Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
twórca, koordynator, konsultant, scenarzysta, prowadzący, wolny strzelec
Niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej (konsultacje oraz pełne realizacje), grywalizacja
W sumie pracowałem nad ponad 70 projektami, w większości były to przedsięwzięcia realizowane w przestrzeni miejskiej (przede wszystkim gry miejskie). Zajmuję się nimi zarówno hobbystycznie, jak i zawodowo, przygotowując bądź konsultując je na zlecenie rozmaitych instytucji, firm, agencji reklamowych, osób prywatnych. Zakres obowiązków od całkowitego projektowania i realizacji projektu, poprzez udział w grupach zadaniowych i burzach mózgów, po indywidualne konsultacje. Stopniowo odchodziłem od realizowania kompletnych projektów na rzecz konsultacji.
Jestem także twórcą projektu "Urban Playground", który wywołał lawinę podobnych inicjatyw w całym kraju, ochrzczonych przez media terminem gry miejskie.
Jestem także twórcą projektu "Urban Playground", który wywołał lawinę podobnych inicjatyw w całym kraju, ochrzczonych przez media terminem gry miejskie.
własne wydawnictwo
AIP SEMP
Ogarnianie wszystkiego.
Książkę popełniłem. Gruba jest. I papier ma niezły.
"Miasto to gra" się nazywa.
A jakiś czas później drugą - "Kod, czyli rzeczy, które zauważasz w mieście, gdy wpatrujesz się w nie odpowiednio długo".
W końcu też trzecią - "Raz na kilkaset lat".
A następnie czwartą - "Defekt pamięci".
Szczegóły:
- koncepcja marketingowa oraz jej wdrażanie: na poziomie produktu (jak dokładnie ma wyglądać książka - w najdrobniejszych detalach, od treści, po papier i rodzaj lakieru na okładce), promocji (reklama, niestandardowe rozwiązania, strona internetowa, spotkania autorskie), ceny (kalkulacja i ustalenie), dystrybucji (planowanie, negocjacje z partnerami, kontrola)
- koordynowanie pracy ekipy, uwikłanej w proces wydawniczy książki
- negocjowanie i finalizowanie umów z patronami medialnymi
- nawiązywanie relacji z dystrybutorami i utrzymywanie ich po wprowadzeniu książki na rynek
- formalności związane z procedurą pozyskiwania numeru ISBN, obowiązkowymi egzemplarzami bibliotecznymi i innymi związanymi z procesem wydawniczym
- finanse
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (oferty, presspacki, zwiastuny filmowe)
- utrzymywanie kontaktów z mediami
- współpraca z drukarnią
- skład i łamanie
- napisanie książki ;)
Książkę popełniłem. Gruba jest. I papier ma niezły.
"Miasto to gra" się nazywa.
A jakiś czas później drugą - "Kod, czyli rzeczy, które zauważasz w mieście, gdy wpatrujesz się w nie odpowiednio długo".
W końcu też trzecią - "Raz na kilkaset lat".
A następnie czwartą - "Defekt pamięci".
Szczegóły:
- koncepcja marketingowa oraz jej wdrażanie: na poziomie produktu (jak dokładnie ma wyglądać książka - w najdrobniejszych detalach, od treści, po papier i rodzaj lakieru na okładce), promocji (reklama, niestandardowe rozwiązania, strona internetowa, spotkania autorskie), ceny (kalkulacja i ustalenie), dystrybucji (planowanie, negocjacje z partnerami, kontrola)
- koordynowanie pracy ekipy, uwikłanej w proces wydawniczy książki
- negocjowanie i finalizowanie umów z patronami medialnymi
- nawiązywanie relacji z dystrybutorami i utrzymywanie ich po wprowadzeniu książki na rynek
- formalności związane z procedurą pozyskiwania numeru ISBN, obowiązkowymi egzemplarzami bibliotecznymi i innymi związanymi z procesem wydawniczym
- finanse
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (oferty, presspacki, zwiastuny filmowe)
- utrzymywanie kontaktów z mediami
- współpraca z drukarnią
- skład i łamanie
- napisanie książki ;)
dział badań jakościowych
Przygotowywanie rekrutów i wejściówek
Scenariusze FGI, IDI i diad
Przygotowywanie ofert
Utrzymywanie kontaktu z klientem
Kontakt z działami realizacji badań i finansowymi
Selekcja badanych przed fokusem i kontakt z klientem w trakcie badania
Prowadzenie IDI
Dokształcanie się, czerpiąc z wiedzy bardziej doświadczonych badaczy :)
Scenariusze FGI, IDI i diad
Przygotowywanie ofert
Utrzymywanie kontaktu z klientem
Kontakt z działami realizacji badań i finansowymi
Selekcja badanych przed fokusem i kontakt z klientem w trakcie badania
Prowadzenie IDI
Dokształcanie się, czerpiąc z wiedzy bardziej doświadczonych badaczy :)
pełnomocnik wyborczy komitetu wyborczego, kandydat
Kandydatura do Rady Miasta Stołecznego Warszawy
- projekt i wdrożenie strategii dla komitetu wyborczego
- tworzenie list wyborczych, rozmowy z potencjalnymi kandydatami
- koordynacja akcji zbierania podpisów oraz działań współpracowników
- obsługa prawna komitetu wyborczego
- obsługa finansowa komitetu wyborczego
- współpraca z konsultantami prawnymi
- stworzenie koncepcji spotu wyborczego (benefit listy wyborczej, unique selling point, reason to believe) i współpraca przy realizacji
W wyborach samorządowych w 2006 roku postanowiłem kandydować do Rady Warszawy, jednak nie chciałem kompromisów, więc zamiast wstępować do istniejącej partii zdecydowałem się założyć własny komitet wyborczy i wystartować z zerowym budżetem. Zająłem się wszelkimi formalnościami, zaplanowaniem strategii i skompletowaniem listy wyborczej. Co prawda nie udało mi się wejść do Rady Warszawy, ale w okręgu z którego kandydowałem uzyskałem 560 głosów poparcia (a cały komitet 629), a więc około 25% tego, co zdobyli tak zwani "zawodowi politycy z dużym budżetem", którym udało się wybory wygrać.
- tworzenie list wyborczych, rozmowy z potencjalnymi kandydatami
- koordynacja akcji zbierania podpisów oraz działań współpracowników
- obsługa prawna komitetu wyborczego
- obsługa finansowa komitetu wyborczego
- współpraca z konsultantami prawnymi
- stworzenie koncepcji spotu wyborczego (benefit listy wyborczej, unique selling point, reason to believe) i współpraca przy realizacji
W wyborach samorządowych w 2006 roku postanowiłem kandydować do Rady Warszawy, jednak nie chciałem kompromisów, więc zamiast wstępować do istniejącej partii zdecydowałem się założyć własny komitet wyborczy i wystartować z zerowym budżetem. Zająłem się wszelkimi formalnościami, zaplanowaniem strategii i skompletowaniem listy wyborczej. Co prawda nie udało mi się wejść do Rady Warszawy, ale w okręgu z którego kandydowałem uzyskałem 560 głosów poparcia (a cały komitet 629), a więc około 25% tego, co zdobyli tak zwani "zawodowi politycy z dużym budżetem", którym udało się wybory wygrać.
Szkolenia i kursy
Dużo tego było - od planowania strategicznego, przez metody badawcze, negocjacje, pracę z grupą, NLP, psychodramę, aż po hipnozę.
Również udział w konferencjach, zarówno jako jako prelegent (Zabawy Miastem 2007, PICNIC 2007 Amsterdam - Creativity & innovation in the media, technology and entertainment, Psychologia Reklamy 2008, gościnny wykład dla studentów socjologii UW w roku 2008, II miejsce na studenckiej sesji posterowej na Wydziale Psychologii UW w roku 2009, Miastograf Prequel 2009, Jawne Komplety 2009, TEDxWulkan 2010, wystąpienie w ramach cyklu spotkań Ośrodka Badań Przestrzeni Publicznej Miasto Sieć 2010, Muzeum Zabawek i Zabawy 2011, Bring Your Own Beamer 2012, Żydzi gdańscy 2012, Pecha Kucha Night #14 2013, Pecha Kucha Night #17 2014, mentor i juror na hackatonie Hackpizza), współorganizator (np. coroczne konferencje związane z reklamą organizowane przez SKN Moderator - 2004-2009), wolontariusz (np. Społeczne Aspekty Internetu 2005-2006), jak i zwykły uczestnik (wiele różnorodnych z zakresu marketingu, społeczności internetowych, psychologii - np. Psychologia w Reklamie Nowe Nurty 2006, Forum Praktyków Marketingu Miejsc 2008, Facebook Now 2009, TEDxWarsaw 2011, Ignite 1.0 2011, Ignite 2.0 2011, kurs "Profilowanie kryminalne nieznanych sprawców przestępstw - wprowadzenie" 2011).
Również udział w konferencjach, zarówno jako jako prelegent (Zabawy Miastem 2007, PICNIC 2007 Amsterdam - Creativity & innovation in the media, technology and entertainment, Psychologia Reklamy 2008, gościnny wykład dla studentów socjologii UW w roku 2008, II miejsce na studenckiej sesji posterowej na Wydziale Psychologii UW w roku 2009, Miastograf Prequel 2009, Jawne Komplety 2009, TEDxWulkan 2010, wystąpienie w ramach cyklu spotkań Ośrodka Badań Przestrzeni Publicznej Miasto Sieć 2010, Muzeum Zabawek i Zabawy 2011, Bring Your Own Beamer 2012, Żydzi gdańscy 2012, Pecha Kucha Night #14 2013, Pecha Kucha Night #17 2014, mentor i juror na hackatonie Hackpizza), współorganizator (np. coroczne konferencje związane z reklamą organizowane przez SKN Moderator - 2004-2009), wolontariusz (np. Społeczne Aspekty Internetu 2005-2006), jak i zwykły uczestnik (wiele różnorodnych z zakresu marketingu, społeczności internetowych, psychologii - np. Psychologia w Reklamie Nowe Nurty 2006, Forum Praktyków Marketingu Miejsc 2008, Facebook Now 2009, TEDxWarsaw 2011, Ignite 1.0 2011, Ignite 2.0 2011, kurs "Profilowanie kryminalne nieznanych sprawców przestępstw - wprowadzenie" 2011).
Edukacja
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Sekrety, tajemnice, intrygi... A poza tym poszukiwanie tego, co nowe i nietypowe (skrajnie wysoki wynik na wymiarze "otwartość na doświadczenie" w kwestionariuszu osobowości NEO-FFI), poznawanie nowych ludzi, reklama, internet (szczególnie w wymiarze społecznym), przestrzeń miejska, seriale, podróżowanie
Organizacje
Szczypta formalnych (np. Mensa Polska, stowarzyszenie Kompilacja, pięć lat w kole naukowym psychologii ekonomicznej Moderator; v-ce prezes koła naukowego komunikacji społecznej PKS; członkostwo w kole naukowym psychologii sądowej; moderator w kilku społecznościach internetowych, online community manager w jednej z nich) i dwie garście nieformalnych (od redakcji dwóch gazetek szkolnych, przez amatorski teatr, po działające na ulicach miast anonimowe grupy twórcze, których nie wolno mi tutaj wymieniać).
Inne
:)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.