Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. majątku
Polski Holding Obronny sp. z .o.o. (d. Bumar Sp. z o.o.)
administrowanie majątkiem całej firmy tj. m. in. prowadzenie projektu najmowego (koordynowanie obsługi ponad 100 najemców), sprzedaż majątku ruchomego oraz nieruchomości w różnych lokalizacjach (np. organizowanie i prowadzenie przetargów i licytacji). Tworzenie i realizowanie procedur przetargowych (np. postępowania ofertowe, licytacje, aukcje, zbycia) dotyczące sprzedaży majątku,
czuwanie nad obiegiem dokumentów w Biurze oraz nad sprawnym i terminowym przepływem informacji pomiędzy Biurami firmy (korespondencja, faktury),
bieżąca obsługa Dyrektora Działu (prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz obsługa podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz konferencji, uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach, protokołowanie, sporządzanie notatek ze spotkań oraz agend, obsługa gości),
sporządzenie umów, regulaminów, opracowań, analiz, raportów itp. na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (Zarząd, inne komórki firmy oraz instytucje zewnętrzne np. ministerstwa), tworzenie i wdrażanie procedur
dbanie o zaopatrzenie Biura, prowadzanie negocjacji z dostawcami, obsługa procesów administracyjnych,
codzienne kontakty z klientami firmy, zarówno osobiste jak i telefoniczne (począwszy od ofertowania, spotkań, prowadzenie negocjacji, następnie przygotowanie transportu, przekazanie maszyn do klienta oraz dokumentacji z tym związanej), z kancelariami prawnymi oraz instytucjami publicznymi (sądy, urzędy),
koordynowanie budżetu Biura, czuwanie nad jego realizacją,
prowadzenie ubezpieczenia majątku firmy. Doświadczenie we współpracy z brokerami w ubezpieczeniu majątku w kliku lokalizacjach (nieruchomości, maszyny i urządzenia, flota samochodowa).
czuwanie nad obiegiem dokumentów w Biurze oraz nad sprawnym i terminowym przepływem informacji pomiędzy Biurami firmy (korespondencja, faktury),
bieżąca obsługa Dyrektora Działu (prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz obsługa podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz konferencji, uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach, protokołowanie, sporządzanie notatek ze spotkań oraz agend, obsługa gości),
sporządzenie umów, regulaminów, opracowań, analiz, raportów itp. na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne (Zarząd, inne komórki firmy oraz instytucje zewnętrzne np. ministerstwa), tworzenie i wdrażanie procedur
dbanie o zaopatrzenie Biura, prowadzanie negocjacji z dostawcami, obsługa procesów administracyjnych,
codzienne kontakty z klientami firmy, zarówno osobiste jak i telefoniczne (począwszy od ofertowania, spotkań, prowadzenie negocjacji, następnie przygotowanie transportu, przekazanie maszyn do klienta oraz dokumentacji z tym związanej), z kancelariami prawnymi oraz instytucjami publicznymi (sądy, urzędy),
koordynowanie budżetu Biura, czuwanie nad jego realizacją,
prowadzenie ubezpieczenia majątku firmy. Doświadczenie we współpracy z brokerami w ubezpieczeniu majątku w kliku lokalizacjach (nieruchomości, maszyny i urządzenia, flota samochodowa).
Asystentka w Dziale Handlowym/Zarządu
Full Maszyny Budowlane Sp. z o. o.
bieżąca obsługa Zarządu (prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz obsługa podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz konferencji, uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach, protokołowanie, sporządzanie notatek ze spotkań oraz agend),
codzienne kontakty z klientami firmy (w podobnym zakresie jak w Polskim Holdingu Obronnym), dodatkowo prowadzenie korespondencji handlowej z partnerami anglo- i niemieckojęzycznymi oraz częste kontakty telefoniczne, obsługa gości,
prowadzenie spraw administracyjnych firmy związanych z codziennym funkcjonowaniem biura (nadzór nad umowami dotyczącymi nieruchomości, sprawami telekomunikacyjnymi, zapatrzenie biura, współpraca z grafikami – loga, papiery firmowe, wizytówki, materiały reklamowe, czuwanie nad obiegiem korespondencji, koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich).
codzienne kontakty z klientami firmy (w podobnym zakresie jak w Polskim Holdingu Obronnym), dodatkowo prowadzenie korespondencji handlowej z partnerami anglo- i niemieckojęzycznymi oraz częste kontakty telefoniczne, obsługa gości,
prowadzenie spraw administracyjnych firmy związanych z codziennym funkcjonowaniem biura (nadzór nad umowami dotyczącymi nieruchomości, sprawami telekomunikacyjnymi, zapatrzenie biura, współpraca z grafikami – loga, papiery firmowe, wizytówki, materiały reklamowe, czuwanie nad obiegiem korespondencji, koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich).
Specjalista w Biurze Zarządu
zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Biura Zarządu (prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz obsługa podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz konferencji, uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach, przygotowywanie materiałów/prezentacji dla Zarządu), tworzenie i wdrażanie procedur – obieg dokumentów w firmie, procesy administracyjne, obsługa gości,
obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz dokumentacji (dokumenty w formie „tradycyjnej” oraz elektronicznej), koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich,
zarządzanie dostawami artykułów spożywczych oraz biurowych, kontakty z dostawcami, negocjacje,
organizacja oraz koordynacja szkoleń, wyjazdów służbowych (przygotowanie logistyczne).
obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz dokumentacji (dokumenty w formie „tradycyjnej” oraz elektronicznej), koordynacja przesyłek pocztowych i kurierskich,
zarządzanie dostawami artykułów spożywczych oraz biurowych, kontakty z dostawcami, negocjacje,
organizacja oraz koordynacja szkoleń, wyjazdów służbowych (przygotowanie logistyczne).
Specjalista ds. organizacyjno-finansowych, Specjalista w Dziale Administracji
Zakłady Mechaniczne
koordynowanie prac w Dziale, obsługa korespondencji, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, ścisła współpraca z pozostałymi komórkami w firmie (m. in. księgowość), fakturowanie, archiwizacja dokumentów,
wykonywanie prac zleconych przez Zarząd Spółki oraz jego bieżąca obsługa (prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz obsługa podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz konferencji, uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach), obsługa gości,
prowadzenie budżetu oraz zaopatrzenia Działu (planowanie wydatków, zaopatrzenie Działu, współpraca z dostawcami, negocjacje), prowadzenie Sekretariatu,
realizacja projektów najmu: tworzeniem projektów umów, aneksów, porozumień, regulaminów, procedur, redagowaniem pism oraz ofert, negocjowaniem ich treści, prowadzeniem korespondencji w tej sprawie, bieżącą współpracą z Kancelarią Prawną, archiwizacją oraz ewidencją dokumentów, prowadzeniem baz danych. Szeroko pojęta opieka nad najmowanymi lokalami (remonty, negocjacje),
administrowanie majątkiem firmy przeprowadzanie oraz przygotowywanie przetargów, licytacji na sprzedaż nieruchomości (grunty, budynki i budowle), maszyn i urządzeń, uczestniczenie w negocjacjach, sporządzanie protokołów, fakturowanie (podobny zakres jak w Polskim Holdingu obronnym),
obsługa floty samochodowej (nadzorowanie pracy kierowców, sprawozdania, rozliczenia kart pracy pojazdów, sprawy bieżące związane z obsługą floty samochodowej, z pracą kierowców),
sporządzanie prezentacji, raportów, sprawozdań, zestawień oraz analiz na potrzeby Zarządu, poszczególnych komórek firmy oraz firm zewnętrznych.
wykonywanie prac zleconych przez Zarząd Spółki oraz jego bieżąca obsługa (prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja oraz obsługa podróży służbowych, spotkań biznesowych oraz konferencji, uczestniczenie w spotkaniach i negocjacjach), obsługa gości,
prowadzenie budżetu oraz zaopatrzenia Działu (planowanie wydatków, zaopatrzenie Działu, współpraca z dostawcami, negocjacje), prowadzenie Sekretariatu,
realizacja projektów najmu: tworzeniem projektów umów, aneksów, porozumień, regulaminów, procedur, redagowaniem pism oraz ofert, negocjowaniem ich treści, prowadzeniem korespondencji w tej sprawie, bieżącą współpracą z Kancelarią Prawną, archiwizacją oraz ewidencją dokumentów, prowadzeniem baz danych. Szeroko pojęta opieka nad najmowanymi lokalami (remonty, negocjacje),
administrowanie majątkiem firmy przeprowadzanie oraz przygotowywanie przetargów, licytacji na sprzedaż nieruchomości (grunty, budynki i budowle), maszyn i urządzeń, uczestniczenie w negocjacjach, sporządzanie protokołów, fakturowanie (podobny zakres jak w Polskim Holdingu obronnym),
obsługa floty samochodowej (nadzorowanie pracy kierowców, sprawozdania, rozliczenia kart pracy pojazdów, sprawy bieżące związane z obsługą floty samochodowej, z pracą kierowców),
sporządzanie prezentacji, raportów, sprawozdań, zestawień oraz analiz na potrzeby Zarządu, poszczególnych komórek firmy oraz firm zewnętrznych.
Szkolenia i kursy
szkoła pomaturalna: 2002 – 2000 Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie ul. Ogrodowa 16, kierunek: Technik prac biurowych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
• fitness (choreografie, HiLo), jazda na rowerze, ksiązki (powieści historyczne-szczególnie XIX i XX wiek)
• języki niemiecki
• języki niemiecki
Inne
SUKCESY ZAWODOWE:
• Przełożeni, z którym współpracowałam w ”PZL – WOLA” S.A., po ich przejściu do Polskiego Holdingu Obronnego prosili mnie o ponowną współpracę z nimi w firmie Polski Holding Obronny. W związku z powyższym zrezygnowałam z pracy w Full Maszyny Budowlane i podjęłam trwającą już ponad 3 lata współpracę z dawnymi przełożonymi w Polskim Holdingu Obronnym.
• Posiadam referencje ze wszystkich dotychczasowych miejsc pracy.
UMIEJĘTNOŚĆI:
biegła obsługa komputera (MS Office, Internet)
bezwzrokowe pisanie na komputerze 220 znaków/minutę
prawo jazdy kat. B
obsługa urządzeń biurowych
MOJE ZALETY:
doskonała organizacja pracy, punktualność i obowiązkowość, systematyczność, sumienność, ambicja
umiejętność analitycznego myślenia oraz prowadzenia negocjacji
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, kreatywność, chęć poznawania nowych obszarów wiedzy
Gotowość do podjęcia pracy: 1 miesiąc.
• Przełożeni, z którym współpracowałam w ”PZL – WOLA” S.A., po ich przejściu do Polskiego Holdingu Obronnego prosili mnie o ponowną współpracę z nimi w firmie Polski Holding Obronny. W związku z powyższym zrezygnowałam z pracy w Full Maszyny Budowlane i podjęłam trwającą już ponad 3 lata współpracę z dawnymi przełożonymi w Polskim Holdingu Obronnym.
• Posiadam referencje ze wszystkich dotychczasowych miejsc pracy.
UMIEJĘTNOŚĆI:
biegła obsługa komputera (MS Office, Internet)
bezwzrokowe pisanie na komputerze 220 znaków/minutę
prawo jazdy kat. B
obsługa urządzeń biurowych
MOJE ZALETY:
doskonała organizacja pracy, punktualność i obowiązkowość, systematyczność, sumienność, ambicja
umiejętność analitycznego myślenia oraz prowadzenia negocjacji
łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, kreatywność, chęć poznawania nowych obszarów wiedzy
Gotowość do podjęcia pracy: 1 miesiąc.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
KIBICE SIATKÓWKI
Interesujesz się siatkówką i sportem w Polsce i na świecie, dołącz do nas :) zapraszamy wszystkich kibiców :) Mamy fizia na punkcie siatkówki ...
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Z Henrykiem Sienkiewiczem za pan brat
Forum dla każdego, kto się przyjaźni czy chce się zaprzyjaźnić z najsławniejszym polskim pisarzem, zbliżyć do jego myśli lub podjąć dialog ze światem powołanym do istnienia przez niego.