Wypowiedzi

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Tajlandia/ Azja Pol.-Wsch. w temacie Tajlandia we wrześniu
    22.06.2018, 13:43

    Hej, wybieramy się na przełomie sierpnia i września do Tajlandii. Planujemy zahaczyć o wyspy. Chcemy zobaczyć Bangkok.
    Wimy, że wtedy jest tam pora deszczowa, ale są niektóre regiony gdzie nie pada albo pada mniej. Gdzie Waszym zdaniem warto jest wtedy pojechać, żeby nie wiązało się to z ulewami? Myyślałam o Ko Tao, bo tam podobno ąłdnie, ale boję się, że to bardzo zatłoczona , komercyjna wyspa. Takie Mielno ;) Mam rację? A może są tam miejsca, gdzie warto się zatrzymać i znaleźć plaże z białym piaskiem i bez murków okalających plaże? Byłam dwa lata temu na Krabi (spałam na Railay) i to bylo cudowne doświadczenie. Czy po wschodniej stronie też można czegoś takiego doświadczyć? (spokój, skały wystające z wody, biały piasek)?

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Ogłoszenia
    9.10.2017, 13:35

    Hej! Poszukujemy Junior Digital Marketing do agencji interaktywnej w Poznaniu! Zapraszamy do rekrutacji. Szczegóły znajdziecie tutaj: https://www.olx.pl/oferta/junior-digital-marketing-stud...

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na tablicy
    Czy warto współpracować z freelancerem? Moim zdaniem jak najbardziej. Trzeba tylko wiedzieć jakiego szukać. Zapraszam do czytelni: http://www.dotdashbar.pl/czy-warto-wspolpracowac-z-fre...
    • 19.04.2016, 18:48
  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Illustrator w temacie nie mogę obracać obiektów
    18.11.2014, 19:25

    Cześć może ktoś z Was mi pomoże. W Ilustratorze CS5 nie działa mi obracanie obiektów. Nie pokazuje się wygięta strzałka, która do tego służy i muszę to robić za pomocą menu kontekstowego co jest upierdliwe ;) Czy ktoś z Was wie co mam zrobić?

    Poomocy

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Poznań w temacie Dobry Fryzjer w Poznaniu/okolicach
    23.09.2014, 21:09

    No i byłam. Mogę polecić z pełną odpowiedzialnością. Pani iza z Galerii davinci na orła białego jest super! Tu macie stronę: http://www.galeriadavinci.pl Naprawdę profesjonalna i przy tym przemiła :) I gaduła hehhe. Ale dzięki temu wiem, że się przeniosła niedawno z Lubonia i dopiero zaczyna na Ratajach. Życzę powodzenia i naprawdę polecam!

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Poznań w temacie Dobry Fryzjer w Poznaniu/okolicach
    20.09.2014, 18:54

    A ja dostałam właśnie namiar na salon fryzjerski na orła białego w poznaniu. Idę we wtorek. Moja znajoma tam chodzi i sobie chwali. Podobno robią dobrą koloryzację. Się okaże :) Jak będzie dobrze to podam dalej :)

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie ORGANIZACJA I PROMOCJA EVENTÓW
    9.04.2014, 20:15

    Szkolenie: ORGANIZACJA I PROMOCJA EVENTÓW

    Szkolenie z organizacji wydarzeń kulturalnych to kompleksowa wiedza o całym procesie. Na warsztatach przejdziesz całą ścieżkę organizacji: od planowania, przez zdobywanie patronatów, organizowanie zespołu, aż po komuunikację z odbiorcami.

    Warsztaty polecamy:

    pracownikom instytucji kulturalnych,
    pracownikom działów promocji i marketingu w firmach,
    przyszłym Project Managerom,
    pracownikom firm eventowych,
    osobom chcącym otworzyć firmę eventową,
    pracownikom branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events),
    pracownikom hoteli i ośrodków konferencyjnych,
    wszystkim zainteresowanym.

    Dodatkowe korzyści:

    Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje autorski podręcznik zawierający materiały szkoleniowe.

    Dodatkowo każdy kto zapisze się na szkolenie otrzyma w prezencie książkę Tomka Tomczyka "Blog: pisz, kreuj, zarabiaj".

    Obrazek


    Na szkoleniu zapewniamy obiad oraz bufet kawowy.

    Program szkolenia:

    Dzień I:

    Zarządzanie stresem, psychologia biznesu

    Dzień II: PROMOCJA

    1. PR-zasady, narzędzia, metody

    2. Tradycyjne ścieżki promocji (telewizja, radio, prasa, reklama outdoorowa).

    3. Pozyskiwanie patronatów medialnych jako jeden ze sposobów promocji wydarzenia.

    4. Fundraising instytucji kultury - jak pozyskiwać środki na finansowanie wydarzeń

    5. Promocja w Internecie:

    - siła social media,

    - marketing w wyszukiwarkach SEO,

    - komunikacja z użytkownikami Internetu za pomocą aplikacji mobilnych.

    6. Strona internetowa jako narzędzie promocji.

    Dzień III: ORGANIZACJA WYDARZENIA KULTURALNEGO

    1. Planowanie, organizacja i zarządzania projektem wydarzenia kulturalnego.

    2. Analiza sytuacji.

    3. Analiza SWOT.

    4. Plan działań związanych z projektem (wydarzeniem kulturalnym).

    5. Określenie grupy odbiorców i sposoby dotarcia do nich.

    6. Zadania warsztatowe (case study).

    Metody pracy:

    Zajęcia praktyczne w formie warsztatu.Celem szkolenia jest przejście przez cały etap stworzenia eventu. Praca na konkretnych przykładach, indywidualne porady.

    Termin:

    16-18.05.2014 r.

    pt. godz. 18:00-20:00

    sob. i nd. 09:00-15:30

    Miejsce:

    Poznań

    Cena:

    Do 30.04.2014 r. 1350 zł brutto

    Od 01.05.21014 r. 1500 zł brutto

    Możliwa płatność w dwóch ratach. W celu ustalenia szczegółów skontaktuj się [email] info@mediastorm.edu.pl[/email]

    szczegóły tutaj

    Organizator: Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Fani WordPressa w temacie jak zrobić klikalny header?
    2.01.2014, 22:23

    Cześć ludziska. mam problem z szablonem Snaps. Wrzuciłam tam zdjęcie jako header, ale nie jest ono klikalne, więc nie ma jak wrócić do strony głównej. Czy ktoś mi pomoże?

    Kod headera:

    <?php
    /**
    * The Header for our theme.
    *
    * Displays all of the <head> section and everything up till <div id="main">
    *
    * @package Snaps
    * @since Snaps 1.0
    */
    ?><!DOCTYPE html>
    <html <?php language_attributes(); ?>>
    <head>
    <meta charset="<?php bloginfo( 'charset' ); ?>" />
    <meta name="viewport" content="width=device-width" />
    <title><?php wp_title( '|', true, 'right' ); ?></title>
    <link rel="profile" href="http://gmpg.org/xfn/11" />
    <link rel="pingback" href="<?php bloginfo( 'pingback_url' ); ?>" />
    <!--[if lt IE 9]>
    <script src="<?php echo get_template_directory_uri(); ?>/js/html5.js" type="text/javascript"></script>
    <![endif]-->

    <?php wp_head(); ?>
    </head>

    <body <?php body_class(); ?>>
    <a href="<?php bloginfo('http://www.auberginia.dotdashbar.pl/');?>" title="<?php bloginfo('name');?>">
    <div id="page" class="hfeed site">
    <?php do_action( 'before' ); ?>
    <?php $header_image = get_header_image(); ?>

    <header id="masthead" class="site-header" role="banner" <?php if ( ! empty( $header_image ) ){ ?>style="background:url(<?php header_image(); ?>) no-repeat center center; background-size: cover; height:<?php echo get_custom_header()->height; ?>px;" <?php } ?>></a></a>
    <hgroup>
    <div class="site-text">
    <h1 class="site-title"><a href="<?php echo esc_url( home_url( '/' ) ); ?>" title="<?php echo esc_attr( get_bloginfo( 'name', 'display' ) ); ?>" rel="home"><?php bloginfo( 'name' ); ?></a></h1>
    <h2 class="site-description"><?php bloginfo( 'description' ); ?></h2>
    </div>
    </hgroup>
    </header><!-- #masthead .site-header -->

    <div id="main" class="site-main">
    <nav id="anchor" role="navigation" class="site-navigation main-navigation">
    <h1 class="assistive-text"><?php _e( 'Menu', 'snaps' ); ?></h1>
    <div class="assistive-text skip-link"><a href="#content" title="<?php esc_attr_e( 'Skip to content', 'snaps' ); ?>"><?php _e( 'Skip to content', 'snaps' ); ?></a></div>

    <?php wp_nav_menu( array( 'theme_location' => 'primary' ) ); ?>

    </nav><!-- .site-navigation .main-navigation -->

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie CRM w temacie Zoho CRM
    30.08.2013, 13:05

    Cześć,
    instalujemy w firmie Zoho CRM w wersji bezpłatnej. Na razie ;) Czy ktoś z Was go używa i mógłby mi powiedzieć w jaki sposób mogę dodać role oraz czy można edytować nazwy kolumn np. w namiarach? Jak to się robi?
    Będę wdzięczna za pomoc

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Marketing szeptany w temacie Marketing szeptany - praca
    29.08.2013, 22:33

    Międzynarodowy portal turystyczno-społecznościowy outvoyager.com poszukuje studentów na praktyki z zakresu marketingu szeptanego.

    Obowiązki jakie będziesz miał/a:
    - wyszukaj miejsca w internecie, gdzie możesz polecić nasz portal,
    - szepcz na portalach gay i gay-friendly na temat outvoyager.com ( w języku angielskim).

    Wymagania jakie przed Tobą stawiamy:
    - bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
    - biegła obsługa Internetu,
    - tolerancyjność, otwartość,
    - preferowana osoba LGBT,
    - dostęp do Internetu.

    Oferujemy:
    - pracę zdalną co oznacza, że nie musisz do nas przyjeżdzać, będziemy kontaktować się z Tobą przez Skype,
    - dwumiesięczne bezpłatne praktyki w wymiarze co najmniej 4 godziny dziennie,
    - elastyczny grafik pracy,
    - referencje,
    - a potem może coś więcej jeśli się sprawdzisz ;).

    Zainteresowane osoby prosimy przesyłać CV na praca@outvoyager.com adres e-mail załączając klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych.Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.08.13 o godzinie 22:34

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Kampania Przeciw Homofobii w temacie Szukam pracowników LGBT. Pomóżcie.
    11.07.2013, 12:20

    Cześć,
    szukam pracowników LGBT do portalu outvoyager.com skierowanego do mniejszości seksualnych. Niestety na ogłoszenia pracy albo nikt nie odpowiada albo dostaję homofobiczne maile. Może tutaj znajdzie się ktoś chętny do pracy w "branży"?

    Portal outvoyager.com - międzynarodowy portal turystyczno-społecznościowy zatrudni:
    Konsultanta telefonicznego ds. sprzedaży produktów internetowych

    Opis stanowiska:
    - aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych,
    - realizacja celów sprzedażowych,
    - analiza rynku potencjalnych klientów,
    - możliwa praca zdalna.

    Zapewniamy:
    - podstawa + wynagrodzenie prowizyjne,
    - po okresie próbnym umowa o pracę,
    - niezbędne narzędzia pracy,
    -elastyczny grafik,
    - dużą samodzielność

    Wymagania:
    -znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym – warunek konieczny (mile widziani studenci filologii),
    - minimum pół roku doświadczenia na stanowisku konsultanta telefonicznego,
    - wiedza z zakresu usług reklamowych w Internecie,
    - doświadczenie w branży turystycznej będzie dodatkowym atutem,
    -otwartość, tolerancja,
    -duże zaangażowanie, optymizm, doskonała organizacja pracy własnej.

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Studio Skutecznej Reklamy w temacie jak dotrzeć reklama do osob w wieku 40-50 lat
    27.03.2013, 23:42

    W kwestii marketingu i promocji skierowanych do 50+ zapraszam do współpracy:
    http://marketingdo50plus.wordpress.com/

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Poznań w temacie Backstage stylu w Poznaniu
    24.03.2013, 15:26

    Dobór odpowiedniego ubioru spędza Ci sen z powiek? Nie lubisz kupować rzeczy, bo nie wiesz jakiego fasonu powinnaś szukać? Poznaj swoją figurę i naucz się eksponować jej atuty.

    Zapraszamy na spotkanie z dużą dawką wiedzy, jeszcze większą zabawy i ogromną satysfakcji!

    Jeśli chcesz nauczyć się, jak eksponować atuty swojej sylwetki, a jak zakamuflować jej wady, i nie do końca wiesz jak to zrobić – przyjdź.

    Nauczysz się odczytywać alfabet sylwetek i dumnie staniesz w szeregu A, Y, X, I, O.
    Podpowiemy Ci jakie kroje są dla Ciebie najlepsze a czego powinnaś unikać.

    Spotkanie prowadzi: Marzena Lampasiak

    znana, poznańska stylistka. Pracowała między innymi z: Tomaszem Karolakiem, Adą Szulc, Kasią Rościńską, Kadrą Narodowa Piłki Nożnej, Antoniną Choroszy i wieloma innymi. Współpracuje z firmą Guerlain i Givenchy. Członkini jury podczas wyborów kobiet wiosennej akcji Metamorfozy na Maxx'a z radiem RMF Maxx w 2010 r. Wykształcenie zdobywała między innymi w Szkole Wizażu i Stylizacji Beauty Art, Akademii Kreacji Wizerunku w Warszawie. Uczennica wicemistrzyni świata w makijażu Ewy Pietras oraz mistrza świata w makijażu Olafa Tabaczyńskiego.

    BACKSTAGE STYLU: to cykliczne spotkania na temat stylizacji i wizażu otwarte dla wszystkich tych, którym godziny spędzane przed lustrem i całodniowe zakupy nie są obce. Każde spotkanie to inny temat, bo chcemy szczegółowo i profesjonalnie (ale także z humorem i na luzie) przekazać to, co wiemy o kreowaniu nowoczesnego wizerunku. Przybywajcie tłumnie! Zabierajcie koleżanki, przyjaciółki, matki, babcie... To spotkania dla każdej kobiety, która chce wyglądać jak prawdziwa diva! A my pokażemy Wam, że to możliwe! O kolejnych spotkaniach będziemy zawiadamiać na profilu Facebook Mediastorm.

    Wejściówka na backstage kosztuje 35 zł. Płatności dokonujemy przed wejściem.

    Miejsce: św. Marcin 40 czyli najbardziej oldschool'owy budynek w mieście - jeden z budynków Alfa. Ten ostatni. Albo pierwszy jeżeli patrzeć od ulicy Ratajczaka. Wejście za salonem T-Mobile.

    Termin: 26.03.2013 w godzinach 18:30 - 20:00

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Pracujący student w temacie BEZPŁATNE SZKOLENIA - AutoCAD + Uprawnienia energetyczne

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pracujący student

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Szkolenia w Poznaniu w temacie AutoCAD 2D i 3D: kwiecień i maj
    19.03.2013, 22:45

    Zapraszam na najbliższe szkolenia z AutoCAD w Poznaniu. Konkurencyjne ceny, profesjonalni wykładowcy i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Najbliższe szkolenia:

    AutoCAD 3D - szkolenie dwudniowe - 13-14.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D w pigułce - szkolenie dwudniowe - 20-21.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D rozszerzony - dwa weekendy - 11-12.05. i 18-19.05.2013 r. Zobacz szczegóły

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Akademia Ekonomiczna w Poznaniu w temacie Szkolenie AutoCAD w Poznaniu
    19.03.2013, 22:40

    Zapraszam na najbliższe szkolenia z AutoCAD w Poznaniu. Konkurencyjne ceny, profesjonalni wykładowcy i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Najbliższe szkolenia:

    AutoCAD 3D - szkolenie dwudniowe - 13-14.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D w pigułce - szkolenie dwudniowe - 20-21.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D rozszerzony - dwa weekendy - 11-12.05. i 18-19.05.2013 r. Zobacz szczegóły

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie Projektowanie CAD w temacie SZKOLENIA, KONFERENCJE, KURSY...
    19.03.2013, 22:37

    Zapraszam na najbliższe szkolenia z AutoCAD w Poznaniu. Konkurencyjne ceny, profesjonalni wykładowcy i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Najbliższe szkolenia:

    AutoCAD 3D - szkolenie dwudniowe - 13-14.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D w pigułce - szkolenie dwudniowe - 20-21.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D rozszerzony - dwa weekendy - 11-12.05. i 18-19.05.2013 r. Zobacz szczegóły

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie AutoCad w temacie Szkolenie AutoCAD 2D i 3D w Poznaniu
    19.03.2013, 22:36

    Zapraszam na najbliższe szkolenia z AutoCAD w Poznaniu. Konkurencyjne ceny, profesjonalni wykładowcy i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Najbliższe szkolenia:

    AutoCAD 3D - szkolenie dwudniowe - 13-14.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D w pigułce - szkolenie dwudniowe - 20-21.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D rozszerzony - dwa weekendy - 11-12.05. i 18-19.05.2013 r. Zobacz szczegóły

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie CAD w temacie Szkolenie AutoCAD 2D i 3D w Poznaniu
    19.03.2013, 22:31

    Zapraszam na najbliższe szkolenia z AutoCAD w Poznaniu. Konkurencyjne ceny, profesjonalni wykładowcy i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Najbliższe szkolenia:

    AutoCAD 3D - szkolenie dwudniowe - 13-14.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D w pigułce - szkolenie dwudniowe - 20-21.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D rozszerzony - dwa weekendy - 11-12.05. i 18-19.05.2013 r. Zobacz szczegóły

  • Katarzyna Wołyniak
    Wpis na grupie CAD (Computer Aided Design) w temacie Szkolenia AutoCAD w Poznaniu od kwietnia.
    19.03.2013, 22:30

    Zapraszam na najbliższe szkolenia z AutoCAD w Poznaniu. Konkurencyjne ceny, profesjonalni wykładowcy i wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.

    Najbliższe szkolenia:

    AutoCAD 3D - szkolenie dwudniowe - 13-14.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D w pigułce - szkolenie dwudniowe - 20-21.04.2013 r. Zobacz szczegóły

    AutoCAD 2D rozszerzony - dwa weekendy - 11-12.05. i 18-19.05.2013 r. Zobacz szczegóły

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do