Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozliczeń (umowa na zastępstwo)
mWealth Management
• prowadzenie ewidencji i wyceny aktywów klientów mWM
• rozliczanie transakcji i nadzór nad transakcjami dokonywanymi na rzecz klientów mWM
• wycena produktów ubezpieczeniowych zarządzanych przez mWM
• ewidencja umów i zleceń w ramach świadczenia usługi w zakresie przyjmowania i przekazywania zleceń na jednostki uczestnictwa
• współpraca z podmiotami prowadzącymi rachunki papierów wartościowych i rachunki pieniężne dla klientów mWM
• wystawianie instrukcji rozliczeniowych
• wprowadzanie do systemu informatycznego danych o zleceniach klientów oraz przekazywanie m Doma Maklerski S.A.plików umożliwiających dokonywanie księgowań na rachunkach klientów mWM
• wsparcie dla Departamentu Rozwoju Oferty i Wsparcia (pomoc
w zakresie obowiązków wymienionych na stanowisku Menadżera Produktu)
• rozliczanie transakcji i nadzór nad transakcjami dokonywanymi na rzecz klientów mWM
• wycena produktów ubezpieczeniowych zarządzanych przez mWM
• ewidencja umów i zleceń w ramach świadczenia usługi w zakresie przyjmowania i przekazywania zleceń na jednostki uczestnictwa
• współpraca z podmiotami prowadzącymi rachunki papierów wartościowych i rachunki pieniężne dla klientów mWM
• wystawianie instrukcji rozliczeniowych
• wprowadzanie do systemu informatycznego danych o zleceniach klientów oraz przekazywanie m Doma Maklerski S.A.plików umożliwiających dokonywanie księgowań na rachunkach klientów mWM
• wsparcie dla Departamentu Rozwoju Oferty i Wsparcia (pomoc
w zakresie obowiązków wymienionych na stanowisku Menadżera Produktu)
Menadżer Produktu (umowa na zastępstwo)
mWealth Management
• wsparcie merytoryczne i operacyjne dla sieci sprzedaży
w procesie dystrybucji produktów będących w ofercie
• współpraca z partnerami biznesowymi (Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie, Agent Transferowy)
• organizowanie telekonferencji, spotkań z zarządzającymi
w ramach działań sprzedażowych
• opiniowanie dokumentów: umowy, aneksy, procedury sprzedaży
• przygotowywanie oraz aktualizacja materiałów dla sieci sprzedaży
• testowanie oprogramowania na potrzeby sieci dystrybucji
• obsługa aplikacji sieci sprzedaży
• przygotowywanie raportów dla Zarządu, sieci sprzedaży
w procesie dystrybucji produktów będących w ofercie
• współpraca z partnerami biznesowymi (Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych, Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie, Agent Transferowy)
• organizowanie telekonferencji, spotkań z zarządzającymi
w ramach działań sprzedażowych
• opiniowanie dokumentów: umowy, aneksy, procedury sprzedaży
• przygotowywanie oraz aktualizacja materiałów dla sieci sprzedaży
• testowanie oprogramowania na potrzeby sieci dystrybucji
• obsługa aplikacji sieci sprzedaży
• przygotowywanie raportów dla Zarządu, sieci sprzedaży
Menadżer ds. Sprzedaży Detalicznej
• przygotowywanie i organizacja szkoleń
• tworzenie procedur operacyjnych,
• wparcie merytoryczne dla infolinii informacyjnej dla Klientów oraz sieci sprzedaży
• współpraca z agentem transferowym w zakresie wyjaśniania zleceń, reklamacji oraz zapytań Klientów
• kontrola jakości pracy agenta transferowego w zakresie call-center
• bezpośrednia obsługa klienta
• współpraca z dyrektorami regionalnymi (wyjaśnienia zleceń, przygotowywanie materiałów do sieci dystrybucji, organizacja szkoleń dla sieci dystrybucji, kontrola pracy w regionach, wsparcie merytoryczne)
• realizacja zamówień na materiały dla sieci sprzedaży
• testowanie oprogramowania na potrzeby sieci dystrybucji
• obsługa platformy internetowej TFI
• przygotowywanie raportów sprzedażowych
• tworzenie procedur operacyjnych,
• wparcie merytoryczne dla infolinii informacyjnej dla Klientów oraz sieci sprzedaży
• współpraca z agentem transferowym w zakresie wyjaśniania zleceń, reklamacji oraz zapytań Klientów
• kontrola jakości pracy agenta transferowego w zakresie call-center
• bezpośrednia obsługa klienta
• współpraca z dyrektorami regionalnymi (wyjaśnienia zleceń, przygotowywanie materiałów do sieci dystrybucji, organizacja szkoleń dla sieci dystrybucji, kontrola pracy w regionach, wsparcie merytoryczne)
• realizacja zamówień na materiały dla sieci sprzedaży
• testowanie oprogramowania na potrzeby sieci dystrybucji
• obsługa platformy internetowej TFI
• przygotowywanie raportów sprzedażowych
Koordynator Wydziału Telefonicznej Obłsugi Klienta
• nadzorowanie obciążenia oraz organizacja obsługi Infolinii
• przygotowywanie raportów dotyczących efektywności obsługi Infolinii
• tworzenie raportów dla TFI, PPE, PTE
• rekrutacja
• organizacja i nadzorowanie szkoleń nowoprzyjmowanych pracowników
• opracowywanie/uaktualnianie wewnętrznych procedur
• opracowywanie założeń oraz planów testów do nowych wersji systemów operacyjnych
• udzielanie informacji klientom zgodnie ze statutami Funduszy i obowiązującymi procedurami
• współpraca z innymi departamentami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji
• bezpośrednia realizacja polityki jakości i celów jakościowych oraz polityki bezpieczeństwa informacji
• udział w projekcie coaching
• przygotowywanie korespondencji seryjnej
• tworzenie pism reklamacyjnych, informacyjnych, wyjaśniających na potrzeby TFI
• zarządzanie zespołem (9-12 osobowym)
• przygotowywanie raportów dotyczących efektywności obsługi Infolinii
• tworzenie raportów dla TFI, PPE, PTE
• rekrutacja
• organizacja i nadzorowanie szkoleń nowoprzyjmowanych pracowników
• opracowywanie/uaktualnianie wewnętrznych procedur
• opracowywanie założeń oraz planów testów do nowych wersji systemów operacyjnych
• udzielanie informacji klientom zgodnie ze statutami Funduszy i obowiązującymi procedurami
• współpraca z innymi departamentami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji
• bezpośrednia realizacja polityki jakości i celów jakościowych oraz polityki bezpieczeństwa informacji
• udział w projekcie coaching
• przygotowywanie korespondencji seryjnej
• tworzenie pism reklamacyjnych, informacyjnych, wyjaśniających na potrzeby TFI
• zarządzanie zespołem (9-12 osobowym)
Kierownik Medycznego Centrum Operacyjnego
• podejmowanie decyzji o akcji medycznej
• współpraca z klientem- przyjmowanie i wydawanie zgłoszeń
• kontakty z klientami – reklamacje, działania marketingowe
• obsługa kontraktów publicznych (rozliczenia finansowe)
• statystyki, rozliczenia finansowe
• sprawy kadrowe (harmonogramy pracy, kadry pracy, listy obecności)
• rekrutacja oraz szkolenie pracowników
• współpraca z innymi departamentami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji
• nadzorowanie pracy centrum medycznego (6-8 osobowym)
• współpraca z klientem- przyjmowanie i wydawanie zgłoszeń
• kontakty z klientami – reklamacje, działania marketingowe
• obsługa kontraktów publicznych (rozliczenia finansowe)
• statystyki, rozliczenia finansowe
• sprawy kadrowe (harmonogramy pracy, kadry pracy, listy obecności)
• rekrutacja oraz szkolenie pracowników
• współpraca z innymi departamentami w zakresie wewnętrznego obiegu dokumentów i informacji
• nadzorowanie pracy centrum medycznego (6-8 osobowym)
Dyspozytor w Medycznym Centrum Operacyjnym
• przyjmowanie zgłoszeń medycznych
Szkolenia i kursy
2007 Listopad Persona: Obsługa Trudnego Klienta
2008 Czerwiec Giełda Papierów Wartościowych: Instrumenty pochodne
2008 Wrzesień Persona: Zarządzanie pracownikami działów Call Center i Contact Center
2008 Listopad Persona: Sztuka prowadzenia rozmowy oceniającej
2008 Listopad Giełda Papierów Wartościowych: Po kapitał na giełdę
2011 Luty Edu Skills Coaching jako metoda doskonalenia pracowników organizacji
2011 Grudzień Gamma Wzrost sprzedaży poprzez kreowanie ambasadorów TFI
2008 Czerwiec Giełda Papierów Wartościowych: Instrumenty pochodne
2008 Wrzesień Persona: Zarządzanie pracownikami działów Call Center i Contact Center
2008 Listopad Persona: Sztuka prowadzenia rozmowy oceniającej
2008 Listopad Giełda Papierów Wartościowych: Po kapitał na giełdę
2011 Luty Edu Skills Coaching jako metoda doskonalenia pracowników organizacji
2011 Grudzień Gamma Wzrost sprzedaży poprzez kreowanie ambasadorów TFI
Edukacja
Zainteresowania
• literatura
• filmy
• taniec
• filmy
• taniec
Inne
Predyspozycje:
• dyspozycyjność
• szybkie przyswajanie wiedzy
• pracowitość i dokładność
• otwartość na zmiany
• osobiste zaangażowanie
• praca samodzielna oraz w zespole
• komunikatywność
• dobra organizacja czasu pracy
• odporność na stres
• umiejętność zarządzenia zespołem
• dyspozycyjność
• szybkie przyswajanie wiedzy
• pracowitość i dokładność
• otwartość na zmiany
• osobiste zaangażowanie
• praca samodzielna oraz w zespole
• komunikatywność
• dobra organizacja czasu pracy
• odporność na stres
• umiejętność zarządzenia zespołem
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.