Katarzyna Rec

Specjalista ds. Projektów Specjalnych
Kraków, małopolskie

Umiejętności

E-commerce Google Analytics Microsoft Office Prestashop Umiejętności interpersonalne Prawo jazdy kat B Umiejętności analityczne umiejętność szybkiego uczenia się komunikatywność Insert GT (Subiekt GT, Rachmistrz GT) Shoper Pisanie tekstów SEO Ad Words dyspozycyjność, łatwość nawiazywania kontaktów, Corel Draw - p. podstawowy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

POLSKA PRESS GRUPA
specjalista ds. projektów specjalnych
▪ realizacja projektów komercyjnych dla klienta tj. wkładka, nakładka, artykuł sponsorowany itd.
▪ współpraca z redakcją, produkcją, wydawcą, traffic,
▪ przygotowanie i czuwanie nad przebiegiem debat, konferencji, gali, targów,
▪ udział w przygotowaniu umów i akceptacja materiałów z klientem,
▪ współpraca z handlowcami przy tworzeniu ofert i prezentacji,
▪ akceptacja świadczeń proponowana klientowi,
▪ opieka i nadzór nad procesem projektowym jego rozwojem i aktualizacją,
▪ przygotowanie i nadzorowanie udziału w przetargach publicznych.
Logo
Specjalista ds sprzadaży i marketingu
RS Volley s.c
▪ obsługa klienta indywidualnego oraz firm,
▪ przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o politykę firmy oraz potrzeby
klienta,
▪ prowadzenie negocjacji handlowych (z klientami i dostawcami), poszukiwanie nowych klientów,
▪ przygotowanie i nadzorowanie udziału w przetargach publicznych,
▪ obsługa sklepu od strony internetowej przy użyciu oprogramowania
komputerowego,
▪ opracowanie materiałów marketingowych oraz opisów produktów na stronie internetowej.
▪ redagowanie i wprowadzanie opisów produktów zgodnie z wymogami SEO,
▪ zarządzanie treścią strony za pomocą systemu CMS Prestashop i Shopper,
▪ opracowanie materiałów marketingowych.
▪ analiza i raportowanie danych z programu Google Analytics,
▪ analiza efektywności poszczególnych kanałów marketingowych, w tym kampanii Google AdWords.
Fundacja Wspierania Inicjatyw Ekologicznych
Specjalista ds. monitoringu i promocji w projekcie „Misja Natura” (LIFE+)
▪ prowadzenie i koordynacja działań promocyjnych – promocja projektu z
wykorzystaniem i opracowanie materiałów promocyjnych, prowadzenie
aktualizacji na stronie projektu http://misjanatura.fwie.pl/index.php/pl/.
▪ obliczanie i przedstawianie menedżerom wskaźników postępu realizacji projektu w czasie,
▪ zbierania materiałów badawczych (ankiety, wywiady pogłębione),
▪ prowadzenie i bieżąca analiza notatek ewaluacyjnych pracowników Centrum
Informacji Natura 2000 (CIN) określające stan wyjściowy, osiągnięte efekty
porad i konsultacji,
▪ kierowanie zespołem stażystów/wolontariuszy biorących udział w projekcie.
Fundacja Wspierania Inicjatyw Ekologicznych
Asystent Specjalisty ds. Promocji
▪ nawiązywanie kontaktów z mediami,
▪ redagowanie tekstów na stronę internetową zgodnie z zaleceniami działu promocji oraz wymogami SEO,
▪ promocja projektu Natura 2000,
▪ koordynacja przetargów (projekt PL-SL 2007-2013).
Grupa Portali TravelOne.pl
Asystent Specjalisty ds. Content
▪ redagowanie tekstów zgodnych z wymogami SEO i ze strategią marketingową na 8 portalach.

Edukacja

Logo
Studia biologiczno-geograficzne, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Inne