Umiejętności
Business Objects
Coaching
CRM
Lotus Notes
Outlook
SAP
Training Delivery
MS Office
Recruitment Process
Team Development
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Channel Development Manager Organised Trade
• Zarządzanie zespołem i budżetem
• Priorytetyzacja sieci Key Accounts i Domestic Accounts w celu ustalenia klucza inwestycyjnego
• Przygotowywanie strategii kanału zorganizowanego na najbliższe trzy lata, tworzenie Business Case na kolejny rok którego akceptacja Zarządu daje zgodę na kierunek inwestycji
• Współpraca przy tworzeniu ofert i aktywności dla klientów
• Współpraca z Regionalnym zespołem Key Accounts odpowiedzialnym za Europę
• Pośrednie zarządzanie Siłami Sprzedaży poprzez zadania cyklowe dla kanału zorganizowanego
• Priorytetyzacja sieci Key Accounts i Domestic Accounts w celu ustalenia klucza inwestycyjnego
• Przygotowywanie strategii kanału zorganizowanego na najbliższe trzy lata, tworzenie Business Case na kolejny rok którego akceptacja Zarządu daje zgodę na kierunek inwestycji
• Współpraca przy tworzeniu ofert i aktywności dla klientów
• Współpraca z Regionalnym zespołem Key Accounts odpowiedzialnym za Europę
• Pośrednie zarządzanie Siłami Sprzedaży poprzez zadania cyklowe dla kanału zorganizowanego
Regional Sales Manager
• Zarządzanie Regionem Polski Północno – Wschodniej z siedzibą w Warszawie
• Zarządzanie wielopoziomową strukturą – 52 osoby w tym 8 osób bezpośrednio raportujących na stanowiskach Area Sales Manager, Wholesale Specialist, Domestic Accounts Specialist
• Zarządzanie budżetem na aktywności w kanałach wspierające realizację targetów
• Odpowiedzialność za:
1. Kanał Tradycyjny - udział, dystrybucja i widoczność strategicznych marek BAT oraz stworzenie i implementacja systemu sprzedaży bezpośredniej marek Premium do wyselekcjonowanych najlepszych punktów detalicznych w Warszawie i okolicach
2. Kanał Zorganizowany – bezpośrednia współpraca z sieciami lokalnymi, egzekucja ustaleń kontraktowych w punktach sieci Key Accounts
3. Kanał Hurtowy - realizacja targetów sprzedażowych w Regionie
• Zarządzanie wielopoziomową strukturą – 52 osoby w tym 8 osób bezpośrednio raportujących na stanowiskach Area Sales Manager, Wholesale Specialist, Domestic Accounts Specialist
• Zarządzanie budżetem na aktywności w kanałach wspierające realizację targetów
• Odpowiedzialność za:
1. Kanał Tradycyjny - udział, dystrybucja i widoczność strategicznych marek BAT oraz stworzenie i implementacja systemu sprzedaży bezpośredniej marek Premium do wyselekcjonowanych najlepszych punktów detalicznych w Warszawie i okolicach
2. Kanał Zorganizowany – bezpośrednia współpraca z sieciami lokalnymi, egzekucja ustaleń kontraktowych w punktach sieci Key Accounts
3. Kanał Hurtowy - realizacja targetów sprzedażowych w Regionie
Channel Development Manager Traditional Trade
• Zarządzanie zespołem i budżetem
• Odpowiedzialność za zadania cyklowe dla Sił Sprzedaży
• Odpowiedzialność za stworzenie zestawu narzędzi i aktywności dla Sił Sprzedaży wspierających realizację targetów
• Zarządzanie akcjami sezonowymi i taktycznymi realizowanymi przez firmy zewnętrzne
• Współpraca przy projekcie zmiany funkcjonowania Regionów w kierunku Business Units
• Odpowiedzialność za zadania cyklowe dla Sił Sprzedaży
• Odpowiedzialność za stworzenie zestawu narzędzi i aktywności dla Sił Sprzedaży wspierających realizację targetów
• Zarządzanie akcjami sezonowymi i taktycznymi realizowanymi przez firmy zewnętrzne
• Współpraca przy projekcie zmiany funkcjonowania Regionów w kierunku Business Units
Brand Activity Manager [Vogue, Kent, Pall Mall]
• Planowanie i realizacja zadań ukierunkowanych na wzrost sprzedaży
• Planowanie i realizacja aktywności zbierania bazy danych
• Współpraca z agencją kreatywną oraz dostawcami usług
• Zarządzanie budżetem marki
• Raportowanie wyników marki do centrali w Londynie
• Tworzenie wspólnie z działem Merchandisingu materiałów POS
• Planowanie i realizacja kampanii informacyjnych w prasie handlowej
• Prowadzenie szkoleń dla dostawców i pracowników BAT
• Planowanie i realizacja aktywności zbierania bazy danych
• Współpraca z agencją kreatywną oraz dostawcami usług
• Zarządzanie budżetem marki
• Raportowanie wyników marki do centrali w Londynie
• Tworzenie wspólnie z działem Merchandisingu materiałów POS
• Planowanie i realizacja kampanii informacyjnych w prasie handlowej
• Prowadzenie szkoleń dla dostawców i pracowników BAT
Channel Activity Manager
• Przygotowywanie i komunikacja zadań cyklowych dla Sił Sprzedaży
• Ocena stopnia efektywności podejmowanych aktywności i uwzględnianie wniosków w kolejnych akcjach
• Planowanie i realizacja aktywności sezonowych głównie w miejscowościach wypoczynkowych
• Wspieranie działu Brand Marketing w realizacji targetów poprzez akcje w punktach sprzedaży
• Ocena stopnia efektywności podejmowanych aktywności i uwzględnianie wniosków w kolejnych akcjach
• Planowanie i realizacja aktywności sezonowych głównie w miejscowościach wypoczynkowych
• Wspieranie działu Brand Marketing w realizacji targetów poprzez akcje w punktach sprzedaży
Management Trainee - We challenge you Programme
• Udział w projekcie wdrażania systemu CRM w celu efektywnego zarządzania relacjami z klientami
• Dostosowanie programu CRM do wymagań naszego rynku
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z systemów dla Sił Sprzedaży i pracowników biura
• Przygotowanie i realizacja programu motywacyjnego dla Sił Sprzedaży
• Dostosowanie programu CRM do wymagań naszego rynku
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z systemów dla Sił Sprzedaży i pracowników biura
• Przygotowanie i realizacja programu motywacyjnego dla Sił Sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Grupa dla studentów i absolwentów śląskiej AE, a także dla sympatyków uczelni :)
British American Tobacco
grupa skupiająca WYŁACZNIE byłych i obecnych pracowników BAT
grupa nie akceptuje spamu i rozsyłania reklam
NIE aplikuj do grupy jeślie Twój profil nie zawiera wpisu dokumentującego pracę w BAT
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Rock
Szeroko rozumiana muzyka rockowa i metalowa - sporo z Was aktualnie pod krawatem nie raz pogowało na koncertach. Czas ścinania włosów nadszedł i tak : )