Katarzyna Wsiołkowska

Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego i Korporacyjnego
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Mac Znajomość rynku Microsoft Excel Pixelmator System Windows obsługa komputera znajomość pakietu Microsoft Office Obsługa klienta znajomość technik sprzedaży znajomość języka angielskiego obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w pełnym zakresie, przyjmowianie zgłoszeń klientów, pomoc techniczna w zakresie funkcjonowania produktów finansowych oraz bankowości elektronicznej, doradztwo w zakresie produktów bankowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych.
Alior Bank S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, wsparcie w zakresie bankowości internetowej oraz mobilnej, przyjmowianie zgłoszeń klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych.
Alior Bank S.A.
Konsultant ds. Obsługi klienta
Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego, wsparcie w zakresie bankowości internetowej oraz mobilnej, doradztwo w zakresie produktów bankowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych.

Szkolenia i kursy

Język angielski, B1, ukończony w 2014r
Aktywna sprzedaż przez telefon, odbyty w 2013r
Prawo jazdy kat.B

Edukacja

Logo
Zootechnika, Żywienie zwierząt, magisterskie
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

grafika komputerowa, jazda na rowerze, podróże, śpiew muzyki dawnej

Organizacje

Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny - wolontariusz

Grupy

Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.