Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie hotelem
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Hotele
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny hotelu
Hotel Czarny Potok Resort & SPA
Realizacja działań w zakresie prawidłowego funkcjonowania hotelu w tym m.in.:
dbałość o wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową,
dbałość o wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową,
p.o. Dyrektora Hotelu
Hotel Czarny Potok Resort & SPA
Realizacja działań w zakresie prawidłowego funkcjonowania hotelu w tym m.in.: dbałość o
wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową,
wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową,
Kierownik Służbu Pięter
Hotel Czarny Potok Resort & SPA
Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, szkolenia i motywowania personelu,
zapewnianie wysokiej, jakości usług w dziale Służby Pięter, zapewnienie dostępności pokoi do sprzedaży i czystości powierzchni ogólnodostępnych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników
kontrola, jakości sprzątania pokoi na czysto jak i przy gościu, przestrzeganie standardów hotelowych, bieżące zgłaszanie usterek, awarii i innych problemów występujących w działach, przygotowywanie grafików pracy i ocen pracowniczych.
zapewnianie wysokiej, jakości usług w dziale Służby Pięter, zapewnienie dostępności pokoi do sprzedaży i czystości powierzchni ogólnodostępnych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników
kontrola, jakości sprzątania pokoi na czysto jak i przy gościu, przestrzeganie standardów hotelowych, bieżące zgłaszanie usterek, awarii i innych problemów występujących w działach, przygotowywanie grafików pracy i ocen pracowniczych.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
podróże, dobra książka
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.