Katarzyna Zych

Strateg komunikacji marki, Specjalista ds. Public Relations, właściciel Inspiris Szkolenia Doradztwo, trener komunikacji marketingowej

Wypowiedzi

  • Katarzyna Zych
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Umarł król niech żyje Król
    18.01.2010, 08:40

    Jarosław Koć:
    Ale to chyba właśnie nie jest jechanie na jednym patencie. Wygląda raczej na zarżnięcie złotojajnej kury - właśnie bowiem zabili bohatera, który ich wylansował. TDM był zresztą o wiele fajniejszy od tego nowego. Ciekawy przypadek marketingowy...


    Uśmiercenie superbohatera i zastąpienie go innym...
    Ryzykowne, bo to chyba się jeszcze nikomu skutecznie nie udało bez etykiety mniej bądź bardziej udanych "podróbek" i "zastępców".TDM był atrakcyjny ze względu na swoją absurdalność.
    A teraz mamy powielenie stereotypowego wyobrażenia o "superbohaterze", o którym na razie nie można powiedzieć, że jest charakterystyczny. Chyba że mają na niego rzeczywiście dobry pomysł. Zobaczymy co będzie dalej.

  • Katarzyna Zych
    Wpis na grupie upominki i prezenty biznesowe w temacie Oferty, ogłoszenia, reklamy, linki - TUTAJ
    4.01.2010, 19:41

    INSPIRUJEMY ROZWÓJ BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH

    Zapraszam do udziału w szkoleniu dedykowanym branży upominków reklamowych.

    PSYCHOLOGICZNE I SOCJOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SPRZEDAŻY GADŻETÓW REKLAMOWYCH

    W trakcie dwudniowego, aktywizującego warsztatu uczestnicy mają możliwość zapoznania się z praktycznymi narzędziami stanowiącymi wsparcie dla efektywnej pracy z produktem reklamowym

    GDZIE I KIEDY?

    Poznań 11-12 styczeń 2010
    Warszawa 15-16 luty 2010


    ADRESACI SZKOLENIA

    * - producenci, importerzy, dystrybutorzy i pośrednicy w branży upominków reklamowych
    * - przedstawiciele handlowi, konsultanci firm branży upominków reklamowych
    * - specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za zakup gadgetów reklamowych
    * - pracownicy działów marketingu
    * - osoby zajmujące się tworzeniem strategii promocyjnych

    CELE SZKOLENIA

    Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu socjologicznych i psychologicznych uwarunkowań towarzyszących sprzedaży gadżetów reklamowych oraz rozwiną kompetencje w zakresie świadomego stosowania metod umożliwiających efektywne wykorzystanie gadżetu reklamowego jako narzędzia marketingu bezpośredniego.

    Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności w zakresie:

    * - praktycznego wykorzystania strategii pracy z gadżetem reklamowym w procesie ofertowania klientów różnych branż
    * - adekwatnego wpisywania gadżetu reklamowego w strategię i cele Klienta
    * - wykorzystania gadżetu jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
    * - prowadzenia rozmów w Klientem w oparciu o technikę FocusOn
    * - świadomego wykorzystania okołosprzedażowych uwarunkowań socjologicznych i psychologicznych do zwiększenia efektywności sprzedaży gadżetów

    RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

    Moduł I Kategoria gadżetu reklamowego

    1.1. Gadżet a upominek reklamowy
    1.2. Funkcje gadżetu reklamowego. Miejsce w strategii promocji firmy
    1.3. Długość życia gadżetu reklamowego
    1.4. Gadżet reklamowy jako medium znaku graficznego (logo) oraz nośnik wartości marki
    1.5. Transmisja wizerunku przedmiotu jako czynnik decydujący o skuteczności gadżetu

    Moduł II Gadżet reklamowy w kontekście społecznym

    2.1. Gadżet reklamowy w procesie komunikacji
    2.2. Gadżet reklamowy jako interakcja firma- konsument
    2.3. Zastosowanie gadżetów reklamowych jako narzędzia kształtowania relacji wewnątrzkorporacyjnych i zewnętrznych
    2.4. Kreowanie okazji jako narzędzie wsparcia sprzedaży gadżetów reklamowych

    Moduł III Gadżet reklamowy w kontekście psychologicznym

    3.1. Psychologiczne aspekty obdarowywania
    3.2. Model obdarowywania gadżetem reklamowym
    3.3. Wykorzystanie reguły wzajemności w budowaniu relacji biznesowych
    3.4. Mechanizm mentalnej rachunkowości w kształtowaniu subiektywnej wartości przedmiotu

    Moduł IV Relacja gadżet- odbiorca

    4.1. Specyfika sprzedaży gadżetu reklamowego - "konsument odroczony"
    4.2. Gadżet reklamowy a segmentacja psychologiczna konsumenta
    4.3. Gadżet reklamowy a segmentacja stylu życia
    4.4. Kryteria doboru gadżetu do grup docelowych

    Moduł V Strategie pracy z gadżetem reklamowym

    5.1. Techniki wspierające kreatywne ofertowanie Klientów
    5.2. Ofertowanie kontekstowe
    5.3. Triada potrzeba-użyteczność-sytuacyjność- technika FocusON w pracy z gadżetem reklamowym

    Moduł VI Podsumowanie

    FORMA SZKOLENIA

    Szkolenie ma formę warsztatową i odbywa się w grupach max. 12 osobowych, co sprzyja zaangażowaniu się uczestników w treści szkolenia. W trakcie warsztatów wykorzystane zostaną:
    - interaktywne mini-wykłady
    - dyskusje grupowe, brainstorming
    - ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe
    - case studies i case shows

    CZAS TRWANIA SZKOLENIA

    2 dni szkoleniowe (16 godzin)

    KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU

    Koszt szkolenia wynosi 1380 zł. Faktura VAT. Stawka VAT: zwolniony.

    Cena zawiera: dwudniowe szkolenie, komplet materiałów szkoleniowych i wspierających, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, indywidualne e-mailowe i telefoniczne konsultacje poszkoleniowe z trenerem ( w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia), lunche, przerwy kawowe. Cena nie zawiera kosztów transportu i noclegu.

    [b] więcej informacji na http://inspiris.plKatarzyna Zych edytował(a) ten post dnia 04.01.10 o godzinie 23:20

  • Katarzyna Zych
    Wpis na grupie upominki i prezenty biznesowe w temacie Szkolenia dla branży upominków reklamowych
    4.01.2010, 19:39

    INSPIRUJEMY ROZWÓJ BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH

    Zapraszam do udziału w szkoleniu dedykowanym branży upominków reklamowych.

    PSYCHOLOGICZNE I SOCJOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SPRZEDAŻY GADŻETÓW REKLAMOWYCH

    W trakcie dwudniowego, aktywizującego warsztatu uczestnicy mają możliwość zapoznania się z praktycznymi narzędziami stanowiącymi wsparcie dla efektywnej pracy z produktem reklamowym

    GDZIE I KIEDY?

    Poznań 11-12 styczeń 2010
    Warszawa 15-16 luty 2010


    ADRESACI SZKOLENIA

    * - producenci, importerzy, dystrybutorzy i pośrednicy w branży upominków reklamowych
    * - przedstawiciele handlowi, konsultanci firm branży upominków reklamowych
    * - specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za zakup gadgetów reklamowych
    * - pracownicy działów marketingu
    * - osoby zajmujące się tworzeniem strategii promocyjnych

    CELE SZKOLENIA

    Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu socjologicznych i psychologicznych uwarunkowań towarzyszących sprzedaży gadżetów reklamowych oraz rozwiną kompetencje w zakresie świadomego stosowania metod umożliwiających efektywne wykorzystanie gadżetu reklamowego jako narzędzia marketingu bezpośredniego.

    Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności w zakresie:

    * - praktycznego wykorzystania strategii pracy z gadżetem reklamowym w procesie ofertowania klientów różnych branż
    * - adekwatnego wpisywania gadżetu reklamowego w strategię i cele Klienta
    * - wykorzystania gadżetu jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
    * - prowadzenia rozmów w Klientem w oparciu o technikę FocusOn
    * - świadomego wykorzystania okołosprzedażowych uwarunkowań socjologicznych i psychologicznych do zwiększenia efektywności sprzedaży gadżetów

    RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

    Moduł I Kategoria gadżetu reklamowego

    1.1. Gadżet a upominek reklamowy
    1.2. Funkcje gadżetu reklamowego. Miejsce w strategii promocji firmy
    1.3. Długość życia gadżetu reklamowego
    1.4. Gadżet reklamowy jako medium znaku graficznego (logo) oraz nośnik wartości marki
    1.5. Transmisja wizerunku przedmiotu jako czynnik decydujący o skuteczności gadżetu

    Moduł II Gadżet reklamowy w kontekście społecznym

    2.1. Gadżet reklamowy w procesie komunikacji
    2.2. Gadżet reklamowy jako interakcja firma- konsument
    2.3. Zastosowanie gadżetów reklamowych jako narzędzia kształtowania relacji wewnątrzkorporacyjnych i zewnętrznych
    2.4. Kreowanie okazji jako narzędzie wsparcia sprzedaży gadżetów reklamowych

    Moduł III Gadżet reklamowy w kontekście psychologicznym

    3.1. Psychologiczne aspekty obdarowywania
    3.2. Model obdarowywania gadżetem reklamowym
    3.3. Wykorzystanie reguły wzajemności w budowaniu relacji biznesowych
    3.4. Mechanizm mentalnej rachunkowości w kształtowaniu subiektywnej wartości przedmiotu

    Moduł IV Relacja gadżet- odbiorca

    4.1. Specyfika sprzedaży gadżetu reklamowego - "konsument odroczony"
    4.2. Gadżet reklamowy a segmentacja psychologiczna konsumenta
    4.3. Gadżet reklamowy a segmentacja stylu życia
    4.4. Kryteria doboru gadżetu do grup docelowych

    Moduł V Strategie pracy z gadżetem reklamowym

    5.1. Techniki wspierające kreatywne ofertowanie Klientów
    5.2. Ofertowanie kontekstowe
    5.3. Triada potrzeba-użyteczność-sytuacyjność- technika FocusON w pracy z gadżetem reklamowym

    Moduł VI Podsumowanie

    FORMA SZKOLENIA

    Szkolenie ma formę warsztatową i odbywa się w grupach max. 12 osobowych, co sprzyja zaangażowaniu się uczestników w treści szkolenia. W trakcie warsztatów wykorzystane zostaną:
    - interaktywne mini-wykłady
    - dyskusje grupowe, brainstorming
    - ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe
    - case studies i case shows

    CZAS TRWANIA SZKOLENIA

    2 dni szkoleniowe (16 godzin)

    KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU

    Koszt szkolenia wynosi 1380 zł. Faktura VAT. Stawka VAT: zwolniony.

    Cena zawiera: dwudniowe szkolenie, komplet materiałów szkoleniowych i wspierających, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, indywidualne e-mailowe i telefoniczne konsultacje poszkoleniowe z trenerem ( w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia), lunche, przerwy kawowe. Cena nie zawiera kosztów transportu i noclegu.

    [b] więcej informacji na http://inspiris.plKatarzyna Zych edytował(a) ten post dnia 04.01.10 o godzinie 23:22

  • Katarzyna Zych
    Wpis na grupie upominki i prezenty biznesowe w temacie Szkolenia dla branży upominków reklamowych
    4.01.2010, 19:39

    Wszystkie informacje o szkoleniach, konferencjach i spotkaniach, które mogą stanowić wsparcie dla pracy z produktem reklamowym.
    Jednym słowem - inspiracje dla kreatywnych i nie tylko :)

  • Katarzyna Zych
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Oferty szkoleń i konferencji 2010
    4.01.2010, 19:29

    INSPIRUJEMY ROZWÓJ BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH

    Zapraszam do udziału w szkoleniu dedykowanym branży upominków reklamowych.

    PSYCHOLOGICZNE I SOCJOLOGICZNE UWARUNKOWANIA SPRZEDAŻY GADŻETÓW REKLAMOWYCH

    W trakcie dwudniowego, aktywizującego warsztatu uczestnicy mają możliwość zapoznania się z praktycznymi narzędziami stanowiącymi wsparcie dla efektywnej pracy z produktem reklamowym

    GDZIE I KIEDY?

    Poznań 11-12 styczeń 2010
    Warszawa 15-16 luty 2010


    ADRESACI SZKOLENIA

    * - producenci, importerzy, dystrybutorzy i pośrednicy w branży upominków reklamowych
    * - przedstawiciele handlowi, konsultanci firm branży upominków reklamowych
    * - specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za zakup gadgetów reklamowych
    * - pracownicy działów marketingu
    * - osoby zajmujące się tworzeniem strategii promocyjnych

    CELE SZKOLENIA

    Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę z zakresu socjologicznych i psychologicznych uwarunkowań towarzyszących sprzedaży gadżetów reklamowych oraz rozwiną kompetencje w zakresie świadomego stosowania metod umożliwiających efektywne wykorzystanie gadżetu reklamowego jako narzędzia marketingu bezpośredniego.

    Szkolenie ma na celu doskonalenie umiejętności w zakresie:

    * - praktycznego wykorzystania strategii pracy z gadżetem reklamowym w procesie ofertowania klientów różnych branż
    * - adekwatnego wpisywania gadżetu reklamowego w strategię i cele Klienta
    * - wykorzystania gadżetu jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
    * - prowadzenia rozmów w Klientem w oparciu o technikę FocusOn
    * - świadomego wykorzystania okołosprzedażowych uwarunkowań socjologicznych i psychologicznych do zwiększenia efektywności sprzedaży gadżetów

    RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA

    Moduł I Kategoria gadżetu reklamowego

    1.1. Gadżet a upominek reklamowy
    1.2. Funkcje gadżetu reklamowego. Miejsce w strategii promocji firmy
    1.3. Długość życia gadżetu reklamowego
    1.4. Gadżet reklamowy jako medium znaku graficznego (logo) oraz nośnik wartości marki
    1.5. Transmisja wizerunku przedmiotu jako czynnik decydujący o skuteczności gadżetu

    Moduł II Gadżet reklamowy w kontekście społecznym

    2.1. Gadżet reklamowy w procesie komunikacji
    2.2. Gadżet reklamowy jako interakcja firma- konsument
    2.3. Zastosowanie gadżetów reklamowych jako narzędzia kształtowania relacji wewnątrzkorporacyjnych i zewnętrznych
    2.4. Kreowanie okazji jako narzędzie wsparcia sprzedaży gadżetów reklamowych

    Moduł III Gadżet reklamowy w kontekście psychologicznym

    3.1. Psychologiczne aspekty obdarowywania
    3.2. Model obdarowywania gadżetem reklamowym
    3.3. Wykorzystanie reguły wzajemności w budowaniu relacji biznesowych
    3.4. Mechanizm mentalnej rachunkowości w kształtowaniu subiektywnej wartości przedmiotu

    Moduł IV Relacja gadżet- odbiorca

    4.1. Specyfika sprzedaży gadżetu reklamowego - "konsument odroczony"
    4.2. Gadżet reklamowy a segmentacja psychologiczna konsumenta
    4.3. Gadżet reklamowy a segmentacja stylu życia
    4.4. Kryteria doboru gadżetu do grup docelowych

    Moduł V Strategie pracy z gadżetem reklamowym

    5.1. Techniki wspierające kreatywne ofertowanie Klientów
    5.2. Ofertowanie kontekstowe
    5.3. Triada potrzeba-użyteczność-sytuacyjność- technika FocusON w pracy z gadżetem reklamowym

    Moduł VI Podsumowanie

    FORMA SZKOLENIA

    Szkolenie ma formę warsztatową i odbywa się w grupach max. 12 osobowych, co sprzyja zaangażowaniu się uczestników w treści szkolenia. W trakcie warsztatów wykorzystane zostaną:
    - interaktywne mini-wykłady
    - dyskusje grupowe, brainstorming
    - ćwiczenia praktyczne, indywidualne i grupowe
    - case studies i case shows

    CZAS TRWANIA SZKOLENIA

    2 dni szkoleniowe (16 godzin)

    KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU

    Koszt szkolenia wynosi 1380 zł. Faktura VAT. Stawka VAT: zwolniony.

    Cena zawiera: dwudniowe szkolenie, komplet materiałów szkoleniowych i wspierających, imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, indywidualne e-mailowe i telefoniczne konsultacje poszkoleniowe z trenerem ( w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia), lunche, przerwy kawowe. Cena nie zawiera kosztów transportu i noclegu.

    [b] więcej informacji na http://inspiris.plKatarzyna Zych edytował(a) ten post dnia 04.01.10 o godzinie 23:21

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do