Katarzyna Nesterak

Dyrektor operacyjny
Tylicz, małopolskie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie hotelem Zarządzanie Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Obsługa klienta Hotele

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Hotelu
Hotel Piwniczna SPA &Confrence
Logo
Dyrektor Operacyjny hotelu
Hotel Czarny Potok Resort & SPA
Realizacja działań w zakresie prawidłowego funkcjonowania hotelu w tym m.in.:
dbałość o wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową,
Logo
p.o. Dyrektora Hotelu
Hotel Czarny Potok Resort & SPA
Realizacja działań w zakresie prawidłowego funkcjonowania hotelu w tym m.in.: dbałość o
wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową,
Logo
Kierownik Służbu Pięter
Hotel Czarny Potok Resort & SPA
Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, szkolenia i motywowania personelu,
zapewnianie wysokiej, jakości usług w dziale Służby Pięter, zapewnienie dostępności pokoi do sprzedaży i czystości powierzchni ogólnodostępnych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników
kontrola, jakości sprzątania pokoi na czysto jak i przy gościu, przestrzeganie standardów hotelowych, bieżące zgłaszanie usterek, awarii i innych problemów występujących w działach, przygotowywanie grafików pracy i ocen pracowniczych.

Edukacja

Logo
Ekonomika , magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

podróże, dobra książka

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.