Krzysztof Barański

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego w języku angielskim\Microsoft Certified Technology Specialist
Chorzów, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie zmianą DHCP Service Desk Sla pomoc techniczna Windows 7 Windows Vista Management of Risk

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego w języku angielskim
Nadzorowanie pracy serwerów, dodawanie, edycja, usuwanie kont użytkowników (Active Directory, Unix, SQL, Oracle) konfiguracja komputerów, instalowanie oprogramowania, dbanie o bezpieczeństwo systemu, nadzorowanie, wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości, asystowanie i współpraca z zewnętrznymi specjalistami przy pracach instalacyjnych, konfiguracyjnych i naprawczych.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Customer Service Advisor
Telefoniczne oraz mailowe kontakty z klientami, zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich klientów łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowym, rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu, przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych, aktualizacja “bazy wiedzy”, przygotowanie rozwiązań dla zgłoszeń, przygotowywanie procedur w celach treningowych,
Logo
Sales assistant
Walrus and Carpenter Pub London
Zapewnianie optymalnej dystrybucji, dostępności i ekspozycji towarów oraz materiałów promocyjnych firmy, odpowiedzialność za logistykę materiałów promocyjnych, za ich właściwą instalację i wykorzystanie.
Logo
Junior Supervisor
Select Service Partner, Victoria Station, Londyn
Zarządzanie pubem, otwieranie i zamykanie pubu, zarządzanie zespołem ludzi (do 8 osób), szkolenie nowych pracowników, składanie zamówień, kontakty z dostawcami, policją i władzami stacji kolejowej, liczenie utargu i wysyłanie pieniędzy do banku, dbanie o bezpieczeństwo klientów i czystość miejsca pracy, budowanie właściwych relacji z partnerami firmy, zapewnianie optymalnej dystrybucji, dostępności i ekspozycji towarów oraz materiałów promocyjnych firmy, odpowiedzialność za logistykę materiałów promocyjnych, za ich właściwą instalację i wykorzystanie.

Szkolenia i kursy

23-25.08.2013 M_o_R® - Management of Risk

02-04.08.2013 Change Management

12-14.07.2013 MSP® Managing Successful Programmes

15-16.06.2013 & 22-23.06.2013

PRINCE2® (PRojects IN Controlled Environments)

06.08.2012 - 10.08.2012 MS Windows Server 2008 Active Directory (MS 6425)

Egzamin - Configuring and troubleshooting Windows Server 2008 Active Directory Domain Services

23.07.2012 - 24.07.2012 ITIL Foundation - przygotowanie do egzaminu

14.03.2012 - 18.03.2012 Lean Bootcamp – Manchester UK - methodology focused on eliminating waste from processes and increasing process speed.

Elearning:
Planning Windows Server 2008 Deployment
Planning Active Directory and Group Policy for Windows Server 2008
Windows Server 2008 Management and Delegation
Managing File Servers and Data Provisioning in Windows Server 2008
Windows Server 2008 Application Server Management and Application Provisioning
Windows Server 2008 Application Servers and Services
Patch Management and Securing and Monitoring Servers in Windows Server 2008
Certificate Services, SANs, and High Availability in Windows Server 2008
Accessing Windows Networks Remotely in Windows Server 2008
Windows Server 2008 Backup and Recovery
The Active Directory Infrastructure in Windows Server 2008
Additional Active Directory Server Roles in Windows Server 2008
Active Directory Objects in Windows Server 2008
Group Policy Objects Strategy in Windows Server 2008
Configuring DNS in Windows Server 2008
Active Directory Certificate Services in Windows Server 2008
Communications and Security in Windows Server 2008
Monitoring, Backups, and Recovery in Windows Server 2008
Configure IP Addressing and Windows Services in Windows Server 2008
Configure, Manage, and Maintain IP Services in Windows Server 2008
Name Resolution in Windows Server 2008
Configure Network Access in Windows Server 2008
DNS Zones and Replication in Windows Server 2008
Network Access Security in Windows Server 2008
Configure File and Print Services in Windows Server 2008
Monitor Network Infrastructure in Windows Server 2008

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo specjalność Rosjoznawstwo, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Historia specjalność archiwistyka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Grupy

Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
ROSJOZNAWSTWO
ROSJOZNAWSTWO
ROSJOZNAWSTWO - GRUPA SKUPIAJĄCA STUDNETÓW I ABSOLWENTÓW ROSJOZNAWSTWA NA UJ