Umiejętności
Microsoft Office
Proton
język niemiecki
język angielski
dokładność i sumienność
pracowitość
KPA
komuniakatywność
obsługa urządzeń biurowych (telefon, fax, ksero, skan)
Pakiet MS Offiece
sumienność, rzetelność, zaangażowanie, samodzielność
Praca z trudnym klientem
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
wybory samorządowe
prawo jazdy - bezszkodowa jazda
chęć i łatwość przyswajania nowej wiedzy
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. wyborów
1. Nadzorowanie wszelkich spraw organizacyjnych związanych z wyborami, referendami oraz
spisami.
2. Współpraca z Urzędnikiem Wyborczym, Krajowym Biurem Wyborczym i Komisarzem
Wyborczym.
3. Wsparcie Urzędnika Wyborczego w zadaniach związanych z przeprowadzeniem wyborów i
referendów.
4. Pomoc przy współpracy z miejskimi i obwodowymi komisjami w zakresie realizowanych przez
nie zadań.
5. Przygotowywanie propozycji zmian w zakresie podziału miasta na obwody i okręgi wyborcze.
6. Archiwizacja dokumentacji wyborczej.
7. Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji przez Urzędnika wyborczego.
spisami.
2. Współpraca z Urzędnikiem Wyborczym, Krajowym Biurem Wyborczym i Komisarzem
Wyborczym.
3. Wsparcie Urzędnika Wyborczego w zadaniach związanych z przeprowadzeniem wyborów i
referendów.
4. Pomoc przy współpracy z miejskimi i obwodowymi komisjami w zakresie realizowanych przez
nie zadań.
5. Przygotowywanie propozycji zmian w zakresie podziału miasta na obwody i okręgi wyborcze.
6. Archiwizacja dokumentacji wyborczej.
7. Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji przez Urzędnika wyborczego.
Inspektor
1. Prowadzenie działań w zakresie promocji i budowania wizerunku miasta.
2. Monitorowanie systemu informacji wizualnej miasta.
3. Prowadzenie strony internetowej oraz profili miasta na portalach społecznościowych.
4. Obsługa serwisu SMS, prowadzenie newslettera miejskiego.
5. Opracowywanie i wydawanie materiałów promocyjnych i reklamowych.
6. Wydawanie biuletynu informacyjnego „marki.pl”.
7. Monitoring i przechowywanie publikacji dotyczących miasta Marki.
8. Prowadzenie spraw związanych z honorowym patronatem burmistrza.
9. Organizowanie i współorganizowanie obchodów świąt, rocznic miejskich i narodowych,
wydarzeń kulturalnych oraz imprez promujących miasto.
10. Współpraca z instytucjami i organizacjami zrzeszającymi grupy społeczne.
11. Przygotowywanie i organizowanie wywiadów, wystąpień i konferencji prasowych.
12. Współpraca z mediami.
13. Podejmowanie działań zmierzających do aktywizacji ruchowej społeczeństwa lokalnego.
14. Organizowanie i współorganizowanie imprez kulturalnych i sportowych.
15. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych w zakresie współpracy
z organizacjami pozarządowymi.
16. Współtworzenie i aktualizacja bazy danych organizacji pozarządowych działających
na terenie miasta.
17. Współorganizowanie spotkań informacyjnych i szkoleń dla organizacji pozarządowych.
18. Prowadzenie Centrum Aktywności Fabryczna 3 (CAF3) oraz koordynacja działań aktywizacji
społecznej podejmowanych w CAF3.
19. Współpraca z Marecką Radą Seniorów.
20. Współpraca z Zespołem ds. Mareckiego Budżetu Obywatelskiego.
21. Prowadzenie stałej aktualizacji bazy danych o placówkach, instytucjach i organizacjach
pozarządowych realizujących zadania z zakresu polityki społecznej znajdujących się na terenie
miasta.
22. Przygotowywanie programów profilaktycznych i naprawczych oraz promocja nowych
przedsięwzięć w rozwiązywaniu problemów społecznych we współpracy
z Pełnomocnikiem ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
23. Realizacja działań polegających na promocji i ochronie zdrowia.
24. Organizowanie przedsięwzięć lokalnych z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób
społecznych.
25. Wspieranie organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych o charakterze lokalnym,
w szczególności w celu propagowania działań z zakresu polityki społecznej i promocji zdrowia.
26. Nadzór nad opracowaniem projektów programów z zakresu profilaktyki zdrowotnej
w mieście oraz koordynacja i nadzór nad ich realizacją.
27. Podejmowanie i prowadzenie działań z zakresu animacji i aktywizacji społeczeństwa.
28. Podejmowanie i prowadzenie działań z zakresu polityki senioralnej.
29. Przygotowywanie, aktualizacja oraz monitorowanie realizacji programów i planów
wieloletnich z zakresu funkcjonowania wydziału.
2. Monitorowanie systemu informacji wizualnej miasta.
3. Prowadzenie strony internetowej oraz profili miasta na portalach społecznościowych.
4. Obsługa serwisu SMS, prowadzenie newslettera miejskiego.
5. Opracowywanie i wydawanie materiałów promocyjnych i reklamowych.
6. Wydawanie biuletynu informacyjnego „marki.pl”.
7. Monitoring i przechowywanie publikacji dotyczących miasta Marki.
8. Prowadzenie spraw związanych z honorowym patronatem burmistrza.
9. Organizowanie i współorganizowanie obchodów świąt, rocznic miejskich i narodowych,
wydarzeń kulturalnych oraz imprez promujących miasto.
10. Współpraca z instytucjami i organizacjami zrzeszającymi grupy społeczne.
11. Przygotowywanie i organizowanie wywiadów, wystąpień i konferencji prasowych.
12. Współpraca z mediami.
13. Podejmowanie działań zmierzających do aktywizacji ruchowej społeczeństwa lokalnego.
14. Organizowanie i współorganizowanie imprez kulturalnych i sportowych.
15. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych w zakresie współpracy
z organizacjami pozarządowymi.
16. Współtworzenie i aktualizacja bazy danych organizacji pozarządowych działających
na terenie miasta.
17. Współorganizowanie spotkań informacyjnych i szkoleń dla organizacji pozarządowych.
18. Prowadzenie Centrum Aktywności Fabryczna 3 (CAF3) oraz koordynacja działań aktywizacji
społecznej podejmowanych w CAF3.
19. Współpraca z Marecką Radą Seniorów.
20. Współpraca z Zespołem ds. Mareckiego Budżetu Obywatelskiego.
21. Prowadzenie stałej aktualizacji bazy danych o placówkach, instytucjach i organizacjach
pozarządowych realizujących zadania z zakresu polityki społecznej znajdujących się na terenie
miasta.
22. Przygotowywanie programów profilaktycznych i naprawczych oraz promocja nowych
przedsięwzięć w rozwiązywaniu problemów społecznych we współpracy
z Pełnomocnikiem ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
23. Realizacja działań polegających na promocji i ochronie zdrowia.
24. Organizowanie przedsięwzięć lokalnych z zakresu promocji zdrowia i profilaktyki chorób
społecznych.
25. Wspieranie organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych o charakterze lokalnym,
w szczególności w celu propagowania działań z zakresu polityki społecznej i promocji zdrowia.
26. Nadzór nad opracowaniem projektów programów z zakresu profilaktyki zdrowotnej
w mieście oraz koordynacja i nadzór nad ich realizacją.
27. Podejmowanie i prowadzenie działań z zakresu animacji i aktywizacji społeczeństwa.
28. Podejmowanie i prowadzenie działań z zakresu polityki senioralnej.
29. Przygotowywanie, aktualizacja oraz monitorowanie realizacji programów i planów
wieloletnich z zakresu funkcjonowania wydziału.
Urzędnik wyborczy
Urzędnik Wyborczy odpowiedzialny jest za całokształt działań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem na terenie Miasta i Gminy wyborów i referendów m. in.:
- nadzorowanie wszelkich spraw organizacyjnych związanych z wyborami,
- przeprowadzanie szkoleń obwodowych komisji wyborczych,
- współpracę z obwodowymi komisjami w zakresie realizowanych przez nie zadań,
- współpracę z Krajowym Biurem Wyborczym w Warszawie i Komisarzem Wyborczym,
- rozliczenie finansowe wyborów i archiwizację dokumentacji wyborczej.
- nadzorowanie wszelkich spraw organizacyjnych związanych z wyborami,
- przeprowadzanie szkoleń obwodowych komisji wyborczych,
- współpracę z obwodowymi komisjami w zakresie realizowanych przez nie zadań,
- współpracę z Krajowym Biurem Wyborczym w Warszawie i Komisarzem Wyborczym,
- rozliczenie finansowe wyborów i archiwizację dokumentacji wyborczej.
Specjalista ds. administracyjnych
przygotowywanie i obsługa spotkań zorganizowanych przez Burmistrza, Zastępce, Sekretarza, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie rejestrów centralnych, zamawianie i rejestrowanie pieczęci, przygotowywanie wyborów i spisów, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i wysyłanie jej, przygotowywanie i wysyłanie aktów prawnych do publikacji w Dzienniku Urzędowym, wysyłanie zaproszeń, podziękowań i życzeń, zamawianie wizytówek i art. biurowych, przygotowanie informacji o pracy burmistrza na sesje Rady Miasta.
Szkolenia i kursy
- ustawa o ochronie danych osobowych,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o pracownikach samorządowych ,
- ustawa prawo zamówień publicznych,
- Kodeks wyborczy,
- Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o pracownikach samorządowych ,
- ustawa prawo zamówień publicznych,
- Kodeks wyborczy,
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.