Umiejętności
Budowanie relacji biznesowych
Analiza danych
Direct Search
Szkolenia pracowników
Employer Branding
Rekrutacje wysokiego szczebla
Finanse
Komunikacja wewnętrzna
Prawo pracy
Motywacja
Onboarding
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Rekrutacja
SAP
Selekcja CV
praca tymczasowa
Adobe Photoshop
Obsługa klienta
Rekrutacja przez Internet
zdolności komunikacyjne
zaawansowana znajomość MS Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint),
Excel, Powerpoint
Rekrutacje specjalistyczne
marketing rekrutacyjny
EVP
Polityka HR
Procesy wewnętrzne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Employer Brandingu / Koordynator Programu GeoTalent
• zarządzanie marką pracodawcy w środowisku akademickim. Tworzenie i prowadzenie komunikacji oraz działań employer branding w zgodzie z kulturą i strategią firmy. Ocena i optymalizacja działań marketingowych;
• organizacja warsztatów (26 spotkań) oraz konkursów studenckich: Geologiczne Mistrzostwa Polski, GeoTurniej, Konkurs Prac Dyplomowych;
• koordynowanie udziału w wydarzeniach zewnętrznych. Reprezentowanie firmy na konferencjach i targach pracy. Negocjowanie umów oraz efektywna współpraca z partnerami;
• prowadzenie profili na portalach społecznościowych Facebook i Instagram - zarządzanie komunikacją, tworzenie grafik oraz wpisów;
• tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami (artykuły, mailingi, grafiki);
• koordynowanie 27-osobowego zespołu Ambasadorów oraz 24-osobowego zespołu Mentorów GeoTalent (wolontariat pracowniczy);
• planowanie i realizacja budżetu.
• organizacja warsztatów (26 spotkań) oraz konkursów studenckich: Geologiczne Mistrzostwa Polski, GeoTurniej, Konkurs Prac Dyplomowych;
• koordynowanie udziału w wydarzeniach zewnętrznych. Reprezentowanie firmy na konferencjach i targach pracy. Negocjowanie umów oraz efektywna współpraca z partnerami;
• prowadzenie profili na portalach społecznościowych Facebook i Instagram - zarządzanie komunikacją, tworzenie grafik oraz wpisów;
• tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami (artykuły, mailingi, grafiki);
• koordynowanie 27-osobowego zespołu Ambasadorów oraz 24-osobowego zespołu Mentorów GeoTalent (wolontariat pracowniczy);
• planowanie i realizacja budżetu.
Zespół Employer Brandingu i Praktyk
• współtworzenie i wdrażanie strategii marki pracodawcy (budowanie person, implementowanie globalnego EVP, analizy rynku pracy oraz kanałów komunikacji);
• przygotowanie oraz realizacja kampanii employer branding dla różnych grup docelowych (studenci, profesjonaliści (IT, finanse/bankowość), sieć oddziałów (w tym reprezentowanie zespołu EB w strategicznym projekcie "Transformacji Sieci Oddziałów"));
• współpraca z Zespołem Rekrutacji przy procesie oceny candidate experience. Opracowanie badania oraz narzędzia do analizy otrzymanych danych;
• organizacja "Inspiring Hackathon powered by BZ WBK" w ramach konferencji "Inspiring Solutions";
• organizacja, promocja oraz czynny udział w wydarzeniach (targi pracy, eventy na uczelniach, warsztaty, hackathony i inne);
• testowanie pod kątem użyteczności i funkcjonalności wdrażanej strony karierowej oraz aplikacji mobilnej;
• tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami (artykuły, mailingi, grafiki);
• koordynowanie Programu Ambasadorskiego BZ WBK;
• budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem akademickim (biura karier, organizacje/koła naukowe, uczelnie, media studenckie).
• przygotowanie oraz realizacja kampanii employer branding dla różnych grup docelowych (studenci, profesjonaliści (IT, finanse/bankowość), sieć oddziałów (w tym reprezentowanie zespołu EB w strategicznym projekcie "Transformacji Sieci Oddziałów"));
• współpraca z Zespołem Rekrutacji przy procesie oceny candidate experience. Opracowanie badania oraz narzędzia do analizy otrzymanych danych;
• organizacja "Inspiring Hackathon powered by BZ WBK" w ramach konferencji "Inspiring Solutions";
• organizacja, promocja oraz czynny udział w wydarzeniach (targi pracy, eventy na uczelniach, warsztaty, hackathony i inne);
• testowanie pod kątem użyteczności i funkcjonalności wdrażanej strony karierowej oraz aplikacji mobilnej;
• tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami (artykuły, mailingi, grafiki);
• koordynowanie Programu Ambasadorskiego BZ WBK;
• budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem akademickim (biura karier, organizacje/koła naukowe, uczelnie, media studenckie).
Employer Branding Assistant
• przygotowanie i realizacja kampanii employer branding dla klientów z branży finansowej, BBO/SSC oraz FMCG:
• organizacja wydarzeń (dni otwarte, warsztaty i inne);
• wsparcie klientów podczas targów pracy;
• tworzenie komunikacji zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami;
• koordynowanie Programu Ambasadorskiego jednego z klientów (18 uczestników);;
• research rynku pracy, poszukiwanie kanałów dotarcia do kandydatów;
• budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem akademickim (biura karier, organizacje studenckie, uczelnie, media);
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami;
• udział w badaniach fokusowych.
• organizacja wydarzeń (dni otwarte, warsztaty i inne);
• wsparcie klientów podczas targów pracy;
• tworzenie komunikacji zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami;
• koordynowanie Programu Ambasadorskiego jednego z klientów (18 uczestników);;
• research rynku pracy, poszukiwanie kanałów dotarcia do kandydatów;
• budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem akademickim (biura karier, organizacje studenckie, uczelnie, media);
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami;
• udział w badaniach fokusowych.
Szkolenia i kursy
12.2015
Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu
Goldenline Sp. z o.o.;
02.2015
MS Excel - poziom zaawansowany
Imperium Szkoleniowe (trener: Krzysztof Świątkowski);
03.2014
Planowanie rozwoju zawodowego w nowoczesnej korporacji
NAVIGO Grupa Sp. z o.o. (trener: Marta Iwanowska-Polkowska);
Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu
Goldenline Sp. z o.o.;
02.2015
MS Excel - poziom zaawansowany
Imperium Szkoleniowe (trener: Krzysztof Świątkowski);
03.2014
Planowanie rozwoju zawodowego w nowoczesnej korporacji
NAVIGO Grupa Sp. z o.o. (trener: Marta Iwanowska-Polkowska);
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- dietetyka sportowa i kliniczna;
- aktywność fizyczna (fitness/kulturystyka, piłka nożna, pływanie, jazda na rowerze);
- muzyka (funky/deep house, soulful);
- książki (thrillery, kryminały);
- rozwój osobisty.
- aktywność fizyczna (fitness/kulturystyka, piłka nożna, pływanie, jazda na rowerze);
- muzyka (funky/deep house, soulful);
- książki (thrillery, kryminały);
- rozwój osobisty.
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB