Umiejętności
Marketing Zintegrowany
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
marketing produktu
pr
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Marketing Communication Manager (Global Marketing Division)
Rovese S.A. (Cersanit S.A.)
* Odpowiedzialność za przygotowanie globalnej strategii i standardów komunikacji marketingowej i trade marketingowej dla marki Cersanit i wsparcie ich implementacji na rynkach lokalnych (m.in.: Polska, Rosja, Ukraina, Rumunia)
* Przygotowanie rocznych planów globalnych działań komunikacyjnych dla marki Cersanit, w tym wspierających launch nowych produktów i serii konceptowych
* Odpowiedzialność za planowanie i efektywne wykorzystanie globalnego budżetu marketingowego
* Nadzór nad przygotowaniem i wdrożeniem globalnych materiałów komunikacyjnych spełniających założenia strategii globalnej i uwzględniające specyfikę rynków lokalnych
* Monitoring i analiza trendów branżowych i działań konkurencji w celu wypracowania skutecznej strategii i zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych
* Odpowiedzialność za zapewnienie efektywnej wymiany informacji między centralą a spółkami lokalnymi w obszarze komunikacji marketingowej, w tym dotyczącej planów marketingowych i najlepszych praktyk
* Przygotowanie rocznych planów globalnych działań komunikacyjnych dla marki Cersanit, w tym wspierających launch nowych produktów i serii konceptowych
* Odpowiedzialność za planowanie i efektywne wykorzystanie globalnego budżetu marketingowego
* Nadzór nad przygotowaniem i wdrożeniem globalnych materiałów komunikacyjnych spełniających założenia strategii globalnej i uwzględniające specyfikę rynków lokalnych
* Monitoring i analiza trendów branżowych i działań konkurencji w celu wypracowania skutecznej strategii i zapewnienia maksymalnego wykorzystania możliwości rynkowych
* Odpowiedzialność za zapewnienie efektywnej wymiany informacji między centralą a spółkami lokalnymi w obszarze komunikacji marketingowej, w tym dotyczącej planów marketingowych i najlepszych praktyk
Account Manager
Klienci: Danone, BNP Paribas Real Estate Management, Valeant, Harper Hygienics, GSK, Philips
Najważniejsze osiągnięcia:
* Nagrody: Effie 2013 i Impactor 2012 za kampanię Danone Nations Cup 2012 – międzynarodowy projekt, który obejmował zintegrowane działania: digital i social media, ATL, BTL;
Zakres obowiązków:
* Zarządzanie projektami i prowadzenie kampanii BTL, ATL i digital dla Klientów Agencji
* Odpowiedzialność za zgodność wszystkich działań z briefem i strategią marki Klienta oraz ich skuteczność
* Zarządzanie budżetem prowadzonych projektów i kontrola ich rentowności
Najważniejsze osiągnięcia:
* Nagrody: Effie 2013 i Impactor 2012 za kampanię Danone Nations Cup 2012 – międzynarodowy projekt, który obejmował zintegrowane działania: digital i social media, ATL, BTL;
Zakres obowiązków:
* Zarządzanie projektami i prowadzenie kampanii BTL, ATL i digital dla Klientów Agencji
* Odpowiedzialność za zgodność wszystkich działań z briefem i strategią marki Klienta oraz ich skuteczność
* Zarządzanie budżetem prowadzonych projektów i kontrola ich rentowności
Marketing & PR Manager
Bang & Olufsen Polska, (SVD Sp. z o.o.)
Zakres obowiązków:
* Odpowiedzialność za adaptację i wdrożenie globalnej strategii komunikacji dla marki B&O na polskim rynku
* Przygotowanie i realizacja lokalnych planów marketingowych dla marki B&O
* Planowanie i kontrola budżetu marketingowego i odpowiedzialność za rentowność prowadzonych działań
* Zapewnienie skutecznego wsparcia komunikacyjnego dla launchu nowych produktów i nowych linii produktowych na polskim rynku – kampanie BTl, eventy, ATL
* Wspieranie działań sprzedażowych w sieci salonów firmowych B&O
* Planowanie i realizacja działań PR: media relations, organizacja konferencji prasowych oraz eventów; przygotowanie informacji prasowych, zapewnienie stałej obecności marki w mediach
* Odpowiedzialność za adaptację i wdrożenie globalnej strategii komunikacji dla marki B&O na polskim rynku
* Przygotowanie i realizacja lokalnych planów marketingowych dla marki B&O
* Planowanie i kontrola budżetu marketingowego i odpowiedzialność za rentowność prowadzonych działań
* Zapewnienie skutecznego wsparcia komunikacyjnego dla launchu nowych produktów i nowych linii produktowych na polskim rynku – kampanie BTl, eventy, ATL
* Wspieranie działań sprzedażowych w sieci salonów firmowych B&O
* Planowanie i realizacja działań PR: media relations, organizacja konferencji prasowych oraz eventów; przygotowanie informacji prasowych, zapewnienie stałej obecności marki w mediach
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.
XVD
Miejsce spotkan online i wspomnien ex pracownikow wydawnictwa Verlag Dashofer (Polska). Każdy w grupie może zapraszać innych exów!