Krzysztof Barański

Employer Branding | HR Marketing
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Budowanie relacji biznesowych Analiza danych Direct Search Szkolenia pracowników Employer Branding Rekrutacje wysokiego szczebla Finanse Komunikacja wewnętrzna Prawo pracy Motywacja Onboarding Zarządzanie wizerunkiem osobistym Rekrutacja SAP Selekcja CV praca tymczasowa Adobe Photoshop Obsługa klienta Rekrutacja przez Internet zdolności komunikacyjne zaawansowana znajomość MS Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint), Excel, Powerpoint Rekrutacje specjalistyczne marketing rekrutacyjny EVP Polityka HR Procesy wewnętrzne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
Specjalista ds. Employer Brandingu / Koordynator Programu GeoTalent
• zarządzanie marką pracodawcy w środowisku akademickim. Tworzenie i prowadzenie komunikacji oraz działań employer branding w zgodzie z kulturą i strategią firmy. Ocena i optymalizacja działań marketingowych;
• organizacja warsztatów (26 spotkań) oraz konkursów studenckich: Geologiczne Mistrzostwa Polski, GeoTurniej, Konkurs Prac Dyplomowych;
• koordynowanie udziału w wydarzeniach zewnętrznych. Reprezentowanie firmy na konferencjach i targach pracy. Negocjowanie umów oraz efektywna współpraca z partnerami;
• prowadzenie profili na portalach społecznościowych Facebook i Instagram - zarządzanie komunikacją, tworzenie grafik oraz wpisów;
• tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami (artykuły, mailingi, grafiki);
• koordynowanie 27-osobowego zespołu Ambasadorów oraz 24-osobowego zespołu Mentorów GeoTalent (wolontariat pracowniczy);
• planowanie i realizacja budżetu.
Santander Bank Polska
Zespół Employer Brandingu i Praktyk
• współtworzenie i wdrażanie strategii marki pracodawcy (budowanie person, implementowanie globalnego EVP, analizy rynku pracy oraz kanałów komunikacji);
• przygotowanie oraz realizacja kampanii employer branding dla różnych grup docelowych (studenci, profesjonaliści (IT, finanse/bankowość), sieć oddziałów (w tym reprezentowanie zespołu EB w strategicznym projekcie "Transformacji Sieci Oddziałów"));
• współpraca z Zespołem Rekrutacji przy procesie oceny candidate experience. Opracowanie badania oraz narzędzia do analizy otrzymanych danych;
• organizacja "Inspiring Hackathon powered by BZ WBK" w ramach konferencji "Inspiring Solutions";
• organizacja, promocja oraz czynny udział w wydarzeniach (targi pracy, eventy na uczelniach, warsztaty, hackathony i inne);
• testowanie pod kątem użyteczności i funkcjonalności wdrażanej strony karierowej oraz aplikacji mobilnej;
• tworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami (artykuły, mailingi, grafiki);
• koordynowanie Programu Ambasadorskiego BZ WBK;
• budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem akademickim (biura karier, organizacje/koła naukowe, uczelnie, media studenckie).
MJCC Employer Branding Consultants
Employer Branding Assistant
• przygotowanie i realizacja kampanii employer branding dla klientów z branży finansowej, BBO/SSC oraz FMCG:
• organizacja wydarzeń (dni otwarte, warsztaty i inne);
• wsparcie klientów podczas targów pracy;
• tworzenie komunikacji zewnętrznej związanej z realizowanymi działaniami;
• koordynowanie Programu Ambasadorskiego jednego z klientów (18 uczestników);;
• research rynku pracy, poszukiwanie kanałów dotarcia do kandydatów;
• budowanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem akademickim (biura karier, organizacje studenckie, uczelnie, media);
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami;
• udział w badaniach fokusowych.
Adecco Poland
Permanent Placement Research Consultant
Randstad Polska
Młodszy specjalista (Dział Finansowy)
Randstad Polska
Stażysta (Konsultant ds. rekrutacji pracowników tymczasowych)

Szkolenia i kursy

12.2015
Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu
Goldenline Sp. z o.o.;

02.2015
MS Excel - poziom zaawansowany
Imperium Szkoleniowe (trener: Krzysztof Świątkowski);

03.2014
Planowanie rozwoju zawodowego w nowoczesnej korporacji
NAVIGO Grupa Sp. z o.o. (trener: Marta Iwanowska-Polkowska);

Edukacja

Logo
Socjologia (Zarządzanie Zasobami Ludzkimi), magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- dietetyka sportowa i kliniczna;
- aktywność fizyczna (fitness/kulturystyka, piłka nożna, pływanie, jazda na rowerze);
- muzyka (funky/deep house, soulful);
- książki (thrillery, kryminały);
- rozwój osobisty.

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.