efektywność Doradców (raporty, monitoringi, bazy Klientów itp.).
>Współpraca z jednostkami centralnymi w zakresie usprawniania i upraszczania procesów sprzedażowych i posprzedażowych.
Doradca Klienta Zamożnego
- Obsługa klientów zamożnych w zakresie wspierania decyzji inwestycyjnych i kredytowych.
- Analiza potrzeb klientów i pomoc w zakresie budowania portfeli inwestycyjnych opartych na indywidualnych celach i oczekiwanych stopach zwrotu.
- Pomoc w kompletowaniu dokumentów i wstępna obsługa wniosku kredytowego dla kredytów hipotecznych.
Reasumując moja praca polega na oferowanie nietuzinkowego , opartego na bezpośrednich relacjach, podejścia do klienta polegającego na proponowaniu mu najwyższej jakości produktów oraz wysokiego poziomu obsługi.
- Analiza potrzeb klientów i pomoc w zakresie budowania portfeli inwestycyjnych opartych na indywidualnych celach i oczekiwanych stopach zwrotu.
- Pomoc w kompletowaniu dokumentów i wstępna obsługa wniosku kredytowego dla kredytów hipotecznych.
Reasumując moja praca polega na oferowanie nietuzinkowego , opartego na bezpośrednich relacjach, podejścia do klienta polegającego na proponowaniu mu najwyższej jakości produktów oraz wysokiego poziomu obsługi.
Główny Specjalista w Wydziale Klienta Zamożnego.
Wsparcie placówek banku w zakresie wiedzy produktowej i ogólnoekonomicznej. Dokonywanie analiz i benchmarków. Udział w zespole opracowującym nowe rozwiązania dla linii. Samodzielne przygotowanie koncepcji nowych produktów finansowych z uwzględnieniem możliwości technicznych i finansowych oraz spodziewanego efektu dochodowego dla Banku.
wystawiono
Z Krzysztofem Makarewiczem miałem zaszczyt pracować od 2003 roku. Z podziwem mogłem obserwować jego bardzo szybki rozwój zawodowy i umacnianie kompetencji. Jest osobą o bardzo wysokim potencjale rozwojowym, a także umiejętności szybkiego adaptowania się w nowych warunkach, kreatywności, analitycznego myślenia i wysokiej kulturze osobistej. Krzysztof to osoba komunikatywna, która nie ma problemu z nawiązywaniem kontaktów międzyludzkich. Po 6. latach naszej współpracy mogę stwierdzić, że Krzysztof okazał się nie tylko profesjonalnym Doradcą Klienta, skutecznym Managerem i Liderem ale także wszechstronnym Ekspertem, który doskonale sprawdził się w pracy koncepcyjnej i zespołach projektowych.
Mam nadzieję, że jeszcze będziemy ze sobą pracować.
Mam nadzieję, że jeszcze będziemy ze sobą pracować.
kierownik placówki / Z-ce Dyrektora Centrum Finansowego
Realizacja celów sprzedazowych. Wspieranie, coaching, szkolenia pracowników zespołu. Raportowanie wyników, dokonywanie analiz i utrzymywanie wysokiego, dodatniego wyniku finansowego placówki. Pozyskiwanie klientów kluczowych. Opieka nad logistyczną stroną oddziału (zamówienia administracyjne, relacje z firmą sprzątającą, utrzymanie płynności i szybkości w przekazywaniu dokumentów do odpowiednich komórek Banku. Dotrzymywanie obowiązujących w prawie pracy zasad związanych z czasem pracy i urlopowaniem pracowników.
wystawiono
Krzysztof dał się poznać jako doskonały przywódca , zaangażowany w pracę i życie firmy. Jest osobą z której czerpie się wzory, która wzbudza zaufanie i buduje przyjacielskie relacje z klientami i współpracownikami.
Dla mnie Krzysztof to skarbnica wiedzy, ostoja spokoju i ogromny autorytet.
Dla mnie Krzysztof to skarbnica wiedzy, ostoja spokoju i ogromny autorytet.
Samodzielny konsultant do spraw sprzedaży i obsługi klientów.
Autoryzowany Przedstawiciel PLUS GSM - Relax s.c.
Sprzedaż telefonów i umów abonamentowych oraz obsługa telefonów w systemie pre-paid. Przyjmowanie telefonów do napraw gwarancyjnych, drobna pomoc techniczna dla klientów sieci Plus GSM, przyjmowanie reklamacji, opieka nad ekspozycją telefonów w salonie.
swing manager – kierownik zmianowy
Nadzór nad pracownikami zmiany. Koordynacja pracy poprzez delegowanie obowiązków i zapewnienie zaopatrzenia wymaganego do utrzymania produkcji sprzedawanych dań. Inwentaryzacje, zamawianie półproduktów, przygotowywanie grafików zgodnie z wyliczonym zapotrzebowaniem na pracowników.
Szkolenia i kursy
• Komunikacja interpersonalna.
• Psychologia konfliktu.
• Reeingeeniering w biznesie.
• Innowator Millennium I i II stopnia.
• Delegowanie zadań i zarządzanie czasem.
• Badanie jakości obsługi klienta w placówkach handlu detalicznego (LPP S.A.).
• Aktywna sprzedaż.
• Sprzedaż przez telefon.
• Coaching pracowników.
• Zasady funkcjonowania i sprzedaż funduszy hedgingowych.
• Psychologia konfliktu.
• Reeingeeniering w biznesie.
• Innowator Millennium I i II stopnia.
• Delegowanie zadań i zarządzanie czasem.
• Badanie jakości obsługi klienta w placówkach handlu detalicznego (LPP S.A.).
• Aktywna sprzedaż.
• Sprzedaż przez telefon.
• Coaching pracowników.
• Zasady funkcjonowania i sprzedaż funduszy hedgingowych.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
• Lotnictwo cywilne: konstrukcje samolotów pasażerskich, statystyki, historia i współczesny rozwój lotnictwa cywilnego oraz samo latanie.
• Gospodarka i wpływ na nią polityki i wiedzy ekonomicznej. Zachowania jednostek na tle globalnych zdarzeń społeczno-ekonomicznych.
• Gospodarka i wpływ na nią polityki i wiedzy ekonomicznej. Zachowania jednostek na tle globalnych zdarzeń społeczno-ekonomicznych.
Inne
• W okresie studiów stypendysta Fundacji Edukacyjnej Przedsiębiorczości.
• Czynne prawo jazdy kat. B.
• Znajomość obsługi PC ( Środowisko Windows, MS Office, budowa i zarządzanie stronami www, doświadczenie z programami biurowymi tj.: Firma++; ICBS; Altamira; Def3000; Profile)
• Umiejętność ciągłego uczenia się i oddanie pracy.
• Samodzielność, dyspozycyjność i gotowość do pracy na terenie całego kraju.
• Czynne prawo jazdy kat. B.
• Znajomość obsługi PC ( Środowisko Windows, MS Office, budowa i zarządzanie stronami www, doświadczenie z programami biurowymi tj.: Firma++; ICBS; Altamira; Def3000; Profile)
• Umiejętność ciągłego uczenia się i oddanie pracy.
• Samodzielność, dyspozycyjność i gotowość do pracy na terenie całego kraju.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
KARIERA
Grupa dla ludzi dla których słowo kariera nie ma brzmienia pejoratywnego, kojarzy się bardziej z takimi sytuacjami, jak awans, profesjonalizm czy rozwój, która jest specyficzną drogą profesjonalnego r