Agata Gilecka

Specjalista ds. Rozliczeń
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Rozliczeń (umowa na zastępstwo)
mWealth Management
• prowadzenie ewidencji i wyceny aktywów klientów mWM
• rozliczanie transakcji i nadzór nad transakcjami dokonywanymi na rzecz klientów mWM
• wycena produktów ubezpieczeniowych zarządzanych przez mWM
• ewidencja umów i zleceń w ramach świadczenia usługi w zakresie przyjmowania i przekazywania zleceń na jednostki uczestnictwa
• współpraca z podmiotami prowadzącymi rachunki papierów wartościowych i rachunki pieniężne dla klientów mWM
• wystawianie instrukcji rozliczeniowych
• wprowadzanie do systemu informatycznego danych o zleceniach klientów oraz przekazywanie m Doma Maklerski S.A.plików umożliwiających dokonywanie księgowań na rachunkach klientów mWM
• wsparcie dla Departamentu Rozwoju Oferty i Wsparcia (pomoc
w zakresie obowiązków wymienionych na stanowisku Menadżera Produktu)
Logo
Menadżer Produktu (umowa na zastępstwo)
mWealth Management
• wsparcie merytoryczne i operacyjne dla sieci sprzedaży
w procesie dystrybucji produktów będących w ofercie
• współpraca z partnerami biznesowymi (Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie, Agent Transferowy)
• organizowanie telekonferencji, spotkań z zarządzającymi
w ramach działań sprzedażowych
• opiniowanie dokumentów: umowy, aneksy, procedury sprzedaży
• przygotowywanie oraz aktualizacja materiałów dla sieci sprzedaży
• testowanie oprogramowania na potrzeby sieci dystrybucji
• obsługa aplikacji sieci sprzedaży
• przygotowywanie raportów dla Zarządu, sieci sprzedaży
Skarbiec Asset Management Holding S.A.
Menadżer ds. Sprzedaży Detalicznej
• przygotowywanie i organizacja szkoleń
• tworzenie procedur operacyjnych,
• wparcie merytoryczne dla infolinii informacyjnej dla Klientów oraz sieci sprzedaży
• współpraca z agentem transferowym w zakresie wyjaśniania zleceń, reklamacji oraz zapytań Klientów
• kontrola jakości pracy agenta transferowego w zakresie call-center
• bezpośrednia obsługa klienta
• współpraca z dyrektorami regionalnymi (wyjaśnienia zleceń, przygotowywanie materiałów do sieci dystrybucji, organizacja szkoleń dla sieci dystrybucji, kontrola pracy w regionach, wsparcie merytoryczne)
• realizacja zamówień na materiały dla sieci sprzedaży
• testowanie oprogramowania na potrzeby sieci dystrybucji
• obsługa platformy internetowej TFI
• przygotowywanie raportów sprzedażowych
ProService Finteco
Koordynator Wydziału Telefonicznej Obłsugi Klienta
ProService Finteco
Starszy specjalista Departament Obsługi Klienta, Wydział Telefonicznej Obsługi Klienta
• coaching
• obowiązki koordynatora jako zastępca
ProService Finteco
Koordynator Wydziału Telefonicznej Obłsugi Klienta
• nadzorowanie obciążenia oraz organizacja obsługi Infolinii
• przygotowywanie raportów dotyczących efektywności obsługi Infolinii
• tworzenie raportów dla TFI, PPE, PTE
• rekrutacja
• organizacja i nadzorowanie szkoleń nowoprzyjmowanych pracowników
• opracowywanie/uaktualnianie wewnętrznych procedur
• opracowywanie założeń oraz planów testów do nowych wersji systemów operacyjnych
• udzielanie informacji klientom zgodnie ze statutami Funduszy i obowiązującymi procedurami
• współpraca z innymi departamentami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji
• bezpośrednia realizacja polityki jakości i celów jakościowych oraz polityki bezpieczeństwa informacji
• udział w projekcie coaching
• przygotowywanie korespondencji seryjnej
• tworzenie pism reklamacyjnych, informacyjnych, wyjaśniających na potrzeby TFI
• zarządzanie zespołem (9-12 osobowym)
ProService Finteco
Referent ds.Obsługi Klienta
• telefoniczna, mailowa, korespondencyjna obsługa Klientów
• wyjaśnianie interwencji
• testy nowych wersji systemów operacyjnych
Logo
Radiotelefonistka
Bayer-Taxi
• przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych
Falck Ochrona Sp. z o.o.
Kierownik Medycznego Centrum Operacyjnego
• podejmowanie decyzji o akcji medycznej
• współpraca z klientem- przyjmowanie i wydawanie zgłoszeń
• kontakty z klientami – reklamacje, działania marketingowe
• obsługa kontraktów publicznych (rozliczenia finansowe)
• statystyki, rozliczenia finansowe
• sprawy kadrowe (harmonogramy pracy, kadry pracy, listy obecności)
• rekrutacja oraz szkolenie pracowników
• współpraca z innymi departamentami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji
• nadzorowanie pracy centrum medycznego (6-8 osobowym)
Falck Ochrona Sp. z o.o.
Dyspozytor w Medycznym Centrum Operacyjnym
• przyjmowanie zgłoszeń medycznych

Szkolenia i kursy

2007 Listopad Persona: Obsługa Trudnego Klienta
2008 Czerwiec Giełda Papierów Wartościowych: Instrumenty pochodne
2008 Wrzesień Persona: Zarządzanie pracownikami działów Call Center i Contact Center
2008 Listopad Persona: Sztuka prowadzenia rozmowy oceniającej
2008 Listopad Giełda Papierów Wartościowych: Po kapitał na giełdę
2011 Luty Edu Skills Coaching jako metoda doskonalenia pracowników organizacji
2011 Grudzień Gamma Wzrost sprzedaży poprzez kreowanie ambasadorów TFI

Edukacja

Logo
Kierunek Ekonomika Biznesu Międzynarodowego, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie
Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkołą Marketingu i Zarządzania The Polish Open University

Zainteresowania

• literatura
• filmy
• taniec

Inne

Predyspozycje:

• dyspozycyjność
• szybkie przyswajanie wiedzy
• pracowitość i dokładność
• otwartość na zmiany
• osobiste zaangażowanie
• praca samodzielna oraz w zespole
• komunikatywność
• dobra organizacja czasu pracy
• odporność na stres
• umiejętność zarządzenia zespołem

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.