Skuteczna rekrutacja

Informedia Polska

pracowników, obserwujących

Wynagrodzenie

3.0

Możliwości rozwoju

2.0

Socjal / benefity

4.0

Ludzie / zespół

3.0

Atmosfera

4.0

Opinie pracowników o Informedia Polska

Zależy nam na wiarygodności i Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom moderować ani usuwać opinii
Anonimowy użytkownik

Jeśli się chce to można tak jak wszędzie:) anonimowo, pracował(a) w Informedia Polska ponad 3 lata temu 21.06.2012, 17:30

  • 3.4
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 3.0
    Możliwości rozwoju
  • 3.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • godziny pracy 8-16
  • jako sprzedawca da się zarobić i to dużo
  • Spokój atmosfera różnie ale to jak wszędzie

Minusy

  • Korporacja,
  • brak decyzyjności
  • brak komunikacji

Wskazówki dla pracodawcy:

W INF pracowałem kilka lat w sprzedaży, zarobić się da jeśli się chce i rzeczywiście podporządkowuje się zasadom. Teraz może się to zmieniło w momencie gdy zabrakło osób ktore rzeczywiście potrafiły zarządzać tym biznesem. Kiedyś bym polecał dziś raczej jest kiepsko.

Anonimowy użytkownik

potrzebne dużo samozaparcia i baaaardzo silna motywacja aby pracować w tej Firmie Sales Specialist, pracował(a) w Informedia Polska ponad 3 lata temu 23.02.2012, 13:30

  • 3.0
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 3.0
    Atmosfera

Plusy

  • coraz mocniej rozbudowywany socjal (karta benefit, prezenty świąteczne itp.)
  • można podszkolić umiejetności sprzedażowe
  • godziny 8 -16
  • imprezy integracyjne

Minusy

  • mały wpływ na sprzedawane produkty
  • brakmożliwości awansu/rozwoju
  • mały wpływ na bazę klientów
  • umowa próbna= umowa zlecenie

Wskazówki dla pracodawcy:

praca nad new businessem - nie można tylko opierać się na "sprawdzonych Klientach" w bazie, lepsze systemy motywacji płacowych pracowników, lepsze traktowanie pracowników z którymi się Firma rozstaje, Firma powinna popracować nad klarownością zasad współpracy z innymi działami, pracy i oczekiwań od pracownika oraz określania celów sprzedażowych, managerzy zespołów powinni rzeczywiście wspierać swoją grupę a nie dbać tylko o własny budżet sprzedażowy

Aktualności Informedia Polska

Liczba obserwujących profil: 200 12.08.2017, 22:55

MariuszMazurek

Mariusz Mazurek rozpoczął pracę 04.07.2013, 12:40

JakubOsiak

Jakub Osiak rozpoczął pracę 30.03.2013, 20:55

Zmieniono dane na profilu firmy: 26.03.2013, 11:31

Status Adres Branże Strona www Produkty Pracownicy O firmie Logo

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 21.06.2012, 17:30

Jeśli się chce to można tak jak wszędzie:)

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 23.02.2012, 13:30

potrzebne dużo samozaparcia i baaaardzo silna motywacja aby pracować w tej Firmie
DorotaWojnar

Dorota Wojnar rozpoczęła pracę na stanowisku producent konferencji 01.05.2010, 00:00

MonikaKowalska

Monika Kowalska rozpoczęła pracę na stanowisku wdrożeniowiec 01.03.2010, 00:00

AldonaMlonek

Aldona Mlonek rozpoczęła pracę na stanowisku Project Manager 01.02.2010, 00:00

DorotaSkórka

Dorota Skórka rozpoczęła pracę na stanowisku Head Of Conference Coordinator 01.02.2010, 00:00

JustynaP.

Justyna P. rozpoczęła pracę na stanowisku Project Manager 01.08.2009, 00:00

IwonaSkręt

Iwona Skręt rozpoczęła pracę na stanowisku conference researcher 01.09.2008, 00:00

AdrianKwiecień

Adrian Kwiecień rozpoczął pracę na stanowisku Senior Sales Manager 01.09.2008, 00:00

JakubŁabno

Jakub Łabno rozpoczął pracę na stanowisku sales specialist 01.09.2008, 00:00

MartaBąk

Marta Bąk rozpoczęła pracę na stanowisku Head of Key Account Manager 01.09.2008, 00:00