Krzysztof Bielecki

Jestem smutny i nudny
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
twórca, koordynator, konsultant, scenarzysta, prowadzący, wolny strzelec
Niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej (konsultacje oraz pełne realizacje), grywalizacja
W sumie pracowałem nad ponad 70 projektami, w większości były to przedsięwzięcia realizowane w przestrzeni miejskiej (przede wszystkim gry miejskie). Zajmuję się nimi zarówno hobbystycznie, jak i zawodowo, przygotowując bądź konsultując je na zlecenie rozmaitych instytucji, firm, agencji reklamowych, osób prywatnych. Zakres obowiązków od całkowitego projektowania i realizacji projektu, poprzez udział w grupach zadaniowych i burzach mózgów, po indywidualne konsultacje. Stopniowo odchodziłem od realizowania kompletnych projektów na rzecz konsultacji.
Jestem także twórcą projektu "Urban Playground", który wywołał lawinę podobnych inicjatyw w całym kraju, ochrzczonych przez media terminem gry miejskie.
Uniwersytet Warszawski
Prowadzący zajęcia z psychologii twórczości
Uniwersytet Warszawski
Logo
pełnomocnik wyborczy komitetu wyborczego, kandydat
Komitet Wyborczy Wyborców Krzysztofa Bieleckiego
Wszelkie sprawy związane z funkcjonowaniem komitetu wyborczego.
Logo
własne wydawnictwo
AIP SEMP
Ogarnianie wszystkiego.

Książkę popełniłem. Gruba jest. I papier ma niezły.

"Miasto to gra" się nazywa.

A jakiś czas później drugą - "Kod, czyli rzeczy, które zauważasz w mieście, gdy wpatrujesz się w nie odpowiednio długo".

W końcu też trzecią - "Raz na kilkaset lat".

A następnie czwartą - "Defekt pamięci".

Szczegóły:
- koncepcja marketingowa oraz jej wdrażanie: na poziomie produktu (jak dokładnie ma wyglądać książka - w najdrobniejszych detalach, od treści, po papier i rodzaj lakieru na okładce), promocji (reklama, niestandardowe rozwiązania, strona internetowa, spotkania autorskie), ceny (kalkulacja i ustalenie), dystrybucji (planowanie, negocjacje z partnerami, kontrola)
- koordynowanie pracy ekipy, uwikłanej w proces wydawniczy książki
- negocjowanie i finalizowanie umów z patronami medialnymi
- nawiązywanie relacji z dystrybutorami i utrzymywanie ich po wprowadzeniu książki na rynek
- formalności związane z procedurą pozyskiwania numeru ISBN, obowiązkowymi egzemplarzami bibliotecznymi i innymi związanymi z procesem wydawniczym
- finanse
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (oferty, presspacki, zwiastuny filmowe)
- utrzymywanie kontaktów z mediami
- współpraca z drukarnią
- skład i łamanie
- napisanie książki ;)
GfK Polonia
dział badań jakościowych
Przygotowywanie rekrutów i wejściówek
Scenariusze FGI, IDI i diad
Przygotowywanie ofert
Utrzymywanie kontaktu z klientem
Kontakt z działami realizacji badań i finansowymi
Selekcja badanych przed fokusem i kontakt z klientem w trakcie badania
Prowadzenie IDI
Dokształcanie się, czerpiąc z wiedzy bardziej doświadczonych badaczy :)
Logo
członek pionu marketingu
Stowarzyszenie Kompilacja Warszawska
Wtrącanie się do różnych projektów Stowarzyszenia, inspirowanie, wymyślanie... Przez pewien czas szefowanie pionowi marketingu.
Logo
pełnomocnik wyborczy komitetu wyborczego, kandydat
Kandydatura do Rady Miasta Stołecznego Warszawy
- projekt i wdrożenie strategii dla komitetu wyborczego
- tworzenie list wyborczych, rozmowy z potencjalnymi kandydatami
- koordynacja akcji zbierania podpisów oraz działań współpracowników
- obsługa prawna komitetu wyborczego
- obsługa finansowa komitetu wyborczego
- współpraca z konsultantami prawnymi
- stworzenie koncepcji spotu wyborczego (benefit listy wyborczej, unique selling point, reason to believe) i współpraca przy realizacji

W wyborach samorządowych w 2006 roku postanowiłem kandydować do Rady Warszawy, jednak nie chciałem kompromisów, więc zamiast wstępować do istniejącej partii zdecydowałem się założyć własny komitet wyborczy i wystartować z zerowym budżetem. Zająłem się wszelkimi formalnościami, zaplanowaniem strategii i skompletowaniem listy wyborczej. Co prawda nie udało mi się wejść do Rady Warszawy, ale w okręgu z którego kandydowałem uzyskałem 560 głosów poparcia (a cały komitet 629), a więc około 25% tego, co zdobyli tak zwani "zawodowi politycy z dużym budżetem", którym udało się wybory wygrać.

Szkolenia i kursy

Dużo tego było - od planowania strategicznego, przez metody badawcze, negocjacje, pracę z grupą, NLP, psychodramę, aż po hipnozę.

Również udział w konferencjach, zarówno jako jako prelegent (Zabawy Miastem 2007, PICNIC 2007 Amsterdam - Creativity & innovation in the media, technology and entertainment, Psychologia Reklamy 2008, gościnny wykład dla studentów socjologii UW w roku 2008, II miejsce na studenckiej sesji posterowej na Wydziale Psychologii UW w roku 2009, Miastograf Prequel 2009, Jawne Komplety 2009, TEDxWulkan 2010, wystąpienie w ramach cyklu spotkań Ośrodka Badań Przestrzeni Publicznej Miasto Sieć 2010, Muzeum Zabawek i Zabawy 2011, Bring Your Own Beamer 2012, Żydzi gdańscy 2012, Pecha Kucha Night #14 2013, Pecha Kucha Night #17 2014, mentor i juror na hackatonie Hackpizza), współorganizator (np. coroczne konferencje związane z reklamą organizowane przez SKN Moderator - 2004-2009), wolontariusz (np. Społeczne Aspekty Internetu 2005-2006), jak i zwykły uczestnik (wiele różnorodnych z zakresu marketingu, społeczności internetowych, psychologii - np. Psychologia w Reklamie Nowe Nurty 2006, Forum Praktyków Marketingu Miejsc 2008, Facebook Now 2009, TEDxWarsaw 2011, Ignite 1.0 2011, Ignite 2.0 2011, kurs "Profilowanie kryminalne nieznanych sprawców przestępstw - wprowadzenie" 2011).

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Polityki Wydawniczej i Księgarstwa, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie Marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia - specjalizacja psychologia ekonomiczna (badania, reklama, zachowania konsumenckie, negocjacje, marketing), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychologia - specjalizacja wspieranie rozwoju osobowości (warsztaty, szkolenia, treningi), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Psychologia - specjalizacja psychologia środowiskowa (relacje człowieka z przestrzenią), magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Pomagisterskie Zaoczne Studium Dziennikarstwa (spec. telewizyjna) - wolny słuchacz (niemożność studiowania bez dyplomu), studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski
Logo
Technik reklamy (państwowy egzamin ISCED 4), licencjackie
Akademia Reklamy
Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Sekrety, tajemnice, intrygi... A poza tym poszukiwanie tego, co nowe i nietypowe (skrajnie wysoki wynik na wymiarze "otwartość na doświadczenie" w kwestionariuszu osobowości NEO-FFI), poznawanie nowych ludzi, reklama, internet (szczególnie w wymiarze społecznym), przestrzeń miejska, seriale, podróżowanie

Organizacje

Szczypta formalnych (np. Mensa Polska, stowarzyszenie Kompilacja, pięć lat w kole naukowym psychologii ekonomicznej Moderator; v-ce prezes koła naukowego komunikacji społecznej PKS; członkostwo w kole naukowym psychologii sądowej; moderator w kilku społecznościach internetowych, online community manager w jednej z nich) i dwie garście nieformalnych (od redakcji dwóch gazetek szkolnych, przez amatorski teatr, po działające na ulicach miast anonimowe grupy twórcze, których nie wolno mi tutaj wymieniać).

Inne

:)

Grupy

362 wszystkich wypowiedzi
12 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie