Katarzyna Pawłowska

marketing, project management
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Freelancer, Project Manager
CP Telecom Sp. z o.o.
Koordynacja i wdrażanie projektów.
Logo
Marketing Manager
CP Telecom Sp. z o.o.
Koordynacja projektu uruchomienia operatora MVNO. Konsultacje w tworzeniu założeń ofertowych i strategii komunikacji wdrożenia marki Mova. Przygotowanie, konsultowanie i realizacja planu marketingowego. Tworzenie koncepcji ofert, kreacja i pro- dukcja materiałów marketingowych. Wdrażanie projektów strategicznych związanych z usługami i funkcjonalnościami dla Klientów.
T-Mobile Polska S.A.
E-COMMUNICATION MANAGER
Prowadzenie projektu nowego portalu korporacyjnego zintegrowanego z e-shopem. Odpowiedzialna za przygotowanie strategii, organizację przetargu na wykonanie oraz wdrożenie portalu www.era.pl wraz ze sklepem internetowym oraz wszystkimi wymaga- nymi funkcjonalnościami (w tym ciągłość funkcjonowania strony internetowej w trakcie migracji). Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia bieżącej aktualizacji publikowanych informacji, spójności z komunikacją ATL. Odpowiedzialna za realizację budżetu oraz za planowanie i realizację kampanii internetowych.
T-Mobile Polska S.A.
MARKETING PREPAID MANAGER
Odpowiedzialna za budowanie strategii marki prepaidowej (Tak Tak), utrzymanie konkurencyjności produktów i usług, koordynowanie projektów strategicznych, realizację planów sprzedaży i budżetu. Przygotowanie założeń i wytycznych dla kampanii ATL i BTL. Project manager kluczowych projektów dla marki.
Logo
KOORDYNATOR PROMOCJI I KOMUNIKACJI
Grupa Elektrim, Sektor Biznesowy
Odpowiedzialna za koncepcje, wdrażenie i utrzymanie usług, analizę działań konkurencji, przygotowanie i realizację budżetu, a także za przygotowanie i realizację kampanii BTL, koordynację badań marketingowych.
Logo
PRODUCT MANAGER
Telenergo S.A.
Odpowiedzialna za nowe projekty, plany biznesowe, realizację budżetu oraz współpracę z partnerami i analizę portfolio usług konkurencji.
T-Mobile Polska S.A.
TAK TAK COORDINATOR
Odpowiedzialna za produkt i markę prepaid, w tym m.in. za wdrażanie nowych projektów, przygotowanie ofert akwizycyjnych.

Edukacja

Logo
Gender Mainstreaming, studia podyplomowe
Polska Akademia Nauk, Instytut Badań Literackich
Logo
Professional Diploma In Marketing, studia podyplomowe
CIM
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Fotografia, eksperymentowanie z obróbką cyfrową, lomografia.
Sport: kolarstwo szosowe, jazda konna, narty, windsurfing, rolki, pływanie.
Kino europejskie, taniec współczesny.
Lotnictwo.
Podróże.
Rękodzieło artystyczne i odnawianie starych mebli i przedmiotów.

Inne

Doświadczenie w zarządzaniu projektami strategicznymi i w pracy zespołowej.
Realizacja zadań pod presją czasu.
Kreatywność.
Doskonała organizacja pracy własnej.
Prawo jazdy kat. A, B.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
kolarstwo szosowe
kolarstwo szosowe
Grupa sympatyków kolarstwa szosowego.
LOTNICTWO
LOTNICTWO
Celem grupy jest integracja sympatyków lotnictwa oraz ludzi związanych z tą branżą .
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką